Pánové berte to tak, že někdo to má jako vášeň a koníček a někdo zase jako prostředek např. pro přejezdy do práce nebo na cestování.
Měl jsem motorek,skůtrú za život dost, také jsem závodil v mx a xc, kde jsou laďěné výkuky a rámus samozřejmostí, vždy tedy s povolenou hlučností.
Jak jistě víte, tak zrovna u 4T, jsou možné a nejrychlejší úpravy jsou: výfuk, vzduch, tryska-jehla (dynojet set, apd.), řídící jednotka, konče možná ostrou vačkou a změnou kompresního poměru, což už je nesmysl a na úkor životnosti ventilů a vent. pružin (mimojiné Malossi nabízí kit s ostrou vačkou...)Takže asi něco dělají spatně např. v Malossi, protože stejnak tím nic nedocílíš ?!?!?
Co se týká pasování výfuku který je značkový a na stejný obsah:tak se někdy zajímejte jak se výfuky vyrábí a zjistíte, že se používají typyzované díly ( např. koncovky) a zbytek je o delce svodu, palivové mapě atd.
Mě šlo o to, zda zde někdo má zkušenosti v této záležitosti a podělí se o ně, zbytek názorů jestli dělám něco špatně mi jsou úplně fuk.
Taky nikomu nepíšu, jeee ty jsi blbec, že máš na skutru vyšší plexi nebo kufr