Diskuze o skútrech větších objemů.
13 čer 2011, 07:19
No nevím jak bych musel mít "těžkou ruku" abych měl spotřebu 6-7l/100km... Dvoustovka se vpoho vejde do 3,5l/100 a to za to tahám. Počítám v průměru nějakých 3,3 reál. Rezerva je tuším 2,5l takže nějakých 75km by měla dát, nejvíc sem na ni měl myslím kolem 40km, nechce se mi tlačit 170kg někde k pumpě...
13 čer 2011, 12:42
Já jsem s pětikilem najel na rezervu 48km a ještě jsem tam měl 2 litry. Jinak moje max spotřeba byla 6,3l, ale to bylo pouze po Praze, v provozu a rychlé starty na křižovatkách. Jinak normální jízda mimo město je 3,8 až 4,5. Ale znovu říkám, je to pětikilo.
13 čer 2011, 15:35
A nemá někdo tušení, proč mi to tak žere?? To by snad ten benál musel někde téct, to není možný...jinak jak říkám, co jsem mohl překontrolovat jako laik jsem překontroloval a v pohodě.
Brňák s 250 kou piaggiem, super...tak mě to těch 130 jede, ale vidím že tu spotřebu máš taky celkem vysokou, copak to je klasika u piaggia? myslel jsem, že píšou tak 4 litry, možná 4,5...
Jede mi to podle GPS, ale mám asi kliku, gps ukazuje 127 a tachec 133, takže to není velkej rozdíl...jinak jsem bral dneska úplně do plných u pumpy a nabral jsem 12,5 litru...s tím že jsem jel na rezervu podle kontrolky i ukazetele. Taže počítám, že tam ještě ty dva litry zůstaly a tak jsem nabral snad totálně plnou, tedy kolem těch 14,5 litru co avizují, že se tam vleze a uvidím teď po 100 kilometrech do dotankuju...ale před tím jsem bral taky 11,5 litru a jak říkám, najel jsem jenom 160 kilásků a jel jsem na rezervu. Netuším kolik mi to na rezervu vydrží, ale víc jak 40 si netroufám.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 20:40, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
14 čer 2011, 22:23
Zdravim.
Jezdim vetsinou 100km/h, spotreba 3,7l.Co jse tyce toho strileni do vyfuku zkus nastavit sroub bohatosti.Karburator KEHIN +/- 1/4 otacky
WALBRO 3 +/- 1/4 otacky
14 čer 2011, 22:25
děkuju za radu, ale bohužel to taky nepomohlo...už jsem to zkoušel i dřív...vypadá to na větší servis, na rozdělání celého karbecu si netroufám, ani bych nevděl co s ním dělat
teda vlastně teď mě napadlo, co je to to walbro? a kde se seřizuje?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 20:41, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 čer 2011, 22:40
Jeste zkus nastavit ventily a zmerit kompresi.Nechci te strasit,ale vypada to na podpaleny ventil.
15 čer 2011, 12:35
Tak aspoň jsem si ujasnil co mám (Kehin) a co je co, ale nechápu, proč do stejnýho motoru dávají dva různý typy karburátorů? To má nějaký význam? Zvlášť když jsou si celkem dost podobný, snad až na stavitelnou jehlu, jinak vážně nevím co je jinak. Jinak ventily ještě zkusím díky.
15 čer 2011, 23:18
Do nádrže se vejde 16,3l. Na rezervu se ujede nějakých 80km i víc. Já jezdím za 3,8 - 4,1 ale mám už dost vyjeté řemenice (47000km). Dříve jsem jezdil v pohodě kolem 3,5l. Když jsem ho ale hnal po dálnici pořád 110 a víc, sežral v pohodě 5l.
27 čer 2011, 21:18
Zdravim.
Nevi nekdo jak se nastavuje zapalovani,myslim do zakladni polohy.Mam dojem ,ze jse me pohlo,nemam rysky proti sobe a nevim jak stim pohnout?
18 črc 2011, 13:22
cao lidicky sem novym majitelem skutru piaggio x9 250!!!pri koupi vse bylo ok a po ujeti asi 300km cos neni na zajeti a odskouseni sice moc ale kdo mohl vedet ze tam je neco spatne!!proste motor naskoci a ma otacky kolem 800az 1000 a chce jako zdechnout a kdyz pridam plyn tak to cvakne a zdechne!!a nekdy ani nenaskoci na delsi ndobu nez 30 sekund a sam zdechne!!poradte nekdo prosim cim to muze byt!!dekuji!!
18 črc 2011, 21:17
to muze bejt veci
sundej plasty a koukni na priruby sani u karburatoru.......skontroluj svicku popripade vycisti karb...jestli neni bordel a pak se uvidi dal....
19 črc 2011, 08:55
jj dik moc za odpoved!!mrknu na to!!byly i nazory ze to muze byt i plovakem!!asi to bude chtet komplet vycistit karbec!!
20 črc 2011, 20:33
Kamarád mého šváry chce povýšit ze stoje čínské provenience na něco kvalitnějšího. Včera byl projet jednu X9 250 a byť se mu zdála OK, tak když při jízdě po rovině na dobré silnici pustil ve 40km/h řídítka, tak mu to táhlo lehce doprava a po chvíli se mu rozkmitaly.
Tak se mě švára ptal, když mám taky X9, zda je to OK či ne. Abych se přiznal, jsem spíše technický antitalent. To rozkmitání beru, že je u jednoválce možné, ale to, že to táhne lehce doprava se mi moc nezdá. Co vy odborníci na to? Díky.
20 črc 2011, 20:46
muze bejt sjeta guma loziska na kole nebo nevyvazeny kolo predni.....
20 črc 2011, 21:50
Mě to dělaly přední tlumiče.