Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod Shawi » 01 říj 2010, 15:30

a mám tady první větší problémek..
Skůtr nejde nastartovat.. startér točí točí už už to vypadá že to chytne a nakonec nic..
dneska se mi to povedlo nastartovat na asi pátý pokus ale tak po 10sek. to chcíplo a už jsem to nenakopl a asi jsem si skoro vybil baterku.
a dnes jsem zjistil jsem že mi uniká chladící kapalina ale nějak zespodu motoru to kape možná nějaká příruba? vlhko pod skůtrem jsem měl už dřív, vlastně od koupě, ale přičítal jsem to počasí.
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod nem.pe » 01 říj 2010, 17:08

svobi9 píše:Zdare Skútři, nemáte někdo dodavatel na pouzdra uložení motoru :?:

skus motoprestige v praze zasílají i na dobírku co mám skušenost ceny celkem v ppohodě a jednání taky
http://www.motoprestige.cz

Shawi:
minulý rok mě to taky začalo rosit až na podzim celý léto v pohodě a koncem září to začlo rosit
přes noc loužička pod motorem dlouho jsem hledal nikde nebylo nic vidět až pak jsem objevil že mi to rosí okolo
krytu termostatu tmel to spravil
ke startování pokud delší dobu skútr nejel nebo je opravdu zima tak před startováním přidám dvakrát plyn aby
se nastříknul benzín do sání.
ale nevim jestli ti to pomůže já mám 200 EVO s piaggio motorem
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 20:39, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod lkpdshark » 01 říj 2010, 21:57

U mě jakmile teplota spadne tak pod 12°C tak startuju tak napopátý. Napoprvý to jede pár sekund. Potom dvakrát třikrát to chcípne skoro okamžitě a až pak se to udrží. Potom už můžu přidat lehce plyn a ohřát motor.
Baterka mi klekla na začátku zaří jak byla přes noc víc zima. Takže sem musel koupit novou baterku.
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod Shawi » 02 říj 2010, 20:13

Tak skůtra jsem dneska nastartoval dolil jsem včera destilku a dneska louže jako kráva tak z toho nemám radost budu se muset porozhlídnout po servisu rovnou udělat ventily a svíčku možná taky..
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod jarous » 04 říj 2010, 19:15

nem.pe píše:
Shawi píše:a mám tady první větší problémek..
Skůtr nejde nastartovat.. startér točí točí už už to vypadá že to chytne a nakonec nic..
dneska se mi to povedlo nastartovat na asi pátý pokus ale tak po 10sek. to chcíplo a už jsem to nenakopl a asi jsem si skoro vybil baterku.
a dnes jsem zjistil jsem že mi uniká chladící kapalina ale nějak zespodu motoru to kape možná nějaká příruba? vlhko pod skůtrem jsem měl už dřív, vlastně od koupě, ale přičítal jsem to počasí.


minulý rok mě to taky začalo rosit až na podzim celý léto v pohodě a koncem září to začlo rosit
přes noc loužička pod motorem dlouho jsem hledal nikde nebylo nic vidět až pak jsem objevil že mi to rosí okolo
krytu termostatu tmel to spravil
ke startování pokud delší dobu skútr nejel nebo je opravdu zima tak před startováním přidám dvakrát plyn aby
se nastříknul benzín do sání.
ale nevim jestli ti to pomůže já mám 200 EVO s piaggio motorem

vymenil jsem zpetny ventil a filtr a musi to stat az mesic pak to dele trva s nastartovanim nez natahne pumpa benzin je podtlakova proto to trva dele,jinak pres minulou zimu me to udelalo to same ze jsem mel kaluz pod skutrem vyresil jsem to ze jsem urizl koleno dadice do termostatu , trubkou jsem spojil nove pasovalo z favorita 90 stupnu hadice a je to ok
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod Shawi » 11 říj 2010, 11:07

to zní dobře.. ale teď mi začala pro změnu kapat kapalina z vodní pumpy z takovýho otvůrku co je na vnější části...
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod matty46 » 25 lis 2010, 23:47

zdravím prosím vás kolik x9 váží ? dík za odpověd :D
South Bohemia Scooters
Bývalo:Derbi Vamos,Piaggio NRG,Yamaha yp Majesty 150,Suzuki Burgman 400 K3,Yamaha T-Max 500.....
fén 602626895
http://matty46.rajce.idnes.cz/
abych neměl hlad a žízen na provázku zkáču, doufaje že získám přízen samolibých sráčů
Uživatelský avatar
matty46

750+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 960
Registrován: 22 čer 2009, 11:25
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod nem.pe » 26 lis 2010, 00:21

suchá hmotnost 173 Kg takže s plnou nádrží tak 185-190 Kg pak záleží co vše je na tom navěšeno :)
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod matty46 » 26 lis 2010, 00:28

díky zrovna vybírám skůtr a mám na to docela dost času takže každej den vede jinej nazka zrovna x9 díky váze :twisted: už aby byla doma.. :D :D :D
South Bohemia Scooters
Bývalo:Derbi Vamos,Piaggio NRG,Yamaha yp Majesty 150,Suzuki Burgman 400 K3,Yamaha T-Max 500.....
fén 602626895
http://matty46.rajce.idnes.cz/
abych neměl hlad a žízen na provázku zkáču, doufaje že získám přízen samolibých sráčů
Uživatelský avatar
matty46

750+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 960
Registrován: 22 čer 2009, 11:25
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod hospodsky » 09 čer 2011, 11:01

Zdravím lidi,sháním na něj výfuk r v 01,6-8 tis za nový se mi opravdu dávat nechce,poraďte,díky a mějte se
hospodsky

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 27 čer 2009, 01:00
Skútr / moto: Majesty 250-ukradena ted piaggio x9 250 01

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod MisaKacenka » 09 čer 2011, 11:34

skutrvrakoviste.cz scootland.cz apodobne stranky ;) sekce bazar a tam muzes vybrat ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod hospodsky » 11 čer 2011, 08:40

Díky,vše projíždím,na skutvrakovišti mají,ale nesedí pravý horní úchyt,asi to zkusím,díky,měj se
hospodsky

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 27 čer 2009, 01:00
Skútr / moto: Majesty 250-ukradena ted piaggio x9 250 01

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod Tomino » 12 čer 2011, 12:02

Zdravím všechny...chtěl bych se zeptat kolik toho v průměru ujedete na rezervu, jen pro představu. Mám piaggio x9 250 evolution z roku 2007 s motorem piaggio. Tak jestli má někdo zkušenosti. A zároveň mám problém, nalil jsem tam u pumpy 11 litrů a mám na těch 11 litrů najeto 160 km a už mi svítí rezerva, to by znamenalo spotřebu nějakých 7 litrů na 100km. Nemá někdo zkušenosti s tím, že to moc žere? Zároveň mi totiž motor při opravdu mírném přidání plynu, asi jenom tak, aby otáčky vyskočily na 2 500 otáček, vážně jenom lehce, tak mi motor tarokuje, lidově mi prdí z výfuku, ten prasklí není a po přidání více plynu už to nedělá, za jízdy když popojíždím v koloně třeba a přidávám jenom malinko plyn, tak jako sebou tak škube, jako kdyby ho někdo držel za pr........ Výfuk není prasklí, blána v karbecu je taky v pohodě, jehla v karbecu jak jsem zjistil není stavitelná, filtry jsou čistý, takže vážně nevím...možná tak do servisu na podrobnější seřízení a pročištění karbecu, ale zkouším to tady, jestli někdo nemám podobné zkušenosti. A hlavně ta spotřeba, na nějaký prcání lehký bych kašlal. A kolik teda ujedete na rezervu...dopředu díky moc všem za rady :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:37, celkově upraveno 1
Tomino

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 06 čer 2011, 19:25
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio x9 250 evolution

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod svobi9 » 12 čer 2011, 18:09

já na rezervu najedu přibližně 50 km, ale mám X9 250 honda, jinak jsem se začátkem sezény dostal taky na spotřebu někam k 7 l/100km, ale u mě to bylo těžkou rukou :twisted:
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

Příspěvekod Tomino » 12 čer 2011, 18:28

Dotankovat to vím že pomáhá:-D Ale problém je v tom že mám i analogový ukazatel spotřeby paliva a tam jsem už taky v červeném poli...to jsem možná zapomněl zmínit. Ale zaráží mě ta spotřeba, pokud bych na rezervu ujel ještě aspoň 40 km, tak se dostanu na spotřebu 12 litrů na 200 km což by bylo potom už bylo ne 7, ale jenom 6 litrů na 100, ale i to je 250 celkem hodně...mi přijde:-( Potvora jedna, to můžu jezdit autem:-D Právě jsem myslel, jestli ta spotřeba nemůže být nějak spojeno s tím tarokováním při přidání plynu...
Tomino

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 06 čer 2011, 19:25
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio x9 250 evolution

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků