Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

25 črc 2010, 22:50

Velké plexi je na cestování super, je za ním jak v pokojíčku :) Ale jakmile je poškrábané, tak v noci a za deště je to trága (nejlepší kombinace je noc a déšť - to bych k tomu potřeboval bílou hůl).
Motorově to je nejlepší v jednom, ve dvou to je horší. Maximálku mám tacho 120km/h a víc ani ťuk.
Naposledy upravil lkpdshark dne 26 črc 2010, 08:53, celkově upraveno 1

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

26 črc 2010, 01:16

Diky za odpovedi,km na tacho celkem verim,jsem v Irsku a tady se/zatim/netoci a jsou tu opravdu extremy/01 - 6000 km,to natocim do pul roku/nebo jsem videl 24 let stareho cruisera s 11 000,verim,ze to tak je,proste tady furt lije a oni jezdi,jen kdyz vyleze Oskar.,Co se tyce plexi,na majesty jsem mel jete,ale dival jsem se vicemene pres nej,sem tam nejaky brouk v ksichte,ale u x9 je to plexi tak nad riditka,takze mam dojem,ze je jen na paradu a to jeste nic moc-http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/1448141,hlavne tedy myslite,ze 55 t km neni tak hroznych?Vic se mi, samo, libi vetsi plexi a kufr zaroven s mensi cenou,jen bych to pak nerad doplatil v servisu.
Diky a mejte se...

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

26 črc 2010, 08:59

Když koukám na ten za €1000, tak to má moc vybledlé plasty, to poutko se myslím dávalo až od verze EVO, bílá kola, bílá zadní světla (to až taky od EVO) a to plexi jako by nebylo. Řekl bych, že to bude dobrá skládačka. Taky bych si dal pozor na světla, v Irsku se jezdí druhé straně, tak aby si nemusel dávat nové (nevím jestli jdou přeštelovat).
Má odkaz na tu levnější X9?

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

27 črc 2010, 06:22

Zdar lidi,tady je ten druhyhttp://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/1441963,je tam 2x,jak mi vysvetloval,koupil ho ted na jare pritelkyni,ale pro ni byl velky,takze ho obcas pouzival samhttp://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/1256636.Jeste jsem nasel jeden,ten je v Sev,Irsku,ten by byl za 800 liber=960 E plus dan tady, cca 100E,ma najeto 11000 mil http://www.kickstartonline.co.uk/vehicledetailed.asp?VehcileID=1208.Vzdalenost pro oba je cca stejna/170-200km/,ale na opacne strany.Nejjednodussi je vzit ten tmavy,ale ty najete kilaky...,jeste se zeptam,jak je to s olejem u x9,hlidas si vymenu sam,nebo to ma otravnou kontrolku jako majesty,ktera se po 3000 rozne a nezbyva,nez olej vymenit? Diky za ohodnoceni.

31.7. edit:
Zdravim,uz je ze mne piizak taky,vzal jsem tu z Belfastu,13t km,875 E,prvni dojmy-nizsi riditka,tvrdsi posez nez na majesty,ale ty vetsi kola super,neco mi tam obcas pisti,
snad ne remen,takze pokud se tu nekdy podiva nekdo/nejsou tu moc caste navstevy,ze by dovolene?/,kdo by mi mohl a chtel poradit,prosim,udelej to.Diky.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 20:37, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

31 črc 2010, 11:29

Pisti to jako kontinualne nebo jen pip, pip, pip....? Ptz to kratke pisteni delal doraz na hlavnim stojanu, kdyz nebyl namazany...pri prejezdu hrbolu se pohyboval a ta guma piskala... :) zkus to ;)

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

02 srp 2010, 06:14

Ahoj,je to ten stojan,nastesti,diky,prosim te,muzes mi jeste poradit,kde to ma baterku?Zatim ok,ale jeden nikdy nevi.Diky,mejte se

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

02 srp 2010, 07:26

Baterka je nad zadním kolem mezi podsedlovým prostorem a brzdovým světlem
je potřeba oddělat právě ten díl s brzdovým světlem je na dvou šroubech a musí se při vyndávání posunout nahoru
má zácvaky a vytáhnout konektor od brzdového světla a aby jsi se dostal k těm šroubům je ještě nutné oddělat plast kolem zámku
sedla

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

02 srp 2010, 09:43

No te Buh,doufam,ze vydrzi dlouho,to jsou skryse,reset pod plastem vpredu,baterka pod plastem vzadu,motor...diky za odpoved,mejte se

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

02 srp 2010, 11:16

Ahoj

Můžete mi poradit.
Mám X9 s s menším motorem 200 ale konstrukčně je to podobné.
ERka5 píše:Ahoj. Koupil sem X9 evo 200 a mám zajímavý problém, v motoru je olej přeplněný až do závitu měrky. Mám za tím hledat závadu (nateklý benzín do oleje) nebo se tím maskuje nějaký problém s motorem (úmyslné přelití) nebo byl mechnik jeno takový lempl??? Máte někdo nějakou zkušenost. Zkusím ho zítra vylít a změřit kolik ho tam vlasně je...
Při razantním tahání za heft mi začal ten olej ch..... z airboxu, přičítám to právě tomu množství oleje, co si o tom myslíte?
Díky za rady.

napsal sem to do vlákna k motoru 200ccm, ale třeba tu máte někdo podobnou zkušenost nebo problém...
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 19:36, celkově upraveno 1

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

02 srp 2010, 11:59

Smrdí ten olej po benzínu?

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

03 srp 2010, 08:03

Nepřijde mi, že by smrděl jinak než má olej smrdět (po benzínu) ale raději to ještě jednou "zkontroluju"

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

01 zář 2010, 15:00

Zdravim,praskl mi remen,cekam na dalsi,resila se tady vymena remenu,ale nevim co je kontrastka,muzete mi nekdo poradit.Diky

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

01 zář 2010, 23:05

kontrastka je pružina která tlačí dvě polořemenice k sobě na hřídeli za spojkou, na mojí 200 je spojka a řemenice s kontraskou jeden rozebíratelný celek u tebe to bude stejný

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

07 zář 2010, 00:11

Diky za odpoved,zrovna jsem si to nasel na vlakne hondy For.,protoze uz jsem mel dojem,ze tady nikdo nechodi...a prece,tak jeste jednou diky a mejte se...

Re: PIAGGIO X9 250 - Vše o tomto stroji.

25 zář 2010, 00:45

Zdare Skútři, nemáte někdo dodavatel na pouzdra uložení motoru :?:
Odeslat odpověď