Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod monsterova » 30 čer 2015, 09:57

Tak po rozebrání můžu potvrdit že všechny 4 ventily jsou vyhnuté :(

Nastartoval jsem totiž bez variátoru. Cosik mi tam cinkalo tak jsem to zkusil bez něj. Zvuk to mělo hezký tak jsem to pár krát vytočil a šup... a bylo. Nevěděl jsem holt že řemenice variátoru tlačí na ozubené kolečko rozvodů a to spadlo z kolíčku na klikovce.... No nic. Zarobené :)
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod bouska.t » 30 čer 2015, 10:07

Tak to můžeš udělat GO rovnou...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod ok8 » 30 čer 2015, 12:27

hihihihi :mrgreen:
Alespoň podpoříš skomírající italskou ekonomiku a tak pomůžeš černouškům v nouzi :lol:
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod monsterova » 30 čer 2015, 13:40

JJ všechno zlé je k něčemu dobré :)
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod tatrman3 » 01 dub 2016, 21:17

Ahoj mám taky X9 250 EVO a chtěl bych se zeptat co všechno vám ukazuje palubní počítač? Mě konkrětně neukazuje průměrná rychlost, nebo to neumím spustit. A palivoměr mám už ve spodní polovině červeného pole a kontrolka se ještě nerozsvítila, mám obavy, zda je funkční, abych dojel :D Mělo by to po rozsvícení kontrolky ukazovat snad i dojezd. Dík.
tatrman3

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 01 dub 2016, 18:53
Skútr / moto: Piaggio X9 250

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod nem.pe » 01 dub 2016, 22:26

Ne po rozsvícení kontrolky se začne ukazovat kolik je najeto od rozsvícení kontrolky
tak si sebou vezmi litr benzínu pod sedlo a vyzkoušej to kam až tě to pustí není to od věci
jen počítej ať máš dobrou baterku pokud to zavzdušníš budeš muset trošku déle točit než se načerpá benzín do
karburátoru

a průměrná rychlost se musí vyresetovat jinak tam bývá napočítáno i když to stálo třeba přes zimu (bohužel Ital není vždy logický)
najet na průměrnou rychlost a dlouhým stiskem vyresetovat
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod tatrman3 » 05 dub 2016, 19:30

Díky za odpověď. Nenapadlo mě, že se max a průměrná nuluje zvlášť. Jeden malý problémek jsem zjistil včera. Najspíš mi klouzla rafička na palivoměru. Ukazovalo mi to už pod Ečkem a rezerva se stále nerozsvítila. Tak jsem dotankoval do plna, ale jen cca 12 litrů a ukazuje mi jen třičtvrtě nádrže. Když mám vyplej klíček, teploměr ukazuje na začátek stupnice, ale palivoměr mimo, tak předpokládám, že je to posunuté o čtvr ukazatele. Jde to nějak zkalibrovat, nebo rozebrat a mechanicky.
tatrman3

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 01 dub 2016, 18:53
Skútr / moto: Piaggio X9 250

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod nem.pe » 05 dub 2016, 20:54

při vypnutí zapalování vždy zavrčí motorky na ručičkách aby se dotáhli na začátek takže si myslím že problém bude v mechanice
já mám při vypnutém zapalování na palivoměru ručičku na čárce E
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod tatrman3 » 08 kvě 2016, 06:07

Ahoj potřeboval bych doplnit nebo spíš vyměnit olej a asi i těsnění přední vidlice. Dočetl jsem se,že množství do vidlice Kayaba je 133+-2,5 ml a vidlice MVP 145 ml. Simerink by měl být stejný 35x48x8. Koukal jsem na vidlici a nepoznal jsem jakou mám. Podle čeho se to pozná???
tatrman3

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 01 dub 2016, 18:53
Skútr / moto: Piaggio X9 250

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod nem.pe » 08 kvě 2016, 06:49

podle manuálu by měla být samolepka na vnítřní straně kluzáku a podle toho se to pozná
ale já ji tam neměl tak jsem tam nalil 130ml do každé nohy a u mě to je OK
přilít jde vždy stříkačkou s hadičkou
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod Penzi » 19 črc 2017, 21:55

Tak jsem se dnes stal majitelem X9 250 Evo 2004 !!!!
Sedlal jsem Liberty 150 a tohle je proste hovado !!! Kdyz jedu pomalu tak do zatacky se stim desne peru , nebo to do ni samo uplne spadne ...
Topi to na levou stranu a ve vcerejsim vedru po praze se dost prehrival.
Neni tu nekdo z Librecka a okoli ???
Piaggio Liberty 150
Piaggio X9 250 EVO
Yamaha Majesty 400
Uživatelský avatar
Penzi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 24 dub 2017, 12:24
Bydliště: Jizerské hory
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod RADEK_SL » 19 črc 2017, 21:59

Co ložiska v krku řízení, nemají vůle?
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod srnka1010 » 19 črc 2017, 22:01

Pozri aj tlak v prednej pneu.
Uživatelský avatar
srnka1010

750+
 
Reputace: 163
Příspěvky: 860
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: Benelli TRK 502 X

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod Penzi » 19 črc 2017, 22:02

Zda se ze ne . Ale kdyz stojim na miste a zatocim tak cejtim jakoby poposkakovani. Kdyz podrzi nekdo riditka a zkousim pohnout kolem , tak nic

-- 19 črc 2017, 22:02 --

srnka1010 píše:Pozri aj tlak v prednej pneu.

Kolik foukate ?
Piaggio Liberty 150
Piaggio X9 250 EVO
Yamaha Majesty 400
Uživatelský avatar
Penzi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 24 dub 2017, 12:24
Bydliště: Jizerské hory
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod RADEK_SL » 19 črc 2017, 22:13

Penzi: poposkakování není moc dobrý, to je ten důvod, proč to honíš po silnici...

-- 19. 7. 2017 22:26 --

Penzi píše:Kdyz jedu pomalu tak do zatacky se stim desne peru , nebo to do ni samo uplne spadne ..

http://www.motocykl-online.cz/reportaze ... ska-rizeni
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků