Piaggio X9 250-motor Honda-karburátor keihin

Diskuze o skútrech větších objemů.

Piaggio X9 250-motor Honda-karburátor keihin

Příspěvekod šelma » 03 dub 2016, 15:30

web1.JPG
Potřeboval bych poradit ohledně problému s karburátorem.Před vyčištěním jel skútr normálně a po vyčištění nemůžu doladit bohatost směsi.Šroub bohatosti mám uúplně zavřený a skútr jede :( .Měl jsem obavy ,že jsem strčil do plováku a něco přihnul,ale plovák se nedá seřídit.Svíčka je nová a je černá jako by nepálila.Může na to mít vliv sytič?Pokud ano,mohl by mi někdo poradit jaká vzdálenost jehly od plošky sytiče má být?Mám měněnou kapsli a je dost možné,že mám špatnou vzdálenost jehly na sytiči za studena.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
šelma

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 19 dub 2008, 17:29
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Silver Wing 400

Re: Piaggio X9 250-motor Honda-karburátor keihin

Příspěvekod zitow » 07 dub 2016, 19:38

Též jsem s tím tak zhruba před rokem zapasil. Tu jsou nějaké rozměry, ale pro walbro. http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-a ... 13-walbro/

Je to udělané tak, že prvně by měla jehla zavřít benzin, a potom váleček vzduch. Přípoj to bez montáže prstem zacpi karbec a sleduj jestli ti to vyleze a o kolik. Tím že ten sytič budeš povolovat, nebo utahovat, měníš vzdálenost na kterou to vyleze.Ještě pořádně prošťourej nějakým tvrdším chlupem z koštěte všechny tři trysky.
Naposledy upravil zitow dne 08 dub 2016, 13:47, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Piaggio X9 250-motor Honda-karburátor keihin

Příspěvekod šelma » 08 dub 2016, 12:37

Ta vzdálenost je mi jasná a sytič mi funguje,jen nevím zkutečnou délku,která tam má být.Každopádně,když mám úplně utažený šroub bohatosti směsi a skútr pořád jede,tak si myslím,že za to může právě ta délka jehly sytiče
šelma

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 19 dub 2008, 17:29
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Silver Wing 400

Re: Piaggio X9 250-motor Honda-karburátor keihin

Příspěvekod zitow » 08 dub 2016, 13:57

Podle toho co popisuješ to vypadá, že ho máš stále otevřený. Délka jehly samotné naštelovat nejde. Je v tom válečku pod pružinou. Co jsem vysledoval já, tak nejdřív jehla zapadne do osazení a potom je dal vytlačován váleček. Zkus ještě přitahovat ten závit sytiče třeba po půl otáčkách a budeš moudřejší. Jestli ti po připojení na skútr skutečně ta kapsle funguje.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Piaggio X9 250-motor Honda-karburátor keihin

Příspěvekod šelma » 11 dub 2016, 17:48

Vyřešeno.Délka jehly sytiče regulovat jde tím,že zašroubuješ víc nebo míň objímku se závitem.Asi na 20 pokus jsem se trefil a už zase jede skútr jak má :-D
šelma

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 19 dub 2008, 17:29
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Silver Wing 400

Re: Piaggio X9 250-motor Honda-karburátor keihin

Příspěvekod Kolohnát » 21 črc 2016, 13:04

No a jaký ten rozměr tedy je????
Uživatelský avatar
Kolohnát

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 100
Registrován: 25 srp 2014, 12:53
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Burgman 125,2007

Re: Piaggio X9 250-motor Honda-karburátor keihin

Příspěvekod zitow » 31 črc 2016, 08:34

To bude asi pokaždé jiné. Podle stavu topného tělíska.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK


Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků