ad1 nevypadá zle, zkontrolovat přední brzdové kotouče při tomhle nájezdu by levý přední kotouč měl vypadat jako nový pokud ne tak se tam něco dělo
výměna nebo má najeto víc. A i druhý musí být max v jedný třetině měnil jsem kotouč na 45000 (a to nevím jestli to nebylo stočený) a nový kotouč má mít myslím 5mm tak pokud bude mít 4,2 tak to je to na prozkoumání. Jinak X9 má takovou zvláštnost a to je že přední brzda brzdí pravý přední kotouč a zadní brzda brzdí zadní kotouč a levý přední tak na 30 procent přes omezovač tlaku co je v předu mezi krkem řízení a světly(má na sobě odvzdušňovák kdyby jsi dělal brzdy). Plus samozřejmě chod motoru na různý pazvuky a klepání.
ad 2/3 nemám rád lidi co namastěj silikonem i činnou plochu pneumatiky mám pořád takovej vtíravej pocit že se snaží něco zamaskovat a ojebat mě
tam bych si nic nekoupil (je to pouze můj soukromý názor)
ad 4 zvláštní 20 let starej skůtr z Itálie s 3000km třeba bílá vrána ale bez přítomnosti na místě nevím co si o tom myslet
jinak pokud to bude z Itálie chtěj původní italskou SPZ podle ní jde dohledat zápis z technických kontrol kolik měl najeto
kolegovi to na motorce sedělo je napsaný v Italský odhlášce
odkaz na stránky je někde v diskuzi na motorkářích
edit: napsal jsme ale neodeslal
ja měl X9 200 karburátor ale jak byla 250 nevím
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)