Diskuze o skútrech větších objemů.
18 črc 2009, 19:09
mohu se zeptat jak a kolik km se zajizdi skutr Piaggio X9 200ccm? Diky.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 črc 2013, 16:59, celkově upraveno 3
Důvod: Přesunuto do již existujícího tématu
19 črc 2009, 16:32
Ahoj,to by ses měl dočíst v manuálu,tedy v provozní příručce.Tam by mělo být výrobcem sepsána všechna omezení a jejich trvání.Prakticky bych si tipnul,že prvních cca 1000 km bych motor nechal pořádně ohřát a netočil ho na plný plyn a po ujetí těchhle km vyměnil olej.Pak už bych ho honil celkem normálně.Hodně štěstí.J
24 črc 2009, 22:06
Nevytáčet k maximálce a jízda bez trvalých konstatních otáček a to i nízkých.
26 črc 2009, 20:05
diky nasel jsem to v manualu jen se chci zeptat jestli pri pomalejsi jizde muzu jet ve dvouch diky
26 črc 2009, 20:20
Ahoj,myslím si,že se nic nestane.J
26 črc 2009, 20:55
Já zajížděl scoota dle manuálu a více ve dvou lidech. Teď mám najeto kolem 4500 km a je to v poho.
27 črc 2009, 22:23
Ahoj, jestli jsem byl dobře informován u svého prodejce (Yamaha), tak zajíždět motor ve dvou se nedoporučuje. Přeci jen je to zátěž navíc a tím pádem i námaha na motor. V manuálu mám, že prvních 1000Km se zajíždí na čtvrt plynu do 1600Km na třičtvrtě a poté normálně jezdit. V prodejně mi řekli, že nejdůležitějších je prvních 500Km a pak pozvolna roztahovat. Já to raději šetřil 1000Km a jsem spokojen, ale bylo to dlouhé trápení
28 črc 2009, 19:31
jezdim ted do 80 km a vic nez 8000 ot to netocim hlavne stridam rezimy je to znat ze to je jeste bez vuli
28 črc 2009, 23:40
jarous píše:diky nasel jsem to v manualu jen se chci zeptat jestli pri pomalejsi jizde muzu jet ve dvouch diky
Taky bych to nijak zvlášť neřešil. Něco jinýho by bylo, kdybys zajížděl Simsona, tam přímo řazená převodovka umožní velké zatížení motoru, ale variátor u moderních skutrů přecijen dává motoru prostor pro vyšší otáčky a odlehčení...
30 črc 2009, 20:15
mohu mit jeste dotaz zajizdim vymeneny valec s pistem driv to byla 125cc kamarad mi poradil ze to originalnim dilem jde prehodit na 200 ccm tak to tam mam.Zatim mam najeto 250 km a kdyz jedu v malych otackach nebo to stoji na volnobeh stoupa teplota muze to byt ze to neni zajete nebo me napada chudsi smes v karburatoru neporadi mi nekdo dekuji
30 črc 2009, 20:24
Ahoj,tím se netrap,to je normální.Já když spustím Madisona a nechám ho vrnět na stojanu,tak teplota vyleze čárku před červené pole a spustí větrák,když jedu pomalu,je to to samý.Je to málo chlazený.Zkoukni kapalinu v chladiči,abys měl mezi ryskama při studeným motoru,a mělo by to být ok.J
09 črc 2010, 14:46
Ahoj,
sice je to trochu starsi tema, ale rad bych se zeptal.
Je vhodne zajizdet skutra s vymontovanejma restrikcema nebo bych je tam mel nechat? Tak treba do najeti cca 500 km a prvni vymene oleje?
09 črc 2010, 14:48
Skútra bys měl zajet, tak jak je a restrikce odstranit až po zajetí. Né nadarmo se říká, jak si skútra zajedeš ....
10 srp 2010, 17:12
Tady bych si dovolil nesouhlasit.
S restrikcema motor pri 45km/hod je v otackach a rve jak o zivot. Pote co jsem vymontoval restrikce jezdim cca 50 km/hod na pul plynu a motor je v daleko nizsich otackach.
Pak je to samozrejme take otazkou zaruky. Krouzek se da zpatky namontovat vzdycky.
06 srp 2011, 15:34
jarous píše:mohu se zeptat jak a kolik km se zajizdi skutr mam x9 piaggio 200ccm diky.
Ahoj klasicky je 1000km,ale to už víš
Ja skutra nějak nešetřil jezdil sem sním hned jak sem ho koupyl na maximalku sice prvních tísíc kiláku kratší vzdalenosti na plno ale i ve dvouch.A skutra mam už čtyři roky nasjeto 17t.kilaku a bez jediný zavady a jezdí ve dvouch 130km/hod a to sním jedu ve dvou i 250km v kuse a šlape jak hodínky se spotřebou 3.5l.
Neboj se toho
,když je nový tak je v zaruce