Diskuze o skútrech větších objemů.
16 zář 2010, 09:58
dost často to na něm bejvá vyražený.Tak se mrkni třeba to tan taky bude.
16 zář 2010, 14:52
servisní manuál pro 500ku udává limit pro přední 3,5mm a zadní 4,5mm protože mají rozdílnou tloušťku (4mm a 5mm)...
podívej se na disku MIN.TH. xxx to je tvoje číslo...
27 říj 2010, 07:27
Tak a je to v háji dneska ráno jsem po noční nastartoval v práci a z pod krytu za vodní pumpou se začala
valit chladící kapalina. kapalina měla když jsem ji měřil -14°C tak zamrznout to při - 4 snad nemělo,
tak že asi gufero za vodní pumpou(přeci jen mám na tachometru 42000 a to nevím jestli to někdo nestočil tak třeba má nárok) tak jsem letos asi dojezdil
nechám už opravu asi na dlouhé zimní večery
pak dám vědět co stím bylo
27 říj 2010, 08:17
hmm tak to máš veselý... Mě stojí taky v garáži rozebraný, před dvěma týdny manželka ohlásila, že jí přestal měřit tachometr, takže jsem začal rozebírat, měřit a hledat a po důkladné kontrole jsem našel olámaný unašeč ve snímači rychlosti. Cena dílu 1000 nový a Scootland 800 za jetý, takže jsem zvolil variantu opravy, uvidíme jestli to vydrží v provozu, koupit nový můžu kdykoliv a zlodějinu bazaru podporovat nebudu...
27 říj 2010, 08:38
Já už sem taky musel měnit unašeč. To že mi neukazuje kolik jedu km/hod. mě nevadilo tolik jako to, že sem si nemohl měřit ujeté km, kvůli výměně oleje atd...
Ovšem nechápu jak můžou chtít za použitý tj. jetý unašeč 800kč, když nový stojí 1000kč. To by se ten jetý musel blýskat novotou atd... a stejně bych to nevzal, když nový stojí jen o dvě kilča víc
Přeci jen nový je nový. Jinak sem slyšel, že ty unašeče celkem odcházejí, takže koupit jetý, který má již něco za sebou je možná jen na chvilku funkční tachometr a pak bys musel zase koupit další.
27 říj 2010, 10:12
možná proto za jetý můžou chtít takový prachy.
Chtít za jetý díl víc než polovinu nového mi ale přijde ...
jo a jestli se ta oprava ukáže jako použitelná v praxi tak sem klidně hodím návod pokud by si někdo chtěl hrát místo vyklopení rance peněz za takovou plastovou pitomost
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 črc 2013, 16:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
27 říj 2010, 10:17
Jo to by bylo dobrý. Taková informace by se určitě hodila
03 lis 2010, 09:39
powerline píše:....mám prosbu dotaz, neví někdo jaká má být tloušťka, síla zadního brzdovýho kotouče, zdá se mi dost vyrychtovanej a na netu jsem je našel za cca 1000 kačen, ale o síle nic, ....to víte je to 7 let starý, dovezený s itálie, najeto sotva 16tis
, vyválený na asfaltu, takže super výhodný kup, že, .....néé nestěžuju si vím do čeho jsem šel
Kotouče si dělám sám a šířka ve předu i vzadu je 4 mm
16 led 2011, 16:35
ERka5 píše:kde mám hledat čidlo tlaku oleje, je schovaný někde pod plastem? Já ho totiž tak jak na obrázcích z manuálu nikde nevidím, navíc tam mám budík z 250ky a ta čidlo neměla (asi motor Honda), přidělal sem kontrolku na místo kde měla být a výsledek žádný, takže zkusím najít cestu signálu od kontrolky až k čidlu, leč nevím kde je to čidlo...
Ahoj jelikož jsem se dneska pustil do té vodní pumpy tak jsem našel i čidlo tlaku oleje
je pod deklem na kterým je přidělaná vodní pumpa po sundání tam na mě vykouk
17 led 2011, 08:52
dekl je oddělatelný samostatně nebo to znamená rozebrání pumpy? Už sem ho jednou zkoušel dát dolů ale když sem viděl , že to asi půjde celý tak se na to vykašlal...
Sem myslel, že až bude tepleji (něco jako teď) tak se vrhnu na údržbu, ale nějak se mi do toho nechce...
17 led 2011, 19:29
vodní pumpu není nutné oddělat ale je nutné vypustit chladící kapalinu a sundat hadice z vodní pumpy
pak jde dekl i s vodní pumpou jako celek a ještě je potřeba odšroubovat od deklu ventil pro přisávání vzduchu
do výfuku nebo co to je
18 led 2011, 08:04
Tak to je pěkně na prd, někde v listopadu sem měnil chladící směs a nechce se mi to zrovna zase rozebírat... No uvidíme...
11 kvě 2011, 20:52
ahoj včera jsem dovezl domu X9-2003,vcelku zachovalý ,najeto "13000tkm-" ale nějak nejede,motor nastartuje bez problémů,volnoběh OK a pak po rozjetí jde motor do otáček-ale nějak lenivě a kočí někde na 5500 -6000 víc ani ránu,sundal jsem kryt variátoru ale tam je vizuálně všechno jak nové,řemenice,řemen.původní majitel mi řekl ,že čistil karburátor -může být problém tam ??
12 kvě 2011, 07:10
jo to je divné mě jde 200 vytočit přes 10000ot\min
a když jsi to kupoval tak to bylo OK?
no nevim na 2003 13 000 ty uvozovky jsou asi fakt oprávněné
zkontroluj akcelerační pumpičku jestli funguje je to na karburátoru na pravé straně po směru jízdy taková
páčka která sse při otočení plynu zhoupne a nastříkne benzín do sání nejjednodušší asi sundat airbox a
podívat se jestli stříká
jo teď jsem si to přečet ještě jednou a asi jsem to špatně pochopil a když se rozjedeš jde výš?
12 kvě 2011, 08:10
ahoj -ne právě že start je v pohodě,reakce na plyn taky ,rozjedu se není to žádná střela ale jde do předu otáčky jdou na 4,5 až 5,5tisíc plyn je na doraz jedu něco kolem 60-75km/hod a tím to končí
těch 10t-ot dáš za jízdy ?
tak už jsem to koupil