olej vyměněn, nalil sem nový Castrol ACT EVO 4T kteý na rozdíl od originální SELENIE šel bez problémů objednat včetně fitru HIFLO 183, přihodil sem ještě shellacký olej na fitry a brzdovku.
Vylil sem starý a pro zajímavost sem ho přelil do odměrky kde se hladina zastavila na 1.2l!!! Podle viskozity (jak voda!!!) bych typul, že viděl ještě linku píža, filtr byl taky origo piaggio prvovýrobní. Nalil sem 625 ml nového (přesně podle manuálu) a je po hodní rysku při postaveníá na bočáku, jak to měříte? všechny manuály (uživatelský CZ, EN i servisní) píšou že se má měřit na bočáku, ale našel sem jeden anglický, kde je napsáno měřit na centrálu...)
Vypral sem vzduchový fitr (asi tak 10x, než se mi zdálo, že už je voda poměrně čistá, takový humus co z toho tekl sem ještě neviděl) a promáznul olejem.
Už se těším na výměnu brzdovky, v okénku měrky je vidět nějaký černý humus...
mám ještě pár dotazů, má evo 200 měření tlaku oleje? Na palubce mi nesvítila kontrolka po zapnutí, po rozdělání sem zjistil, že tam vůbec není osazená (panel na stroji z roku 2003 je kupodivu z roku 2001, ten parchant co to dovezl byl asi takový neumětel, že než by stáčel kilometry tak raději vyměnil palubní počítače, takový zmetky by měli vykastrovat aby se nemohli množit a dělat další malý hajzlíky - omlouvám se ale musel sem to ventilovat
)
Hodil by se mi jednoznačně manuál přímo na 200ccm, ten co tu koluje na 125-250 není ve všem určitě naprosto shodný...
Dají se zadní brzdový destičky vyndat bez sundání kola? Brzdový třmen sem ven nedostal, ale vypadá to, že by to mohlo jít...
Někde sem narazil na to že neukazuje správně otáčkoměr, což je i můj případ, budu hledat, ale kdyby někdo věděl kde to najdu, budu vděčný za odkaz... Otáčkoměr je "posunutý mimo stupnici"...
Dá se nechat přidělat klíč, když nemám červený MASTER KEY ani CODE CARD? Případně kde?