Tak se mi to vcera po pulhodine trapeni podariro resetovat,diky gerde za postup,akorat se mi zda,ze to u me slo nejak spatne,ale nevadi,uz je to hotove
edit:Tak prvni zkusenosti:
Dnes jsme s Popim jeli na Slezskou Hartu a tak muzu porovnat jizni vlastnosti s majesty,byla to z vetsi casti stejna cesta co jsem loni absolvoval s manou,muzu potvrdit a zduraznit,ze se vetsi kola kazdopadne osvecily,lepsi prujezdy zatackami,vetsi stabilita na nerovnych cestach,podstatne lepsi podvozek,nedostaval sem tolik kopancu do zad jako od yamahy,mozna i pohodlnejsi posez,ale to je jen spekulace.Musel bych je mit vedle sebe.Co me prekvapilo tak ty dva pruduchy na bocich u naslapu,jde z nich vcelku horky vzduch,takze v chladnejsim pocasi nebudou tolik mrznout prsty na nohou.Je i lepsi plexi,nefouka to tolik do helmy,aspon tedy u me,mam nejakych 175cm.Prehledne budiky,dostatecne brzdy,kdy predni brzdi jen levy kotouc,kdezto zadni rozdeluje brzdny ucinek mezi levy predni kotouc a zadni.Co se tyce motoru tak je tenhle 13,5kw ctyrventil na svuj obsah vcelku dostacujici,do kopcu jede svizne,madison 150ka je znatelne pomalejsi,maximalka se pohybuje kolem 125ti dle tach a podle navigace 120km/h takze tenhle tacho az tak nepremeruje jako u jinych skutru.Tot zatim vse,takze jako maloobsahovy skutr ho muzu vrele doporucit,otazkou jsou vsak nahradni dily,tady o tom muzou psat jini.Chce to nervy ze zeleza.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 črc 2013, 16:07, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou