Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod vlk24 » 06 pro 2011, 20:19

Ahoj nevíte někdo jaký rozměr a hmotnost válečků do variátoru jsou nejvhodnější pro tento motor? Teď to zrovna řeším a nevim přesně jaké vybrat. Díky :D
Uživatelský avatar
vlk24

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 18 úno 2008, 11:16
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod KYBLOS » 06 pro 2011, 21:32

V seznamu najdete standardní válečky (20,5x17 s hmotností 10.3g viz.
http://www.scootland.cz/skutr-piaggio-x8-200/
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod vlk24 » 10 pro 2011, 20:35

Diky :)
Uživatelský avatar
vlk24

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 18 úno 2008, 11:16
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod tatík » 09 led 2012, 07:51

ahoj chlapci,kamarád má X9 250 a tuhle mu to přestalo jet a objevila se mu pod tím kaluž benzínu.Po rozborce jsme zjistili,že vypadla hadička od benzínu.Problém je,že všechny jsou jinak zasponkovaný,tahle nebyla.Je tam přívod,potom přepad pod skutra a tahle třetí????Ani po dukladný prohlídce jsm nepřišli na to,odkud to je,a to jsme rozdělali celej zadek.Nevíte někdo,případně nějaký odkaz na foto či nákres.Když ji ucpem,jde to přepadem.Nenašli jsme nic na karburátoru kam by to patřilo ani jinde nějakou rozbočku nebo něco,prostě zoufalství a beznaděj.Je to rok asi 2003,detaily bych případně telefonicky zjistil.DÍK
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod TUNER » 09 led 2012, 10:26

Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod tatík » 09 led 2012, 16:16

ted jsem s ním mluvil.Je to hadička co vede z difuzoru,asi 1 cm pod membránou.Normálně to natočí,motor běží i do otáček to jde akorát z ní teče benzín.Když ji zkoušel ucpat,motor zhasne.Logicky z toho plyne,že je to jakási zpátečka,pro odvod přebytečnýho benzínu.Ale to by byla napojená na nádrž.Jenže nádrž má podle všeho jen jeden vývod.Tak kam to muže teda sakra :evil: :evil: patřit.Kdyby měl někdo v okolí Kolína Piagio X9 rok 03 s motorem Honda,dojel by se k němu podívat.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod bouska.t » 09 led 2012, 18:08

Podle mě má ucpanou trysku nebo něco v karburátoru. Tohle mi dělal Ludix nešel do otáček a tekl z karbecu benzín. Ale je to 2takt takže to je možná něco jiinýho Celej sem ho rozdělal profoukal a do teď všechno šlape jako hodinky.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod tatík » 10 led 2012, 13:12

tak jsem získal nějaký foto.Červenou šipkou je označena ta hadička a kam patří druhý konec???Kdo to ví,odpoví
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod jarous » 12 led 2012, 18:49

Ahoj mam dotazek zacal jsem delat udrzbu na sve x9 200 a zjistil jsem kapalinu na rafkach a gumne predniho kola vypada to jako brzdovka pritom neni videt ze na brzdach je kapalina jen uz jsou vysunute vic valecky cca 3mm na desticce ,netusite co by s tim mohlo byt dekuji
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 12 led 2012, 20:46

za světlem je váleček co rozděluje brzdnou sílu pro dual brzdu koukni se tam jestli něco tam nerosí je tam i
odvzdušňovák Petr
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod Kamilus » 12 led 2012, 20:53

Já bych to viděl na únik oleje z tlumičů.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod jarous » 12 led 2012, 20:58

na olej to nevypada jeste to omrknu ale prave ze neni videt odkud to muze byt ale nejspis ze trmenu

mohu mit dotazek kdyby ten unik brzdovky byl z valecku trmenu daji se vymenit gumicky nebo se musui dat novy trmen
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 črc 2013, 16:21, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod horrabin » 14 led 2012, 00:56

Nemel by byt problem vymenit jen tesneni nebo pistek. Trmenu vetsinou nic neni. Nejcasteji zarezne pistek s destickou a ten bordel oddela tesneni.
Jestli to je z brzd, tak sundej celej trmen a zabal ho do bileho hadru (osvedceno stare povleceni) a pokud se objevi kapalina, mas nalezeno.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod ERka5 » 30 led 2012, 22:09

Kdyby kapala brzdovka z pístku, musel bys po odhrnutí manžety ji mít plnou brzdovky.
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod jarous » 14 úno 2012, 20:27

mohu mit dotazek ktere desticky mam koupit ,tyto pry jsou dobre DELTA Braking ale maji tri asi tvrdosti jakou mam vybrat standard jako origo tyto http://www.scootershop.cz/11101-brzdove ... 03srn.html ,
http://www.scootershop.cz/11062-brzdove ... 43rdn.html ,
http://www.scootershop.cz/11102-brzdove ... 03rdn.html , dekuji
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků