Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod mamaha » 25 kvě 2011, 18:23

remus,,,máš SZ
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod ERka5 » 26 kvě 2011, 06:33

Dělal sem si blokovací "udělátko" z pásovice 50x50mm, veprostřed díru na ořech a v rozích místo blokovacích kolíků M8 šrouby nějakých cca 50-60mm dlouhé a při povolování se pěkně ohýbaly, byla to síla to utažení. Následně jsem to utahoval na moment, abych si příště ušetřil vztekání :lol:
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod remus » 30 kvě 2011, 20:35

ahoj-tak jsem dneska vyměnil řemen a válečky dal jsem originály co tam patří, jízda po výměně je o poznání lepší ale pořád nějak nejde do otáček-ještě jsem koupil nový palivový filtr-ten vyměním zítra ale kromě toho mám pocit ,že nějak drhnou budíky rychloměr rozhodně ukazuje o 20km méně podle jízdy vedle auta při 50km,mám pocit že blbne i otáčkoměr-jakoby se v tom někdo vrtal a dal špatně ručičky-pokud to tak jde -v jaké poloze máte ručičky ukazatelů rychlost,otáčky před startem na nuli??
a pak se mi jemně protáčí zadní kolo už i na volnoběh -???

2.6. edit:
tak jsem vyměnil i ten palivový filtr,další plus pro jízdu a rozebral budíky snažil jsem se nějak srovnat ručičky ale jestli dobře to nevím ,nicméně teď odpovídají víc realitě každopádně pořád to víc jak 100km nejede což si myslím,že by trochu ještě mohlo vzhledem k otáčkám ,které mi to ukazuje
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 črc 2013, 16:19, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
remus

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Orlová
Skútr / moto: XMAX ,vespa lxv

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod powerline » 18 čer 2011, 14:18

Zdar piížisti, tak jsem se pustil do velké údržby komplet odstrojil, vyměnil destičky olej atd. prostříkal kontakty a teď se chystám vyměnit ten velkej silentblok motoru a tam jsem se zasekl, měnil jste to někdo, přijde mi to, že soudruzi z Italie to neudělali zrovna štastně. Starej jsem vybastlil násilím bez nějaké složité demontáže, beztak byl utrženej, ale jak co nejjednodušejc tam dát novej, dík za rady
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 18 čer 2011, 18:00

dělal jsem ho taky de tam ztuha nejlepší je ho nalisovat já lis nemám ale povedlo se mi to ve velkým svěráku
nalisovat
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod powerline » 18 čer 2011, 18:44

.....což to nalisování ve svěráku bych neviděl jako problém, spíš co a jak rozdělat z toho uchycení, aby to bylo co nejjednodušší a nemusel jsem rozdělat celej podvozek
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 18 čer 2011, 20:07

no už to jsou dva roky co jsem to dělal tak co jsi pamatuju podložil jsem rám aby motorka stála jen na podložení bez stojanu t jsem si na heveru přilehčil motor vytáhl svorník který drži motor k tomu ,,přepákování" pak jsem vytáhl svorník co drží ,,přepákování" k rámu oba šli vytáhnout z boku přístup nic moc ale šlo to pak povolit na každé straně dva šrouby co drží ,,přepákování" k rámu sundat segrovku a stáhnout z silentbloku já měl tada odplastovaný celý zadek
šlo to i s hlavním stojanem
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

piaggio 200 x9 evo cukani

Příspěvekod valis » 22 srp 2011, 21:11

zdravim prosil bych o radu jestli by nekdo nevedel- skutr mne za jizdy parkrat skubnul pak zacal vic a vic a ted sice jede ale jak vytocim nad 5000 ot. tak to vic jak 80km nejede jak to skube skusil sem vymenit svicku a vycistil karburator a jede to nebo spis nejede furt stejne takze naco bych se mel skusit kouknout dal......diky
valis

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 21 srp 2011, 19:26
Skútr / moto: piaggio 200 x9 evo

Re: piaggio 200 x9 evo cukani

Příspěvekod Winterwolf » 23 srp 2011, 15:33

co palivovy filtr a nebo bordel v nadrzi :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod valis » 24 srp 2011, 10:24

filtr je cistej takze asi i nadrz
valis

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 21 srp 2011, 19:26
Skútr / moto: piaggio 200 x9 evo

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 24 srp 2011, 11:39

zkus zkontrolovat pořádně membránu v karburátoru pokud v ní bude dírka tak se šoupátko nevysune tak jak má
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod valis » 24 srp 2011, 21:10

dobrej napad membranu jsem nekontroloval, :( to bude zas rozebirani :( ptal jsem se i v servisu a povidaly ze by to mohly delat i valecky ,starty i rozjezd je v poho tak nevim -mam najeto cca 18000km- zacnu tou membranou a uvidime ...zatim dik

25.9. edit: tak jsem se konecne dokopal vsechno rozebrat -membrana je v poradku vymenil jsem i valecky ale bohuzel problem furt stejny :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 črc 2013, 16:20, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
valis

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 21 srp 2011, 19:26
Skútr / moto: piaggio 200 x9 evo

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 25 zář 2011, 19:13

a akcelerační pumpička funguje ? jinak mě celkem nic nenapadá připadně vzduchový filtr a nebo ještě podávací podtlaková pumpa když jsi rozebíral karburátor byl plný benzínu ? jestli stíha dávat benzín do karburátoru,
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod valis » 30 říj 2011, 12:02

akceleracni pumpicka asi funguje kdyz jsem mel vyndanou membranu a pridal plyn tak tam je krasne vydet jak tam strika nebo si to aspon myslim zas tomu tolik nerozumim na tu pumpu ani nevim jak se dostanu asi bude nekde u nadrze...zatim na to se.. zazimuju uvidime na jare treba si to frajer italskej pres zimu rozmysli :lol:
valis

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 21 srp 2011, 19:26
Skútr / moto: piaggio 200 x9 evo

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 30 říj 2011, 17:29

palivová podtlaková pumpa je pod levým nášlapem na nohy
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků