Diskuze o skútrech větších objemů.
12 kvě 2011, 14:52
za jízdy pochopitelně, je to skůtr, při 10000 je rychlost nějakých 100km/h. Varec těžko zůstane v klidu a odstředivá spojka taky. Já to mám taky tak...
Já bych si tipnul na blbě seřízený nebo ucpaný karbec
13 kvě 2011, 00:19
těch 10000 tam mám tak na 120
jinak 50km\h tak 5000 ot
80km\h cca. 7300ot.
když za ní vemu na plnej při rozjezdu z místa tak otáčku jsou někde 6500-7000.
13 kvě 2011, 07:15
Nemuseli ste někdy měnit CDI? Mám verzi 604 s imobilizérem a včera se rozhodl, že nebude číst. Přijde mi, jako by nedostával impuls aby načetl čip v klíčku, všechno zatím vypadá, že odešlo něco v CDI, jenže to je zalité v nějakém lepidle, takže neopravitelné. Připravuju se na možnost, že budu muset celé CDI vyměnit a teď za co??? Imobilizérovou verzi bych musel vzít komplet včetně klíčů a zámku, nebo bez imo a nevím jestli bude fungovat...
13 kvě 2011, 20:13
mohu mit dotazek jakou vahu valecku ma origo 200 X9 , premyslim o novych valecku dr. pulley nena nekdo skusenost diky
14 kvě 2011, 11:07
ERka5 píše:Nemuseli ste někdy měnit CDI? Mám verzi 604 s imobilizérem a včera se rozhodl, že nebude číst. Přijde mi, jako by nedostával impuls aby načetl čip v klíčku, všechno zatím vypadá, že odešlo něco v CDI, jenže to je zalité v nějakém lepidle, takže neopravitelné. Připravuju se na možnost, že budu muset celé CDI vyměnit a teď za co??? Imobilizérovou verzi bych musel vzít komplet včetně klíčů a zámku, nebo bez imo a nevím jestli bude fungovat...
bohužel(bohudík) nemám skušenostk skusit nejdříve jen tu anténu k CDI ten kroužek kolem zámku zapalování
než řešit CDI celé třeba si ji jen nějde pučit,
16 kvě 2011, 08:56
Jak sem psal, přijde mi, že nedostává impuls ke čtení, zkus si otočit klíčkem a sleduj jak se změní frekvence blikání ledky, ještě je to lépe vidět když máš klíček bez čipu, to ledka bliká jak vánoční strom, jak se snaží číst a to mi právě přestalo dělat, otočím klíčkem a ledka bliká nadále stejnou frekvencí. Zkoušel jsem CDI odpojit od napájení i antény a nechat celý den bez šťávy, ale nijak to nepomohlo...
17 kvě 2011, 23:57
mě ledka bliká po otočení klíčku zhasne a po cca. sekundě se rozsvítí tak na na dvě sekundy a zhasne a pak jde
nastartovat
18 kvě 2011, 06:46
Tak nějak sem to měl na mysli. Díky. Zatím sem prošel vše co se dalo a nenašel sem chybu. Zkusím jednoho odborníka na elektroniku, jestli si poradí s diagnostikou CDI. Jinak sem v...
18 kvě 2011, 18:12
no já sem na tom podobně jen mi nejde nastartovat z jiného důvodu
startér prostě neotočí motorem zadřený to není,starter je ok relé ok tak jsem dnes nechal vytočit pouzdra na volnoběžku jestli se to tam nějak nekříži pokud to nezabere tak už jedině ta volnoběžka
tak uvidím
18 kvě 2011, 22:57
zdarec borci.. náhodou nemáte někdo v češtině manuál na 250tku? díky moc.
19 kvě 2011, 06:44
Na 250ku uživatelský existuje, stáhl sem ho někde z netu. Hledej šmudlo
řekl bych že je to tohle
- Kód:
http://www.uloz.to/4791752/cesky-manual-piaggio-x9-rar
. Prověř si to, ono jich moc českých není tenhle byl s té plejády co sem stáhnul asi jediný
25 kvě 2011, 15:42
ahoj tak jsem si objednal nový řemen a válečky a teď se chystám to vyměnit jak bezpečně povolím variátor?
25 kvě 2011, 15:53
nejlepší je rázový utahovák neni potřeba pak ani blokovat řemenici
25 kvě 2011, 17:26
no to v garáži nemám takže nějaký fígl jak to bloknout ? a nemáte nějakou obrazovou předlohu jak to má vypadat pro ten náš skutřík X9-kový?protože koupit znamená asi objednat zase někde na netu a než to dojde
......
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 črc 2013, 16:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou