Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

02 črc 2011, 09:17

nem.pe píše:dostat k ventilátoru jde sundat sedlo , středový panel s víčkem nádrže a plast před koleny pod tím je chladič a ventilátor
je z této strany

Tak vsechno tohle jsem mel dole, ale zadne srouby, ktery by drzely ventilator, jsem nevidel...

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

02 črc 2011, 12:12

tak jsem mrňousovy (X9 180 amalfi) obědnal 4roada... Už aby byl nemužu se dočkat :)

6.7. edit:
Myslíte že by šla na zadní kolo dát pneumatika z Piaggia X9 500 Evo? Originál je tam 150/60 R14 na Pětikilu je 170/70 R14... jáký máte zkušenosti stím?
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:20, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

07 črc 2011, 14:58

No vzhledem k jinému obvodu Ti bude minimálně kecat rychlost ... pokud se Ti tam vejde. To Ti ale budou muset poradit jiní.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

07 črc 2011, 17:59

tachometr kecat nebude snímač je na předním kole
ale na AMALFI je originál 140/60/13
a na 500 je originál 150/70/14
a já mám originál na 200 140/60/14
nevím jestli to stojí za problémy na STK nebo případně s policii kdyby se něco stalo

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

08 črc 2011, 07:42

Já mám u Amalfi v techničáku 14kola.
1. 120/70 14
2. 140/60 14

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

08 črc 2011, 16:53

tak je to správně já sem napsal blbost... a u 500 evo je 150/70 R14

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

08 črc 2011, 21:14

No vidíš a já měl u 200 EVO v techničáku 13 palců prostě to jen záleží
že ten kdo to přitáh z Itálie tak to otipoval u známého Franty na jinej výpis a nebo to přehodil už někdo v itálii
protože motor je stejnej jen nevím jak jsou na tom převody
tak jsem si to nechal přepsat na 14 palcú
a v servisním manuálu co jsem stáhnul je pro Amalfi toto
WHEELS AND TYRES
Lightweight alloy wheels: front 3.50x14"
rear 3.50x13"
Tyres: front 120/70-14"
rear: 140/60-13"
Tyre pressure (cold): front 2.0 bar
rear 2.2 bar
(2.5 bar with driver and luggage).
(

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

08 črc 2011, 21:59

já mám originál CZ a ve velkým techničáku je na zadek 140/60-14

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

08 črc 2011, 22:15

no tak to museli teda dělat nějaký přechodný tipy když přecházeli na EVO
jakej máš ročník ?

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

08 črc 2011, 22:37

2003 někdy teď v těchto dnech má narozeniny... je starej ale má nalítáno teprve 10 000km

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

08 črc 2011, 23:28

moje evo je 2003 přelom březen duben tak je možný že se tam na konci výroby dávali kola z EVA

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

20 črc 2011, 18:39

Klidně tam větší gumu dej, nebude na tom ale nic podstatného poznat. Akorát na technický to poznají pošlo tě domů (resp. na výměnu). Ono na motorce není tak moc co kontrolovat, takže kola nepřejdou bez povšimnutí :wink:

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

24 črc 2011, 18:30

Co děláte s těma plastama mezi noha když je mírně poškrábete od toho jak vystupujete a nastupujete. No resp. dájí se nějak ty škrábance odstranit? Vypadá to hrozně...

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

24 črc 2011, 19:42

Ad pneu: Co jsem zatím měl zkušenost s STK na moto, tak to kontrolujou z rychlíku. Ukázat VIN, číslo motoru, zablikat, zatroubit a jede se. Takže si nemyslím, že by poznali zrovna větší zadní pneu. Maximálně bude kontrolovat vzorek (a to bude hodně poctivej).

Ad plast: Taky už mám ten středový tunel hodně dodrbaný, ale už mám přichystaný sprej na obnovu plastů. Tak až to udělám, tak ukážu fotky :)

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

24 črc 2011, 20:25

no ten spray si myslim že asi nepomůže!
jinak tu širší gumu tam klidně dej teoreticky by to mohlo bejt stabilnější (ikdyž proti tý tvý hranatý nevim) technický bych se určitě nebál tam je jim to jedno!ja když jsem měl vzadu širší gumu tak mi to přišlo stabilnější možná že se mu nechtělo tolik na uplněj konec pneu ale jinak mi přišlo že je to lepší!
Odeslat odpověď