Piaggio X9 180 Amalfi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod libor_m » 02 črc 2011, 09:17

nem.pe píše:dostat k ventilátoru jde sundat sedlo , středový panel s víčkem nádrže a plast před koleny pod tím je chladič a ventilátor
je z této strany

Tak vsechno tohle jsem mel dole, ale zadne srouby, ktery by drzely ventilator, jsem nevidel...
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 02 črc 2011, 12:12

tak jsem mrňousovy (X9 180 amalfi) obědnal 4roada... Už aby byl nemužu se dočkat :)

6.7. edit:
Myslíte že by šla na zadní kolo dát pneumatika z Piaggia X9 500 Evo? Originál je tam 150/60 R14 na Pětikilu je 170/70 R14... jáký máte zkušenosti stím?
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:20, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod libor_m » 07 črc 2011, 14:58

No vzhledem k jinému obvodu Ti bude minimálně kecat rychlost ... pokud se Ti tam vejde. To Ti ale budou muset poradit jiní.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 07 črc 2011, 17:59

tachometr kecat nebude snímač je na předním kole
ale na AMALFI je originál 140/60/13
a na 500 je originál 150/70/14
a já mám originál na 200 140/60/14
nevím jestli to stojí za problémy na STK nebo případně s policii kdyby se něco stalo
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod 71mira » 08 črc 2011, 07:42

Já mám u Amalfi v techničáku 14kola.
1. 120/70 14
2. 140/60 14
71mira

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 18 srp 2009, 21:47
Skútr / moto: piaggo x9 180

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 08 črc 2011, 16:53

tak je to správně já sem napsal blbost... a u 500 evo je 150/70 R14
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 08 črc 2011, 21:14

No vidíš a já měl u 200 EVO v techničáku 13 palců prostě to jen záleží
že ten kdo to přitáh z Itálie tak to otipoval u známého Franty na jinej výpis a nebo to přehodil už někdo v itálii
protože motor je stejnej jen nevím jak jsou na tom převody
tak jsem si to nechal přepsat na 14 palcú
a v servisním manuálu co jsem stáhnul je pro Amalfi toto
WHEELS AND TYRES
Lightweight alloy wheels: front 3.50x14"
rear 3.50x13"
Tyres: front 120/70-14"
rear: 140/60-13"
Tyre pressure (cold): front 2.0 bar
rear 2.2 bar
(2.5 bar with driver and luggage).
(
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 08 črc 2011, 21:59

já mám originál CZ a ve velkým techničáku je na zadek 140/60-14
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 08 črc 2011, 22:15

no tak to museli teda dělat nějaký přechodný tipy když přecházeli na EVO
jakej máš ročník ?
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 08 črc 2011, 22:37

2003 někdy teď v těchto dnech má narozeniny... je starej ale má nalítáno teprve 10 000km
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 08 črc 2011, 23:28

moje evo je 2003 přelom březen duben tak je možný že se tam na konci výroby dávali kola z EVA
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod ERka5 » 20 črc 2011, 18:39

Klidně tam větší gumu dej, nebude na tom ale nic podstatného poznat. Akorát na technický to poznají pošlo tě domů (resp. na výměnu). Ono na motorce není tak moc co kontrolovat, takže kola nepřejdou bez povšimnutí :wink:
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 24 črc 2011, 18:30

Co děláte s těma plastama mezi noha když je mírně poškrábete od toho jak vystupujete a nastupujete. No resp. dájí se nějak ty škrábance odstranit? Vypadá to hrozně...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod lkpdshark » 24 črc 2011, 19:42

Ad pneu: Co jsem zatím měl zkušenost s STK na moto, tak to kontrolujou z rychlíku. Ukázat VIN, číslo motoru, zablikat, zatroubit a jede se. Takže si nemyslím, že by poznali zrovna větší zadní pneu. Maximálně bude kontrolovat vzorek (a to bude hodně poctivej).

Ad plast: Taky už mám ten středový tunel hodně dodrbaný, ale už mám přichystaný sprej na obnovu plastů. Tak až to udělám, tak ukážu fotky :)
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Dom999 » 24 črc 2011, 20:25

no ten spray si myslim že asi nepomůže!
jinak tu širší gumu tam klidně dej teoreticky by to mohlo bejt stabilnější (ikdyž proti tý tvý hranatý nevim) technický bych se určitě nebál tam je jim to jedno!ja když jsem měl vzadu širší gumu tak mi to přišlo stabilnější možná že se mu nechtělo tolik na uplněj konec pneu ale jinak mi přišlo že je to lepší!
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků