Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

21 čer 2011, 12:30

To musím změřit, tipuju že max rychlost bude podobná,zrychlení lepší.Bere to až na vyšší otáčky,ale pak je to fofr. Vyšší bude i spotřeba. Vychází mi 4.5l ale je to s mými 100kg.Změřim a dám vědět.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

21 čer 2011, 15:54

já jezdím dlouhodobou spotřebu 3,57L/100km. Skutr sňůru jsem jel za 3,09L/100km. Byl bys hodnej kdybys to změřil docela by mě to zajímalo. A nemáš ještě zkušenosti s LeoVince 4road to bych chtěl taky dopřát skůtru...

24.6. edit: Nevíte jaký jsou rozměry originalnich válečků ve veriatoru?
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

24 čer 2011, 17:24

20,5x17

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

24 čer 2011, 19:56

tak mi poraďte co tam mám za válečky DR. Pully... Dělaj se 21x17 a 20x17

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

24 čer 2011, 20:20

Podle tabulky na Dr. Pulley stránkách to má být 19x17. Váha 10g (podle tohoto: http://modernvespa.com/forum/topic67924 ).

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

28 čer 2011, 10:24

Mládenci mám dotázek, jak se nejrychleji dostanu ke vzduchovému filtru? mám dojem že by potřeboval vyčistit. díky

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

28 čer 2011, 11:24

u X9 to nejde rychle... :-D Musíš sundat kryt baterky pak ten černej pod nim co je ze zadu pak teprve jde sundat ten co je před filtrem. A pak klasika musíš rozpůlit filtr...

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

28 čer 2011, 13:29

Nemusíš :)
Odšroubuj 3 šroubky z toho velkého černého plastu (nad ním je ten lakovaný). Zadní černý plast jde vycvaknout a mírně vyklopit. Pak jde odšroubovat ten 4 schovaný šroubek. Následně ten velký černý plast jde posunout doprava a vyndat :)
Kdyžtak můžu ukázat naživo ;)
Naposledy upravil lkpdshark dne 29 čer 2011, 10:29, celkově upraveno 1

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

29 čer 2011, 10:06

díky, zkusím tu druhou cestu :)

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

29 čer 2011, 12:02

evidentně je rychlejší...

1.7. edit:
jak jste natom s teplotou vody? Funguje vám ventilátor? Co jsem koukal tak ho tam mám ale že by fungoval to nemužu říct protože když se nedá v koloně předjíždět tak mi jede políčko před červeným polem...
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:19, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

01 črc 2011, 07:53

Co se týče větráku,jsem na tom úplně stejně. Taky až políčko před červeným.Ale je to asi normální!?

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

01 črc 2011, 09:36

Já mám 500 Evo a v servisním manuálu se píše, že větrák se zapíná při 107st. a vypíná při 103st. Nevím, jestli u 180 Amalfi je to stejné. Nicméně já mám větrák asi dead, nefunguje mi, zkoušel jsem se k němu dostat, ale nevím, jestli kvůli tomu musím shodit i chladič, protože jsem nepřišel na to, jak ho bez chladiče odmontovat. Konektor, co vede od větráku jsem napojil na 12V baterii a větrák se ani nepohnul :(

Jak poznám, kde na budíku je cca 107st.?

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

01 črc 2011, 11:07

je to divny... Dyť přece někde v Italii musí ty skůtry trpět když je ve městě 50 stupňů. Ale co jsem zjistil tak asi na všech 180 amalfi nejede ventilátor hold asi to Italově zapoměli domyslet...

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

01 črc 2011, 21:27

mě na 200 běží cca. dva dílky před červeným sepne a po dvou dílkách když sleze teplota tak se vypne
a i na skútršňůře to nevylezlo nad dva dílky před červeným
a když sepne je to slyšet že hučí

dostat k ventilátoru jde sundat sedlo , středový panel s víčkem nádrže a plast před koleny pod tím je chladič a ventilátor
je z této strany

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

01 črc 2011, 22:41

jj už jsem to zkoušel je to sranda dostat se k němu... na šnůře jsem jel furt tak půl políčka před červeným, motor jsem vypínal všude kde to šlo a ventilátor to všechno zaspal...
Odeslat odpověď