Diskuze o skútrech větších objemů.
21 čer 2011, 12:30
To musím změřit, tipuju že max rychlost bude podobná,zrychlení lepší.Bere to až na vyšší otáčky,ale pak je to fofr. Vyšší bude i spotřeba. Vychází mi 4.5l ale je to s mými 100kg.Změřim a dám vědět.
21 čer 2011, 15:54
já jezdím dlouhodobou spotřebu 3,57L/100km. Skutr sňůru jsem jel za 3,09L/100km. Byl bys hodnej kdybys to změřil docela by mě to zajímalo. A nemáš ještě zkušenosti s LeoVince 4road to bych chtěl taky dopřát skůtru...
24.6. edit: Nevíte jaký jsou rozměry originalnich válečků ve veriatoru?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
24 čer 2011, 17:24
20,5x17
24 čer 2011, 19:56
tak mi poraďte co tam mám za válečky DR. Pully... Dělaj se 21x17 a 20x17
24 čer 2011, 20:20
Podle tabulky na Dr. Pulley stránkách to má být 19x17. Váha 10g (podle tohoto:
http://modernvespa.com/forum/topic67924 ).
28 čer 2011, 10:24
Mládenci mám dotázek, jak se nejrychleji dostanu ke vzduchovému filtru? mám dojem že by potřeboval vyčistit. díky
28 čer 2011, 11:24
u X9 to nejde rychle...
Musíš sundat kryt baterky pak ten černej pod nim co je ze zadu pak teprve jde sundat ten co je před filtrem. A pak klasika musíš rozpůlit filtr...
28 čer 2011, 13:29
Nemusíš
Odšroubuj 3 šroubky z toho velkého černého plastu (nad ním je ten lakovaný). Zadní černý plast jde vycvaknout a mírně vyklopit. Pak jde odšroubovat ten 4 schovaný šroubek. Následně ten velký černý plast jde posunout doprava a vyndat
Kdyžtak můžu ukázat naživo
Naposledy upravil
lkpdshark dne 29 čer 2011, 10:29, celkově upraveno 1
29 čer 2011, 10:06
díky, zkusím tu druhou cestu
29 čer 2011, 12:02
evidentně je rychlejší...
1.7. edit:jak jste natom s teplotou vody? Funguje vám ventilátor? Co jsem koukal tak ho tam mám ale že by fungoval to nemužu říct protože když se nedá v koloně předjíždět tak mi jede políčko před červeným polem...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:19, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
01 črc 2011, 07:53
Co se týče větráku,jsem na tom úplně stejně. Taky až políčko před červeným.Ale je to asi normální!?
01 črc 2011, 09:36
Já mám 500 Evo a v servisním manuálu se píše, že větrák se zapíná při 107st. a vypíná při 103st. Nevím, jestli u 180 Amalfi je to stejné. Nicméně já mám větrák asi dead, nefunguje mi, zkoušel jsem se k němu dostat, ale nevím, jestli kvůli tomu musím shodit i chladič, protože jsem nepřišel na to, jak ho bez chladiče odmontovat. Konektor, co vede od větráku jsem napojil na 12V baterii a větrák se ani nepohnul
Jak poznám, kde na budíku je cca 107st.?
01 črc 2011, 11:07
je to divny... Dyť přece někde v Italii musí ty skůtry trpět když je ve městě 50 stupňů. Ale co jsem zjistil tak asi na všech 180 amalfi nejede ventilátor hold asi to Italově zapoměli domyslet...
01 črc 2011, 21:27
mě na 200 běží cca. dva dílky před červeným sepne a po dvou dílkách když sleze teplota tak se vypne
a i na skútršňůře to nevylezlo nad dva dílky před červeným
a když sepne je to slyšet že hučí
dostat k ventilátoru jde sundat sedlo , středový panel s víčkem nádrže a plast před koleny pod tím je chladič a ventilátor
je z této strany
01 črc 2011, 22:41
jj už jsem to zkoušel je to sranda dostat se k němu... na šnůře jsem jel furt tak půl políčka před červeným, motor jsem vypínal všude kde to šlo a ventilátor to všechno zaspal...