Diskuze o skútrech větších objemů.
20 dub 2010, 08:28
Ahoj. Tak uz jsem na to prisel...je potreba podrzet leva dve tlacitka vedle displeje a zapnout klicek zapalovani....Nejvetsi sranda na tom je, ze jsem asi prehlidnul pri koupi, ze mam tacho v milich a z puvodne deklarovanych 16tkm se najednou vyklubalo skoro 26tkm. Lehce mi pri tom vytuhnul usmev....nevim jakou maji tyhle motory zivotnost, ale snad jeste par tisicovek nalita...nezbyva nez doufat...a davat dobrej olej...
Tak zatim Ahoj
20 dub 2010, 21:18
Já mám skoro 28000km a motor si jenom klidně přede, tak se neboj.
Když tak máš před sebou jěště 2000km
20 dub 2010, 21:27
Tak to jsem rád že jsi na to přišel,jsem rád že mezi náma žijo optimysti,
super od Vicena,já jsem získal info že by se měl měnit taky rozvod řetěz,momentálně si ale nevzpomenu v kolika Km to bylo
,jinak kdyby něco mám nahradní díly(motor+nějaké palsty,elektriku,atd.),můžu teda pomoct
jinak bližší info na výměnu dodám.tak zatím a doufám že se potkáme někde na srazu(třeba Orlík).
20 dub 2010, 21:52
Hosi dekuji za podporu....co se tyce tech dilu rad se ozvu, chtel bych se podivat minimalne na stav remene a variatoru (valecky a pouzdra)...jen mam takovej malej problem, potreboval bych se naklonovat...stavim barak, mame doma 10 denni princeznu a do toho vseho jeste prace...bych blil velebnosti...
Uzijte si "worlik".
Naposledy upravil
KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:09, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
20 dub 2010, 22:00
Rozvodak se meni pri cca 80tis km...
21 dub 2010, 01:12
Zdarec Draci, tady jsem Vám pro snadnější stažení uložil, ten manuál na uložto
http://uloz.to/4606187/piaggio-x9-125-180-servis-manual.pdf
04 kvě 2010, 08:27
Čau chlapi, silně uvažuji o koupi X9 Amalfi. Jen jsem se chtěl zeptat, jestli 180 ccm není na docela velký skútr slabší motor. Od včerejška mám ještě další problém, prodávající mi řekl, že musel jednou motorku položit, ale dušuje se, že se skútr jen svezl po asfaltu a došlo jen k odření plastů. Měl pak být i v servise, ale prý nic nenašli. Ještě mi píše, že: "Na stejné straně vystupuje zboku rám na postavení motorky takže se sklouzl hlavně po této trubce." Co si o tom a vůbec o jednou položeným skútru myslíte ??? Jsem absolutní nováček, byl by to můj první skútr a tak když se na to pojedu podívat, budu jen hledět, svezu se, ale to je vše. Nevíte o někom, nebo nějaké asistenční službě z Brna, kdo by se na to jel se mnou podívat a poradil mi???
11 kvě 2010, 09:37
TO: xDagi. No parada. Vyborna dokumentace a hlavne ty fotky na konci.
Mam jeden dotazek. Jak ti sla povolit ta matka co drzi variator ma klice? Je na to potreba nejakej specialni nastroj, nebo se da nekde zaaretovat motor?
Chystam se na vymenu variatoru a valecku a lehce tusim zradu prave v povolovani te matky...
Diky predem.
11 kvě 2010, 09:59
Pro Krakom:Děkuji za ohodnocení návodů
,pěkná prácička,jde to v pohodě,musíš být klidný,kdyby něco mám náhradní motor+díly na prodej
,kdyby něco kontakt na mě je 731718825,poradím po tel.
17 kvě 2010, 09:00
to XDagi: Ahoj. Tak prvni pokus o to dostat se k variatoru mne asi vyjde pekne draho...zatim to odnesl "jen" dekl co kryje celou sestavu spojky, variatoru a remenu....Nez jsem prisel na to, ze se musi povolit matka co je na hrideli spojky, tak jsem lehounce nastipnul kryt u vicka s napisem Piaggio.
Na cem jsem se ale totalne zasekl je povoleni matky co je na klikovce....Nemas nekajek figl jak zaaretovat motor? Neni na motoru nejakej sroubek kudy by se dala prostrcit treba 8 vrtak a tim motor zaaretovat? Nebo je na to nejakej specialni nastroj? Jsem zadostiv jakekoliv rade....neb jak se udela hezke pocasi a ja nebudu moci prohanet vlasy ve vetru, bude se mnou zle
)
Ahoj Michal
17 kvě 2010, 09:59
Na povolení je nejlepší rázový utahovák elektrický nebo pneumatický to se ani nemusí motor blokovat.
jinak specielní nářadí piston stopper,nebo něco samo domo podle obr servisním manuálu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
20 kvě 2010, 08:21
Uffffff...hotovo. Pujcil jsem si poradnej trhak a par vterin to bylo dole....remen i variator vymenen. Cekal jsem od toho trosku vic, ale zmena je znat.
Jen mne torsku znervoznuje takovy rachtani odnekud z prostoru variatoru nebo z motoru. Prisuzoval jsem to obehanym valeckum, ale i po vymene to rachta dal...
Za studena nic , ale kdyz se to torsku zahreje, tak to na volnobeh rachta...ve vyssich otackach to zanikne.
No nic, budu jezdit a uvidime....
DIky za rady a za podporu.
26 kvě 2010, 11:00
Tak to jsem rád že jsi to zvádl,doufám že ti mé radi trošku pomohli,kdybych ti mohl jěště nějak poradit tak se ozvi,rád sem pokecal.
06 zář 2010, 08:50
Jak se projevila výměna oleje ve vidlích, přijde mi, že se mi vidle příliš potápí. Mám doma nějakou tuším 15W z motorky, možná ji tam zkusím, než budu něco kupovat... Někde jsem četl o 20W, což je slušný extrém, ale přímo do EVO 200 info nemám.