Piaggio X9 180 Amalfi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: X9 180 Amalfi - mile/kilometry preinani

Příspěvekod krakorm » 20 dub 2010, 08:28

Ahoj. Tak uz jsem na to prisel...je potreba podrzet leva dve tlacitka vedle displeje a zapnout klicek zapalovani....Nejvetsi sranda na tom je, ze jsem asi prehlidnul pri koupi, ze mam tacho v milich a z puvodne deklarovanych 16tkm se najednou vyklubalo skoro 26tkm. Lehce mi pri tom vytuhnul usmev....nevim jakou maji tyhle motory zivotnost, ale snad jeste par tisicovek nalita...nezbyva nez doufat...a davat dobrej olej...
Tak zatim Ahoj
krakorm

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 úno 2010, 10:27
Skútr / moto: Piaggio X9 Amalfi 180
Tuning / úpravy: none

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vicena » 20 dub 2010, 21:18

Já mám skoro 28000km a motor si jenom klidně přede, tak se neboj. 8)
Když tak máš před sebou jěště 2000km :D :D
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod xDagi » 20 dub 2010, 21:27

Tak to jsem rád že jsi na to přišel,jsem rád že mezi náma žijo optimysti, :lol: super od Vicena,já jsem získal info že by se měl měnit taky rozvod řetěz,momentálně si ale nevzpomenu v kolika Km to bylo :roll: ,jinak kdyby něco mám nahradní díly(motor+nějaké palsty,elektriku,atd.),můžu teda pomoct :wink: jinak bližší info na výměnu dodám.tak zatím a doufám že se potkáme někde na srazu(třeba Orlík). :P
Piaggio X9 500i.e. prodáno,koupen Nexík
Uživatelský avatar
xDagi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 18 lis 2007, 12:42
Bydliště: Lovosice
Skútr / moto: Gilera Nexus 500i.e.
Tuning / úpravy: Zatím bez uprav

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod krakorm » 20 dub 2010, 21:52

Hosi dekuji za podporu....co se tyce tech dilu rad se ozvu, chtel bych se podivat minimalne na stav remene a variatoru (valecky a pouzdra)...jen mam takovej malej problem, potreboval bych se naklonovat...stavim barak, mame doma 10 denni princeznu a do toho vseho jeste prace...bych blil velebnosti...

Uzijte si "worlik".
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:09, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
krakorm

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 úno 2010, 10:27
Skútr / moto: Piaggio X9 Amalfi 180
Tuning / úpravy: none

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod MisaKacenka » 20 dub 2010, 22:00

Rozvodak se meni pri cca 80tis km...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod svobi9 » 21 dub 2010, 01:12

Zdarec Draci, tady jsem Vám pro snadnější stažení uložil, ten manuál na uložto
http://uloz.to/4606187/piaggio-x9-125-180-servis-manual.pdf
:)
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod sipon » 04 kvě 2010, 08:27

Čau chlapi, silně uvažuji o koupi X9 Amalfi. Jen jsem se chtěl zeptat, jestli 180 ccm není na docela velký skútr slabší motor. Od včerejška mám ještě další problém, prodávající mi řekl, že musel jednou motorku položit, ale dušuje se, že se skútr jen svezl po asfaltu a došlo jen k odření plastů. Měl pak být i v servise, ale prý nic nenašli. Ještě mi píše, že: "Na stejné straně vystupuje zboku rám na postavení motorky takže se sklouzl hlavně po této trubce." Co si o tom a vůbec o jednou položeným skútru myslíte ??? Jsem absolutní nováček, byl by to můj první skútr a tak když se na to pojedu podívat, budu jen hledět, svezu se, ale to je vše. Nevíte o někom, nebo nějaké asistenční službě z Brna, kdo by se na to jel se mnou podívat a poradil mi???
sipon

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 26 dub 2010, 15:32
Bydliště: Bochoř, okr. Přerov

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod xDagi » 11 kvě 2010, 07:07

Piaggio X9 500i.e. prodáno,koupen Nexík
Uživatelský avatar
xDagi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 18 lis 2007, 12:42
Bydliště: Lovosice
Skútr / moto: Gilera Nexus 500i.e.
Tuning / úpravy: Zatím bez uprav

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod krakorm » 11 kvě 2010, 09:37

TO: xDagi. No parada. Vyborna dokumentace a hlavne ty fotky na konci.
Mam jeden dotazek. Jak ti sla povolit ta matka co drzi variator ma klice? Je na to potreba nejakej specialni nastroj, nebo se da nekde zaaretovat motor?
Chystam se na vymenu variatoru a valecku a lehce tusim zradu prave v povolovani te matky...
Diky predem.
krakorm

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 úno 2010, 10:27
Skútr / moto: Piaggio X9 Amalfi 180
Tuning / úpravy: none

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod xDagi » 11 kvě 2010, 09:59

Pro Krakom:Děkuji za ohodnocení návodů :roll: ,pěkná prácička,jde to v pohodě,musíš být klidný,kdyby něco mám náhradní motor+díly na prodej :P ,kdyby něco kontakt na mě je 731718825,poradím po tel.
Piaggio X9 500i.e. prodáno,koupen Nexík
Uživatelský avatar
xDagi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 18 lis 2007, 12:42
Bydliště: Lovosice
Skútr / moto: Gilera Nexus 500i.e.
Tuning / úpravy: Zatím bez uprav

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod krakorm » 17 kvě 2010, 09:00

to XDagi: Ahoj. Tak prvni pokus o to dostat se k variatoru mne asi vyjde pekne draho...zatim to odnesl "jen" dekl co kryje celou sestavu spojky, variatoru a remenu....Nez jsem prisel na to, ze se musi povolit matka co je na hrideli spojky, tak jsem lehounce nastipnul kryt u vicka s napisem Piaggio.
Na cem jsem se ale totalne zasekl je povoleni matky co je na klikovce....Nemas nekajek figl jak zaaretovat motor? Neni na motoru nejakej sroubek kudy by se dala prostrcit treba 8 vrtak a tim motor zaaretovat? Nebo je na to nejakej specialni nastroj? Jsem zadostiv jakekoliv rade....neb jak se udela hezke pocasi a ja nebudu moci prohanet vlasy ve vetru, bude se mnou zle :o)
Ahoj Michal
krakorm

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 úno 2010, 10:27
Skútr / moto: Piaggio X9 Amalfi 180
Tuning / úpravy: none

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 17 kvě 2010, 09:59

Na povolení je nejlepší rázový utahovák elektrický nebo pneumatický to se ani nemusí motor blokovat.
jinak specielní nářadí piston stopper,nebo něco samo domo podle obr servisním manuálu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod krakorm » 20 kvě 2010, 08:21

Uffffff...hotovo. Pujcil jsem si poradnej trhak a par vterin to bylo dole....remen i variator vymenen. Cekal jsem od toho trosku vic, ale zmena je znat.
Jen mne torsku znervoznuje takovy rachtani odnekud z prostoru variatoru nebo z motoru. Prisuzoval jsem to obehanym valeckum, ale i po vymene to rachta dal...
Za studena nic , ale kdyz se to torsku zahreje, tak to na volnobeh rachta...ve vyssich otackach to zanikne.
No nic, budu jezdit a uvidime....
DIky za rady a za podporu.
krakorm

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 úno 2010, 10:27
Skútr / moto: Piaggio X9 Amalfi 180
Tuning / úpravy: none

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod xDagi » 26 kvě 2010, 11:00

Tak to jsem rád že jsi to zvádl,doufám že ti mé radi trošku pomohli,kdybych ti mohl jěště nějak poradit tak se ozvi,rád sem pokecal. :D
Piaggio X9 500i.e. prodáno,koupen Nexík
Uživatelský avatar
xDagi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 18 lis 2007, 12:42
Bydliště: Lovosice
Skútr / moto: Gilera Nexus 500i.e.
Tuning / úpravy: Zatím bez uprav

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod ERka5 » 06 zář 2010, 08:50

Jak se projevila výměna oleje ve vidlích, přijde mi, že se mi vidle příliš potápí. Mám doma nějakou tuším 15W z motorky, možná ji tam zkusím, než budu něco kupovat... Někde jsem četl o 20W, což je slušný extrém, ale přímo do EVO 200 info nemám.
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron