Piaggio X9 180 Amalfi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vvinohrad » 20 srp 2012, 21:24

Obraz0635.jpg

Obraz0634.jpg

Zdravím, díky za pomoc. Zapojil jsem ˇvéčko´ podle rady zde........vše ok, ale problém přetrvává. Za studena jde za plynem i v kopci, ale když se ohřeje, ztratí výkon a v pásmu od 4500 až 5500 otáček nejede, jako by špatně spaloval.

Ještě prosím o pomoc při zapojení onoho podtlaku, nepochopil jsem kam to má přijít.
Mám tu obrázky pro představu.

Jsou na nich vývody C a D......

Vývod C nevím k čemu je....ale je volný.....¨
Vývod D je taková ucpávka z plastu, přichycená sponou, ale já v ní mám díru, jakoby ze dna té ucpávky......to má být??
Myslím že ne....ale nevím...

Díky za rady
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
vvinohrad

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 30 črc 2012, 21:34
Skútr / moto: Piaggio X9 180

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 20 srp 2012, 22:07

ucpávka D je v ní po sundání molitanový filtr ten není od věci občas profouknou
C je podle mě jen přepad mám na něm jen krátkou hadičku do pravého úhlu max. 3cm dlouhou
¨
v těch otáčkách to nejede stále nebo je tam jen díra při přechodu přes tyto otáčky
pokud tam je díra zkontroluj akcelerační pumpičku je pod vývodem D
měla by pokud otočíš plynem za cca. půlku přes páčku vstříknout benzín přímo do sání
když sundáš vzduchový filtr je to vidět jestli tam něco stříká
buď stříka moc a nebo málo :)

EDIT: podlak bude OK pokud ne nedávalo by ti benzín do karburátoru
pokud se podíváš otvorem pod sedlem na karburátor podlak je vidět na přírubě karburátoru těsně před
připojením k motoru napravo ve směru jízdy

EDIT2: ještě mě napadlo podívej se vedle D je taková poklička(na 3 šroubky) a podní je ještě malinká membrána
měl jsem ji trochu špinavou po vyčištění se mi trochu zlepšila spotřeba při montáži zpět si dej pozor ať ji
tam dáš dobře
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vvinohrad » 25 srp 2012, 19:10

tak molitanový filtr tam nemá, ale dodám.

spíš je tam díra při přechodu přes tyto otáčky......akcelerační pumpička stříká, ale zdá se mi že téměř hned když jen trochu
pootočím plynem

to EDIT 1: podtlak mám zapojen jak říkáš, z prava po směru jízdy, ale tato hadička vede do 'téčka' které dál pokračuje někam dopředu a právě odbočka z tohoto 'téčka' - tu mám volnou a nevím kam patří.....je slabší než ta průchozí a je celkem krátká........a saje vzduch když nastartuju
vvinohrad

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 30 črc 2012, 21:34
Skútr / moto: Piaggio X9 180

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 25 srp 2012, 20:55

podtlak vede dopředu k pumpě benzínu to je OK
pokud ji máš volnou a saje tak ji zkus prozatím ucpat jestli se to zlepší

ten druhý konec by měl být napojen do ventilu na pravé straně motoru pod termostatem je tam ventil který při
chodu motoru otevře a přes něj se přisává vzduch do výfvuku
když se podíváš na motor z prava je tam ,,šnek" vodní pumpy a nad ním je plastový kryt pod ním je sekundární filtr
a když pojedeš rukou po tom plastu až na konec tak tam je ten ventil je směrem k nádrži a kolínko má zahnuté dolů a tam napoj tu hadičku

pokud se ti zdá že stříká moc brzy tak jde to seřídit napiš si jak to máš teď aby ses měl kam vrátit
na té páčce co mačká pumpičku je malý červík tak ho trochu zašroubuj a měla by pumpa stříknout trohu dýl
někde sem četl že by červík měl být vyšroubován 3 otáčky ale to je bez záruky :)
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vvinohrad » 27 srp 2012, 20:22

tak zřejmě mi onen sekundární filtr chybí, páč nad šnekem vodní pumpy žádný kryt z plastu nemám......natož nějaký filtr a ventil, kde se to dá sehnat a jak to vypadá, prosím???
vvinohrad

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 30 črc 2012, 21:34
Skútr / moto: Piaggio X9 180

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vicena » 03 úno 2013, 23:48

Neklesej na mysli, já tam na fucku taky nic nemám a žiju.
Možná se to dávalo až na dvoustovky.
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 04 úno 2013, 00:22

Ahoj nevím jestli jsi to už vyřešil ale když to vicena oživil
na některý to je a někde ne v nabídce jsou obě varianty
viz položka 8 kdy je kryt vodní pumpy s IP a bez
http://www.piaggiospares.co.uk/spares/epc2.asp?ModelID=1002&pageID=T17&m=PIAGGIO+X9+180+%28AMALFI%29+M233M+Flywheel+magneto&uid=0
myslím že to nemá cenu schánět není to jen o tom krytu a ventilu
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Laminator » 20 úno 2013, 12:20

Ahoj, máte někdo zkušenost s Multivarem? uvažuji o něm a dávám dohromady pro a proti ( cena,spotřeba x zrychlení, síla).

díky za postřehy

Honza
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Dom999 » 20 úno 2013, 12:41

A proc jsi vyhodil jcostu a ted resis multivar?
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod TomRaptor » 06 kvě 2013, 20:37

Ahoj kamarádi.
Na své Amálce dělám nějakou údržbu a mám na vás zkušenější dotaz.
Potřebuji vědět, jaké typy ložisek jsou v předním kole a jak se mění - mám pocit, že trochu klepou, ale točí se v pohodě a bez randálu.
Našel jsem zatím, že tam jsou 2x 6202RS a 1x 6203LLU C3/5K, ale vůbec si nejsem jistý a navíc mě překvapilo, že tam jsou tři... :shock:
Díky za každou radu.
Edit: Takže jsem hledal a hledal, až jsem našel tyto stránky http://katalog.scootertech.at, kde se podle katalogového čísla dají najít díly a součástky na všechny možné značky skútrů. Tam jsem si našel i zmíněná ložiska. Třeba tento odkaz někomu pomůže...
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Laminator » 22 kvě 2013, 18:58

Tak jsem se svým Amafikem dneska rozloučil. :shock:

odjel věrně sloužit novému majiteli :D
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Dom999 » 16 čer 2013, 19:30

Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vize2010 » 03 říj 2014, 15:46

Zdravím.

Mám Piaggio X9 180 Amalfi ročník 2002 po výměně oleje mi začala problikávat červená kontrolka tlaku oleje. Nyní mi kontrolka při jízdě stále svíti, kolikrát hned po nastartování motoru. Poradí mi někdo jak tuto závadu odstranit ? Kde najdu čidlo tlaku oleje ?


Pokud má někdo zájem tak nabízím i k prodeji. Jsem z Brna zájemci pište na [*] helmut71@seznam.cz [*]

Oproti fotografiím jsou nelakované plasty tmavé již ošetřené pastou. Na na deflektorech řídítek z přední strany modrá zářivá poziční dioda na každé straně. Prasklé plexi v pravém deflektoru řídítek je odborně opraveno tekutým plexisklem (je zde vidět i poziční dioda modré barvy). Deflektory řídítek jsou součástí celého předního plexištítu, Nic nedrnčí, nic se netřepe. Na skútru je originální nosič kufru na zakázku dovezený z Itálie. Velké turistické plexi oceníte zejména v chladnějším počasí.

Cena je 23000 Kč nebo výměna za 125 cm3

-- 3. 10. 2014 21:16 --

vize2010 píše:Zdravím.

Mám Piaggio X9 180 Amalfi ročník 2002 po výměně oleje mi začala problikávat červená kontrolka tlaku oleje. Nyní mi kontrolka při jízdě stále svíti, kolikrát hned po nastartování motoru. Poradí mi někdo jak tuto závadu odstranit ? Kde najdu čidlo tlaku oleje ?


Pokud má někdo zájem tak nabízím i k prodeji. Jsem z Brna zájemci pište na [*] helmut71@seznam.cz [*]

Oproti fotografiím jsou nelakované plasty tmavé již ošetřené pastou. Na na deflektorech řídítek z přední strany modrá zářivá poziční dioda na každé straně. Prasklé plexi v pravém deflektoru řídítek je odborně opraveno tekutým plexisklem (je zde vidět i poziční dioda modré barvy). Deflektory řídítek jsou součástí celého předního plexištítu, Nic nedrnčí, nic se netřepe. Na skútru je originální nosič kufru na zakázku dovezený z Itálie. Velké turistické plexi oceníte zejména v chladnějším počasí.

Cena je 23000 Kč nebo výměna za 125 cm3
vize2010

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 20 čer 2011, 00:23
Bydliště: Brno - Řečkovice
Skútr / moto: Rhon Speed, od 9/2011 Piagiio X9 180 Amalfi

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vicena » 27 bře 2015, 12:06

Nazdar chlapáci.
Nemáte někdo zkušenost s ucpáváním akcelerační pumpičky? Mám tam klasické Walbro s kanálkem pro akceleračku pod plovákovou komorou. Čistil jsem to už snad 20x a začíná mě to pomalu s...át. Je k tomu přístup jak k penězům a karbec musí pokaždé ven. Jak třeba 3 týdny nejedu, tak se to za...e a musím to vyfoukat. Dělá to jenom mně, nebo mám něco nalít do benzínu. Jak jste na tom vy?
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Vratas » 27 bře 2015, 12:14

Co přesně se ti ucpává? Ta tryska na dně komory karburátoru nebo ta další obtoková na té hraně vedle těsnění anebo přímo tryska v hrdle? A jak to poznáš, že je to ucpané? Dušení při prudkém přidání?
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků