Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

15 úno 2012, 16:58

jednak jsem ho teď složil a ten kabel co vede od ventilároru vede do budíku teda aspoň podle toho co jsem viděl. před červeným polem jsem byl mockrát a nikdy jsem nic neslyšel asi to byl málo nebo asi fakt nespíná. Celkově s tou teplotou motoru je ten můj skůtr nějakej divnej...

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

15 úno 2012, 17:35

Tak hobnapoj nat rdo pres cudlik.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

12 kvě 2012, 22:04

Chlapci, jak dlouho,či spíše jak daleko trvá, než se Vám zahřeje motor?
Já mám pocit, že je to nějak dlouho cool.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

13 kvě 2012, 08:42

záleží jaká je teplota. Když je po 10 stupňů tak mám pociz že to trvá celou věčnost vůbec se ta rafička nechce přehoupnout přez modrý pole a když je víc jak cca 25 stupňů tak mám zase problěm udržet rafičku v půlce pole, pořád se cpe k červenýmu poli...

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

13 kvě 2012, 21:17

U mně je to úplně stejně a ventilátor mi taky nespíná.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

13 kvě 2012, 21:52

jo tak to máme uplně stejný, už jsem to řešil a zjisttil jsem že to dělá cca každá X9 180 amalfi. Ventilátor jsem si nedávno udělal na tlačítko. Teplotu motoru za stání to nesníží ale zabrání to stoupání. A přez zimu mám z věčí části zalepenej chladič izolepu.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

14 kvě 2012, 22:43

Tak to bude jako s starých škodovek - zakryj chladič a větrák na spínač.
Kam ten svět spěje.... :D

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

30 črc 2012, 21:39

Zdravím všechny, prosím o radu.

Mám X9 180ccm, 2001, někdo se hrabal kolem karburátoru a já mám ted problém se "zapojením" karburátoru a jednotlivých vývodů. Napočítal jsem 3 nejasné vývody a z karburátoru.

Prosím o popis zapojení. odkud kam jaká hadička??? pokud možno podrobně, díky.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

30 črc 2012, 21:49

vyfoť to a dej sem fotku se šipkama o který vývody jde
takhle to je o ničem nevím se kterýma máš problém
a typ případně karburátoru

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

31 črc 2012, 19:13

Ted fotku nemám, ale jde o to, že mě skůtr jede, ale velmi zle.....prý to jede pořád na sytič......je tam prý okruh z vodního chlazení, který vypne po zahřátí vody...prostě mám:
-1 hadičku zaslepenou kuličkou a nevím kam patří....vede z nějakého téčka.....
- zaslepený vývod z karburátoru šroubem, směrem k zadnímu kolu z pravé strany po směru jízdy zhruba ve
výšce polovákové komory
- 1 volnou hadičku........také nevím kam patří......

nechci to zkoušet pokusem -omylem

Díky

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

31 črc 2012, 23:41

vodní okruh je připojen na karburádor tak že tam je takový V-ečko přišroubovaný ze spodu na karburátor
má dva hadičníky tam by měly být připojeny hadičky z chladícího okruhu
jedna vede od příruby termostatu pokud si dobře pamatuju

na pravé straně jsem si při zadeklovaným skutru nevšim žádné zaslepeného vývodu já tam mám akcelerační pumpičku
pokud to jede pořád na sytič hledal bych problém tam

pokud máš karburátor venku tak to vyfoť mě se to rozebírat opravdu nechce a vygooglit nějakou slušnou fotku se mi napovedlo
ještě kam ta volná hadička vede ?

1.8. edit:
koukal jsem na to a do dávali se tam dva druhy karburátorů KEIHIN a nebo MIKUNI
kterej máš ?
co jsem koukal tak ten Keihin nemá vodní vytápění od chladícího okruhu ale elektricky
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

06 srp 2012, 18:56

Karbec foto.jpg



Tak tady je nějaké foto. Pod karburátorem je mosazné véčko - se 2 hadičníky. ''vývod A''.TED NEZAPOJEN...já mám ale jen 1 hadičku, která tam vede.(ZŘEJMĚ Z TERMOSTATU).........tudíž z druhého vývodu mi to po zapojení do hadičníku teče ven.....ted je ta hadice zasplepená.
Celkově mám 4 vývody----- 2 z termostatu a 2 tyto z mosazného hadičníku...ale zapojení????

Dále mám ''vývod B'' to bude asi nějaký podtlak či co......tam by mohla jít malá hadička napojená z TÉČKA, na které jsou napojeny tlustší hadičky....to už jsem také zkusil, ale žádná změna.

Myslím, že zapojení vodního okruhu bude to co mám špatně, zda to má vliv na jízdu netuším.

Díky za radu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

06 srp 2012, 22:04

Ahoj tak večko je zapojený tak že z vývodu A jde hadička do dolní poloviny termostatu směrem od nádrže
vede pod výstupkem příruby sání druhý výstup V-ečka jde do horní poloviny termostatu směrem od zadního kola

vývod B je pro odkalování karburátoru pokud povolíš šroubek nalevo poteče ti zněj benzín
na něj je napojená hadička která vede pod motor pokud se podíváš otvorem kpod sedlem podél pružiny
je tam vidět na ní i očko aby se tam nemrdlala

T ečko je podtlak jeden konec je napojen na přítubu karburátoru druhý na palivovou pumpu pod levým nášlapem
a třetí je na ventil kterým podtlak otvírá přívod vzduchu do výfuku přes filtr v deklu alternátoru

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

13 srp 2012, 18:29

Ahoj, po výměně oleje + filtru (samo domo) se občas stane že se mi za jízdy po ubrání plynu rozsvítí kontrolka oleje. Po chvíli zase zhasne. Oleje tam je na hotní rysce,takže dost. nevíte někdo čím by to mohlo být?? díky

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

13 srp 2012, 18:43

Mě se rosvicuje previdelně když brzdím z kopce nebo při rychlejším brždění. Neřeším to vždy do 3s zhasla...
Odeslat odpověď