Piaggio X9 180 Amalfi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 15 úno 2012, 16:58

jednak jsem ho teď složil a ten kabel co vede od ventilároru vede do budíku teda aspoň podle toho co jsem viděl. před červeným polem jsem byl mockrát a nikdy jsem nic neslyšel asi to byl málo nebo asi fakt nespíná. Celkově s tou teplotou motoru je ten můj skůtr nějakej divnej...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Dom999 » 15 úno 2012, 17:35

Tak hobnapoj nat rdo pres cudlik.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vicena » 12 kvě 2012, 22:04

Chlapci, jak dlouho,či spíše jak daleko trvá, než se Vám zahřeje motor?
Já mám pocit, že je to nějak dlouho cool.
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 13 kvě 2012, 08:42

záleží jaká je teplota. Když je po 10 stupňů tak mám pociz že to trvá celou věčnost vůbec se ta rafička nechce přehoupnout přez modrý pole a když je víc jak cca 25 stupňů tak mám zase problěm udržet rafičku v půlce pole, pořád se cpe k červenýmu poli...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vicena » 13 kvě 2012, 21:17

U mně je to úplně stejně a ventilátor mi taky nespíná.
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 13 kvě 2012, 21:52

jo tak to máme uplně stejný, už jsem to řešil a zjisttil jsem že to dělá cca každá X9 180 amalfi. Ventilátor jsem si nedávno udělal na tlačítko. Teplotu motoru za stání to nesníží ale zabrání to stoupání. A přez zimu mám z věčí části zalepenej chladič izolepu.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vicena » 14 kvě 2012, 22:43

Tak to bude jako s starých škodovek - zakryj chladič a větrák na spínač.
Kam ten svět spěje.... :D
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vvinohrad » 30 črc 2012, 21:39

Zdravím všechny, prosím o radu.

Mám X9 180ccm, 2001, někdo se hrabal kolem karburátoru a já mám ted problém se "zapojením" karburátoru a jednotlivých vývodů. Napočítal jsem 3 nejasné vývody a z karburátoru.

Prosím o popis zapojení. odkud kam jaká hadička??? pokud možno podrobně, díky.
vvinohrad

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 30 črc 2012, 21:34
Skútr / moto: Piaggio X9 180

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 30 črc 2012, 21:49

vyfoť to a dej sem fotku se šipkama o který vývody jde
takhle to je o ničem nevím se kterýma máš problém
a typ případně karburátoru
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vvinohrad » 31 črc 2012, 19:13

Ted fotku nemám, ale jde o to, že mě skůtr jede, ale velmi zle.....prý to jede pořád na sytič......je tam prý okruh z vodního chlazení, který vypne po zahřátí vody...prostě mám:
-1 hadičku zaslepenou kuličkou a nevím kam patří....vede z nějakého téčka.....
- zaslepený vývod z karburátoru šroubem, směrem k zadnímu kolu z pravé strany po směru jízdy zhruba ve
výšce polovákové komory
- 1 volnou hadičku........také nevím kam patří......

nechci to zkoušet pokusem -omylem

Díky
vvinohrad

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 30 črc 2012, 21:34
Skútr / moto: Piaggio X9 180

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 31 črc 2012, 23:41

vodní okruh je připojen na karburádor tak že tam je takový V-ečko přišroubovaný ze spodu na karburátor
má dva hadičníky tam by měly být připojeny hadičky z chladícího okruhu
jedna vede od příruby termostatu pokud si dobře pamatuju

na pravé straně jsem si při zadeklovaným skutru nevšim žádné zaslepeného vývodu já tam mám akcelerační pumpičku
pokud to jede pořád na sytič hledal bych problém tam

pokud máš karburátor venku tak to vyfoť mě se to rozebírat opravdu nechce a vygooglit nějakou slušnou fotku se mi napovedlo
ještě kam ta volná hadička vede ?

1.8. edit:
koukal jsem na to a do dávali se tam dva druhy karburátorů KEIHIN a nebo MIKUNI
kterej máš ?
co jsem koukal tak ten Keihin nemá vodní vytápění od chladícího okruhu ale elektricky
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vvinohrad » 06 srp 2012, 18:56

Karbec foto.jpg



Tak tady je nějaké foto. Pod karburátorem je mosazné véčko - se 2 hadičníky. ''vývod A''.TED NEZAPOJEN...já mám ale jen 1 hadičku, která tam vede.(ZŘEJMĚ Z TERMOSTATU).........tudíž z druhého vývodu mi to po zapojení do hadičníku teče ven.....ted je ta hadice zasplepená.
Celkově mám 4 vývody----- 2 z termostatu a 2 tyto z mosazného hadičníku...ale zapojení????

Dále mám ''vývod B'' to bude asi nějaký podtlak či co......tam by mohla jít malá hadička napojená z TÉČKA, na které jsou napojeny tlustší hadičky....to už jsem také zkusil, ale žádná změna.

Myslím, že zapojení vodního okruhu bude to co mám špatně, zda to má vliv na jízdu netuším.

Díky za radu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
vvinohrad

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 30 črc 2012, 21:34
Skútr / moto: Piaggio X9 180

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 06 srp 2012, 22:04

Ahoj tak večko je zapojený tak že z vývodu A jde hadička do dolní poloviny termostatu směrem od nádrže
vede pod výstupkem příruby sání druhý výstup V-ečka jde do horní poloviny termostatu směrem od zadního kola

vývod B je pro odkalování karburátoru pokud povolíš šroubek nalevo poteče ti zněj benzín
na něj je napojená hadička která vede pod motor pokud se podíváš otvorem kpod sedlem podél pružiny
je tam vidět na ní i očko aby se tam nemrdlala

T ečko je podtlak jeden konec je napojen na přítubu karburátoru druhý na palivovou pumpu pod levým nášlapem
a třetí je na ventil kterým podtlak otvírá přívod vzduchu do výfuku přes filtr v deklu alternátoru
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Laminator » 13 srp 2012, 18:29

Ahoj, po výměně oleje + filtru (samo domo) se občas stane že se mi za jízdy po ubrání plynu rozsvítí kontrolka oleje. Po chvíli zase zhasne. Oleje tam je na hotní rysce,takže dost. nevíte někdo čím by to mohlo být?? díky
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 13 srp 2012, 18:43

Mě se rosvicuje previdelně když brzdím z kopce nebo při rychlejším brždění. Neřeším to vždy do 3s zhasla...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků