Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

06 zář 2011, 17:01

Já myslím že to že si párkrát od plivne je normální. Já tekutý stěrače používám na přilbě a řekl bych že to funguje. Koukám že jsi taky z Brna tak to se určitě někdy potkáme po cestě... Budu mávat :-D

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

06 zář 2011, 17:02

Tak to by si poznal že to ječí ne?
jinak když pořídíš kvalitní tekutý stěrače tak fungujou i na plexi sám jsem si je aplikoval kdysi na helmu a fungovalo to jako víno.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

07 zář 2011, 10:34

Zdravím. Tak jsem zjistil proč je motorka tak hlučná a buble a občas i střílí . Původní majitel mi řekl, že je pravděpodobně povolený výfukový potrubí na bloku motoru. A stačí jen dotáhnout.
Ten dobrák pravděpodobně dotahoval přírubu výfuku tak silně až utrhl šroub - šteftík na bloku motoru. Myslím si že korozí to samo upadnout nemohlo. Rozdělávat to raději nebudu svěřím to odbornímům. Nemá s tím někdo zkušenost. Bude se to muset asi nechat odvrtat, nebo navrtat menším průměrem zkusit udělat závit a zalomený šteftík vytočit z bloku. Kdysi se mi tato závada stala na Trabantu, ale to jsem si opravil sám. Přístup byl zhora a šlo to dobře.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

07 zář 2011, 11:30

tam je hodně špatnej přístup. Když jsem měnil 4roada tak jsem myslel že vyteču... Gola tam nešla a šroubovák taky ne

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

07 zář 2011, 11:59

no jejednodušší je navařin na ten šteft matku.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

17 říj 2011, 20:08

Zdravím kolegové :D ,měl bych prosbu, rozebral jsem tchánovou X9 180 (sundal jsem hlavu a válec), protože se tvářila že je zakouslá, ale nebyla, upadl magnet v rotoru zapalování a celé zapálko se rozšmelcovalo, ale teď k problému. Sundal jsem rozvoďák a teď nevím jak nastavit rozvody a seřídit ventily. Pokoušel jsem se hledat v manuálech a na fóru, ale nic jsem nenašel a tak prosím o radu.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

17 říj 2011, 21:17

Jó tak to nevím. Ale styšel jsem že tam jsou nějaký čárečky na vačce a na klice. Ale nevím kam a jak patří

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

17 říj 2011, 21:21

No kliku si nastavíš do horní úvratě a pak vačku nasadíš podle rysky která tam musí být.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

18 říj 2011, 08:28

no právě a vtom je ten problém rysky tam jsou dvě

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

18 říj 2011, 11:21

tak jedna je na bloku s druha je natom co se pohybuje tak je dáš k sobě... teoreticky

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

18 říj 2011, 13:22

nn tam jsou dvě na vačce ne?
dáš je rovnoběžně v hranou hlavy.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

18 říj 2011, 16:49

bože to je věda, dělat to já tak se mi to hnedka potká a je bylo by po srandě...

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

18 říj 2011, 21:45

dvě tam jsou na jedné je značení 2V a na druhé 4V, ale jsou od sebe pár stupňů

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

18 říj 2011, 21:59

no to by mělo znamenat 2 ventily a nebo 4ventily a Amalfi je 2ventil ne??
jinak nevím

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

19 říj 2011, 10:19

je to 4 ventil, také jsem to na tu 4 nastavil, ale nechce se tomu pořádně makat
Odeslat odpověď