Piaggio X9 180 Amalfi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 06 zář 2011, 17:01

Já myslím že to že si párkrát od plivne je normální. Já tekutý stěrače používám na přilbě a řekl bych že to funguje. Koukám že jsi taky z Brna tak to se určitě někdy potkáme po cestě... Budu mávat :-D
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Dom999 » 06 zář 2011, 17:02

Tak to by si poznal že to ječí ne?
jinak když pořídíš kvalitní tekutý stěrače tak fungujou i na plexi sám jsem si je aplikoval kdysi na helmu a fungovalo to jako víno.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod vize2010 » 07 zář 2011, 10:34

Zdravím. Tak jsem zjistil proč je motorka tak hlučná a buble a občas i střílí . Původní majitel mi řekl, že je pravděpodobně povolený výfukový potrubí na bloku motoru. A stačí jen dotáhnout.
Ten dobrák pravděpodobně dotahoval přírubu výfuku tak silně až utrhl šroub - šteftík na bloku motoru. Myslím si že korozí to samo upadnout nemohlo. Rozdělávat to raději nebudu svěřím to odbornímům. Nemá s tím někdo zkušenost. Bude se to muset asi nechat odvrtat, nebo navrtat menším průměrem zkusit udělat závit a zalomený šteftík vytočit z bloku. Kdysi se mi tato závada stala na Trabantu, ale to jsem si opravil sám. Přístup byl zhora a šlo to dobře.
vize2010

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 20 čer 2011, 00:23
Bydliště: Brno - Řečkovice
Skútr / moto: Rhon Speed, od 9/2011 Piagiio X9 180 Amalfi

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 07 zář 2011, 11:30

tam je hodně špatnej přístup. Když jsem měnil 4roada tak jsem myslel že vyteču... Gola tam nešla a šroubovák taky ne
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Dom999 » 07 zář 2011, 11:59

no jejednodušší je navařin na ten šteft matku.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod svobi9 » 17 říj 2011, 20:08

Zdravím kolegové :D ,měl bych prosbu, rozebral jsem tchánovou X9 180 (sundal jsem hlavu a válec), protože se tvářila že je zakouslá, ale nebyla, upadl magnet v rotoru zapalování a celé zapálko se rozšmelcovalo, ale teď k problému. Sundal jsem rozvoďák a teď nevím jak nastavit rozvody a seřídit ventily. Pokoušel jsem se hledat v manuálech a na fóru, ale nic jsem nenašel a tak prosím o radu.
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 17 říj 2011, 21:17

Jó tak to nevím. Ale styšel jsem že tam jsou nějaký čárečky na vačce a na klice. Ale nevím kam a jak patří
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Dom999 » 17 říj 2011, 21:21

No kliku si nastavíš do horní úvratě a pak vačku nasadíš podle rysky která tam musí být.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod svobi9 » 18 říj 2011, 08:28

no právě a vtom je ten problém rysky tam jsou dvě
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 18 říj 2011, 11:21

tak jedna je na bloku s druha je natom co se pohybuje tak je dáš k sobě... teoreticky
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod Dom999 » 18 říj 2011, 13:22

nn tam jsou dvě na vačce ne?
dáš je rovnoběžně v hranou hlavy.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod bouska.t » 18 říj 2011, 16:49

bože to je věda, dělat to já tak se mi to hnedka potká a je bylo by po srandě...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod svobi9 » 18 říj 2011, 21:45

dvě tam jsou na jedné je značení 2V a na druhé 4V, ale jsou od sebe pár stupňů
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod nem.pe » 18 říj 2011, 21:59

no to by mělo znamenat 2 ventily a nebo 4ventily a Amalfi je 2ventil ne??
jinak nevím
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 180 Amalfi

Příspěvekod svobi9 » 19 říj 2011, 10:19

je to 4 ventil, také jsem to na tu 4 nastavil, ale nechce se tomu pořádně makat
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků