Ten Keihin CVEK 30 jsem měl rozebraný při čištění několikkrát a taky jsem ho řádně hned nastudoval,znám ho,dalo by se říct nazpaměť
V tom deklu plovákové komory jsou 2 kuličkové ventilky,ten spodní nasává a ten vrchní nepropustí zpět,oba jsou podobné,ale mají opačný směr,taky jsou trošku odlišné ty mosazné šroubovací pouzdérka ve kterých je kulička s pružinkou.Oba dva ventilky jsou zcela demontovatelné a jdou čistit atd.
Nad tím horním ventilkem je už jenom v tělě karbece kanálek s injektorem akcelerační pumpičky,který to pere zhruba mezi jehlu šoupátka a stěnu difusoru,vpravo
Celé je to nádherně vidět v servisním manuálu k X8,jsou tam i rozebrané ventilky,nákres principu fungování i přesné pořadí,jak se to má skládat
Tam žádné gumičky ani těsněníčka u těch ventilků nejsou,v podstatě jediné těsnění,které v té sestavě akcelerační pumpičky je je samotné těsnění plovákové komory s oddělěným sektorem pro akcelerační pumpičku a ta prachovka,je to vidno na tom obrázku plovákovky
Abychom se pochopili,ta prachovka netěsní nějaký tlak paliva vytvořený pístkem nebo vůbec nějaký tlak,ona jenom dotěsňuje drobný únik benzínu přes to mosazné závitové futro na kterém drží-únik mezi tyčinkou pístku a futrem.Bohužel ten drobný únik stačí,aby o tom člověk věděl,jak pohledově,tak po čichu,pokud je v prachovce dírka
Tady na té stránce to zrovna řeší taky,akorát tam dopasoval prachovku z harleye(set s touto prachovkou u nás stojí zhruba to,co celá plovákovka piaggio)
http://modernvespa.com/forum/topic137519Jinak se začlo blejskat na lepší časy,tady na foru jsem kdesi vyhrabal ze starých příspěvků,kde to jeden tvůj krajan použil z ustřihlé gumičky na V lanka kol a pasovalo to dobře,taky pokud si dobře pamatuju,tak jemnost té prachovky z lanka,co do stlačení,by mohla vyhovovat
(já jsem celou dobu věděl,že jsem podobný matroš někde viděl,akorát jsem si za boha nemohl vzpomenout,kde a vida-blbé lanko na kole)
https://www.google.cz/search?q=gumi%C4% ... 80&bih=899
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.