Tak Vas tady vsechny zdravim, minulej rok jsem si asi v unoru koupil taky piaggio X8 125ccm, r.v. 2004 najeto cca 7500km.
Za leto jsem najel priblizne 4000km, bez jedineho problemu. /jen jednou mi nejak asi prasknul filt - olejovej, ale stihnul jsem dojet do servisu/ Je pravda, ze jsem hned po zakoupeni, nechal vymenit variator seriovy za malossi nevim presne jakej, uz je to rok
maximalka zustala stejna, spotreba vyskocila na 3,5l/100 z 3,00l/100, ale rozjezdy se opravdu nedaj srovnavat. Letos tam prijde jeste novej vzduchovej filtrik malossi, pak mam kufr GIVI asi 38 litru.
Presto, ze se jedna jen o 125ccm, rekl bych, ze se vyrovna vetsine 250kám /samozrejme ne vsem a ve vsem/.
Co se rychlosti tyce, take spokojenost, do kopce i ve dvou 90-100 kh/h, coz je bomba, neprekazim autum a po rovine tech cca 120km/h. Tim pádem je vyresena riskantni jizda ve vetsich rychlostech
neni nad to, se po krasnem vyletiku vratit zdravy domu
Ohledne pohodlnosti si take nemuzu stezovat, vyletiky kolem 300km za den nejsou opravdu problémem, nefouka, ideální je ulozny prostor, ktery je opravdu velky.
No a vyhody v ucpanem meste asi nikomu vykladat tady na foru nemusim, snad jen to, ze X8 vypada velce a neohrabane, ale skutecnost je zcela opacna, dokonce se mi ridi prijemneji ve mesta nez manzelky SYM 50 eurojet
Ke skutriku bych mel asi jen 2 vytky:
1. neni nozni startovaci paka, takze, kdyz mi dodelavala baterie, nemohl jsem rano fichtla nahodit a musel jsem jet autem
, kez by ho slo jen nakopnout nohou.
2. osvetleni zavazadlovyho prostoru nezhasne po chvili samo, takze do rana mi nejednou baterku vystavilo a nasledovala situace jako u bodu jedna
s tim rozdilem, ze neni nic jednoduzsiho, nez zarovku vyndat
V nové sezone preji vsem spousty kilometru ujetych stastne a ve zdravi a tesim se, az na nejakeho krasavce X8 narazim