Piaggio X8 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod CZninja » 22 črc 2014, 19:05

Zdravíčko pánové, je tady nějak mrtvo, co se to s vámi stalo, to pořád jezdíte :-) ? Potřeboval bych radu.. Mám skútříka s motorem Piaggio 250 a zkusil jsem variátor Malossi.. No žádný zázrak, ale možná kvůli válečkům? Original, co jsem tam měl v sériovém variátoru, váží snad 11g, co se mi zdá dost málo.. Někde jsem se dočetl, že by v tom Malossim měly být 15g, tak jsem je tam dal, ale jsem zklamaný, dokonce se snížila i maximálka, že by bílá kontrastka, co byla v sadě? Nehledě na to, že se z motoru zývá nějaký rachot :-( Zítra to znova rozkuchám, dám 14g válečky, ale jestli to nepomůže, tak tam vrazím original a kašlu na to.. Tzn., že Malossi bude na prodej :-D
CZninja

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 24 čer 2014, 13:21
Bydliště: Kunčičky u Bašky
Skútr / moto: Piaggio MP3 400, Piaggio MP3 250

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 29 črc 2014, 22:32

podívej se na stranu 15 v tomto tématu,je tam graf z ladění varecu.Váha válečků je nejlepší 14g. Jo,je tu mrtvo,protože venku je teplo a jezdí se :D V zimě bude čas na psaní :)
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod vcacky » 28 říj 2014, 19:51

Čau, ty 14g válečky platí pro 250 nebo i pro 200? Netušíš?

Necituj poslední příspěvek viz. pravidlo číslo 4. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 črc 2015, 14:58, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku.
vcacky

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 16 srp 2014, 16:06

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod mamaha » 30 říj 2014, 01:37

Já mám 250 beverly a má tam 11g ,ale jsem druhý majitel, takže origo neznám,,,
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod musak » 08 dub 2015, 18:34

Takový dotaz, byl jsem tedka s X8 na technické a nelíbilo se jim, že zadní směrovky jsou červené, že prý to v celé evropě není povolené. Jenže když se podívám na náhradní díly, tak všechny jsou stejně červené (nikoliv oranžové). Maximálně si mohu sehnat oranžové žárovky, ale pochybuju, že to přes ten červený plast bude nějak zásadní rozdíl. Nějaké tipy a zkušenosti?
musak

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 24 bře 2013, 12:30
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio X8 125

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod duky5 » 08 dub 2015, 19:13

Aj ja som mal múdreho technika, ktorý chcel na jawe 350/634 aby svietilo brzdové svetlo keď sa stlačí predná brzda...

Jediný argument je - tak to bolo uvedené do výroby, vyhovovalo to vtedy legislatíve a môžu sa aj posrať.

Mimochodom červené smerovky vzadu som videl nedávno na aute, nejaká nová honda myslím, žiadna amerika.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1233
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod madma » 08 dub 2015, 21:32

To máš těžký, na vola narazíš všude...
Já byl se skůtrem na technický v říjnu loňskýho roku a technik si jen mlaskal, když ho obcházel. S blinkrama žádný problém.
Přesně jak říká duky5 - odpovídá stavu z výroby, ať si to technik naštuduje, času tam má na to docela dost. :twisted:
Piaggio XEvo 125 --> Suzuki DL650 V-Strom
Uživatelský avatar
madma

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 142
Registrován: 13 říj 2014, 22:48
Bydliště: Marienbad
Skútr / moto: Piaggio X Evo 125 / Suzuki DL650 V-Strom

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod speedway » 09 dub 2015, 03:04

Ja mam na mojom skutri zlte led ziarovky a v pohode to blika cez ten cerveny plast na skoro oranzovo.A na stk som nikdy nemal problem.

Odoslané z Lenovo S580 pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
speedway

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 41
Registrován: 07 zář 2011, 16:51
Skútr / moto: piaggio x8 200ccm
Tuning / úpravy: seriova vyroba

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Enemy » 09 dub 2015, 06:52

Tenhle problém má i Malaguti Madison. Na technický se nad tím vždy technik pozastaví, prohlédne Ečka na světlech, konstatuje: protože to má Ečka, tak je to v pořádku, ale je to divný.
Jo a do takto červenech blinkrů nejspíš patří oranžové žárovky (u Madisona určitě) 8) .
Malaguti Madison 250 RS
tel: 604 427 864
Uživatelský avatar
Enemy

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 13 srp 2009, 13:27
Bydliště: Nové Město nad Metují
Skútr / moto: Malaguti Madison 250 RS, BMW650 CS Scarver

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod musak » 09 dub 2015, 13:56

Díky za info.
Dneska jsem tam přijel, obsluhoval mě někdo jiný než včera a neřekl ani popel a dostal jsem nálepku. Takže fakt stačí nenarazit na vola.
musak

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 24 bře 2013, 12:30
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio X8 125

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod ORBITH46 » 21 črc 2015, 19:25

Ahoj všem, stal jsem se také majitelem X8 200.

Máte někdo manuál v elektronické podobě?

Lze sundat kryt airboxu bez demontáže bočního plastu?

Obrázek
Uživatelský avatar
ORBITH46

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015, 14:55

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod zitow » 23 črc 2015, 17:43

Je několik druhů airboxů. Záleží co tam máš, ale podle výfuku usuzuji, že tam máš ten novější, a ten by měl jít vyndat i bez demontáže spodního bočního plastu. Jinak ten boční plast se dá taky trochu znásilnit a jde vytáhnout samotný.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod ORBITH46 » 29 črc 2015, 19:20

Tady je manuál k X8 125 - 200. Konečně jsem ho sehnal v PDF.

http://uloz.to/xhw7gdZv/piaggio-x8-workshop-manual-pdf
Uživatelský avatar
ORBITH46

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015, 14:55

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod ORBITH46 » 07 srp 2015, 07:08

(X8 200 - 2004) Tak jsem dojezdil. Nemůžu nastartovat. Kouknu do motoru a akcelerační pumpicka celá mokrá od benzinu. Svíčka jiskru dává a je mokrá. Má být ten kousek pěny v karburatoru?
ObrázekObrázek
Naposledy upravil ORBITH46 dne 07 srp 2015, 10:21, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
ORBITH46

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015, 14:55

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TUNER » 07 srp 2015, 08:12

Asi bude lepší svůj příspěvek upravit a fotky zmenšit.... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron