Piaggio X8 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 01 črc 2013, 12:22

Mám dotaz,možná zbytečný,ale přece se zeptám :?: .Když kontroluji olej na hlavním stojanu,tak vyšroubuju zátku s měrkou a měřím hladinu po zašroubování nebo jen zasunout a změřit :roll: :?: V manuálu to je popsáno dost zmateně. Díky za info :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 01 črc 2013, 12:55

U X9 se měří na zašroubované měrce na hl.stojanu.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 01 črc 2013, 12:58

Super,tak to měřím dobře.Já jen pro jistotu a dík za důležité info :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Jarys4 » 19 srp 2013, 10:21

Zdravím, asi před 2 týdny jsem si všiml, že je mírně vlhký levý přední tlumič, a včera jsem se znovu po jízdě podíval a ze zadu byl už dost vlhký a mastný. Dá se s tím ještě chvilku jezdit? A co je s tím třeba dělat? Každopádně s tím zajedu do servisu, jen bych chtěl vědět, jestli je třeba vyměnit celý tlumič nebo stačí jen rozdělat, doplnit olej, vyměnit nějakou součást a zpravit? Díky :-)
Uživatelský avatar
Jarys4

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 17 kvě 2010, 19:50
Bydliště: kousek od Brna
Skútr / moto: Piaggio X8 200
Tuning / úpravy: samolepka, natřený výfuk + třmeny brzd černou vypal. barvou :-)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TUNER » 19 srp 2013, 10:54

Určo pokud neni nějak zničenej kluzák půjde opravit. Vymněníš náplň,dáš nový gufera a lítáš dál ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TomRaptor » 19 srp 2013, 11:18

MilosVee píše:U X9 se měří na zašroubované měrce na hl.stojanu.

Omyl!!! U X9 se kontroluje olej na bočním stojanu...!!! :D
Naposledy upravil TomRaptor dne 19 srp 2013, 11:24, celkově upraveno 1
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod nem.pe » 19 srp 2013, 11:21

NE na hlavním stojanu!! jak píše Miloš
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TomRaptor » 19 srp 2013, 11:27

To: nem.pe
NE!!! Na bočním stojanu!!! Zase klasická fabulace ostatních! Přečti si návod!!! Na straně 44, odstavec "Kontrola hladin provozních kapalin" Ve druhé větě...! :shock:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod nem.pe » 19 srp 2013, 12:01

pokud myslíš ten českej špatně přeloženej tak jo
ty si přečti anglickej a nebo francouzkej
a nefabuluj!
zasada č.1 nepoužívej jen jeden zdroj informací

EDIT: teď nemam u sebe pocitač kde mám návod uložen odpoledne sem
dám výstřižek z workshopmanualu pro 250 motor kde to je jasně napsáno central stand flat ground.

EDIT2: teď jsem prohledal ještě jeden návod a tam je na bočním tak je to 2:2 dvakrát na bočním dvakrát na centrálním
tak že jedinný kdo tady fabuluje je výrobce který dopustí takto rozporu plné informace.
tímto se ti omlouvám
ale budu pokračovat v měření na centrálním stojanu jako doposud pro mojij X9 200 je objem
oleje 1L a když si měním olej s filtrem a naleju tam 1l oleje, je na centrálním stojanu olej na MAX
a to je pro mě směrodatné.
Naposledy upravil nem.pe dne 19 srp 2013, 12:44, celkově upraveno 1
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TomRaptor » 19 srp 2013, 12:37

http://www.uloz.to/xc1gRRK/piaggio-x9-manual-pdf
Tady je anglický manuál a je tam bočák...
P.S. Ale musím uznat, že jsem našel manuál na X9 500 eng, kde to byl psaný hlavní stojan... :shock: :shock: :shock:
Přijmi mou omluvu... :oops: :oops: :oops: Tohle by byla debata o ničem...
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod nem.pe » 19 srp 2013, 13:04

zde je Workshop manual pro X9 250 EVO stejný motor http://share-rapid.cz/stahuj/zmjflq8w
kde je uvedeno centralni stojan je to na straně 40
tak jak jsi napsal debata o ničem bordel v tom má Luigi
ať si tedy každý zvolí dle svého uvážení
Petr
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 19 srp 2013, 14:43

Chlapi,budem to měřit na hlavním stojanu a na boční se jenom dívat :lol: U auta to taky nenakláním a měřím to na rovině,tak u moto to bude stejný.Každopádně dík za info :wink:

1.10. edit:
Letos jsem najel 4.500km a naprostá spokojenost :mrgreen: . X8 šlape jako hodinky a všechny km jsem si užil na 100% :!: Ted mám na tacho.17400km a spotřeba oleje není vůbec žádná,moto startuje na druhé protočení i když 14dní stojí.Jen nevím,co budu dělat v zimě :roll: ,protože všechny ůpravy na X8 co jsem chtěl,jsem udělal při lonské zimě.Ach jo,tak to budu jenom čistit a leštit..... :D

11.11. edit:
O víkendu jsem natankoval plnou Shell V-power,umyl,vyndal baterku a šup s X8 pod plachtu.Ted už bude holka odpočívat do jara a já se těšit,jak vyjedu :wink:

10.12. edit:
Tak jsem X8 také koupil dárek pod stromek.V Bikers crownu mají vánoční výprodej a nešlo tomu odolat,za tu cenu :shock: To bylo to jediné,co mě ještě chybělo k absolutní spokojenosti s X8 :wink: :!:
sc20_1.jpg
sc20.jpg

5.2.2014 edit:
Pořád přemýšlím,co dělat přes zimu na moto a napadlo mě,že nabarvím brzdové třmeny.Jsou tam černé a nějak mi to k celkovému vzhledu nepasuje :roll: .Udělám je červený nebo zlatý,ještě uvidím,která barva zvítězí :idea:

14.3. edit: vyhrála červená barva vypadá to velmi dobře.Zrovna jsem vyměnil brzd.kapalinu,olej+filtr,vzduch.filtr.Tímto jsem zahajil letošní sezonu.X8 stála od října až do dnes.Dal jsem baterku otočil klíčkem a brnk,už to nádherně brumlalo :D Ten zvuk mi mooooc chyběl :wink:
2014-03-13 11.55.31.jpg
2014-03-14 14.19.05.jpg
2014-03-13 11.55.18.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 bře 2014, 19:45, celkově upraveno 10
Důvod: Sloučeno 6 příspěvků pod sebou
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 17 bře 2014, 16:57

Když bych chtěl dodělat výstražné blikače,co vše budu potřebovat :?: Je to věc,která mi na X8 chybí,ale nevím jak na to :roll: Díky za rady :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 07 čer 2014, 11:18

Včera jsem se vrátil z pracovní cesty po Rakousku,kde jsem najel celkem svižných 600km(Linz-Passau) a jedním slovem nádhera :D Silnice bez děr a kráterů,počasí jak ze žurnálu na dovolenou u moře,no prostě mi nic nechybělo :roll: X8 opět šlapala jak ,,švýcarské hodinky" a musím uznat,že se to těm taliánům povedlo :!: Cestovní rychlost jsem udržoval 100-110km/h,protože jsem zjistil,že je to optimální na hluk,nápor větru a při předjíždění se dá v pohodě zrychlovat. Čelní plexi bylo totálně zelepené od much a na mě ani jedna,to znamená 100% ůčinek :mrgreen: Za celou cestu jsem potkal jen 4 skůtraře :cry:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 19 čer 2014, 13:18

Další moje cesta vedla z Prahy do Litomyšle,Brna a zpět do Litomyšle a Prahy. Na tachometru X8 mi skočilo 20 000km :!: Bez jediné poruchy,naprosto bez závad,žádná spotřeba oleje a doufám,že to tak ještě dlouho zůstane :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků