Piaggio X8 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 28 úno 2013, 17:54

Nemusíš mít obavy a klidně najížděj km 8) Psal jsem klukům do servisu,ohledně ladeného laufu a vše máme ok :!: Když je výfuk homologovaný pro daný typ moto se vstřikováním,tak se nic NEUPRAVUJE,elektronika si to pohlídá :!: Výrobce to na daný typ moto testuje na brzdě.Jen u karburátorových verzí se seřizuje karbec,ale na to výrobce laufu upozorní v návodu. :wink:

Měl jsem volno v práci,tak jsem ho plodně strávil v garáži :mrgreen: Sundal jsem kola a autem zajel do pneuservisu nechat přehodit gumy a vyvážit.Zrovna jsem vyleštil ráfky stříbrnou leštěnkou a nalepil reflexní proužky na ráfky. Ted už se těím,jak budou nové pneu polykat km. :wink:

6.3. edit:
Po zimním spánku a provedených ůpravách na moto už jsem najel 250km :shock: Jede to nádherně a ten zvuk,co produkuje lauf,je ůplná synfonie :!:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:38, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 06 bře 2013, 10:04

Paráda, já mám naježděno zatím asi 80km :oops: , ale z laďáku mám smíšený pocity.Střílí to jak kráva, a to jak s tlumící vložkou, tak bez ní :roll: Při ubrání plynu to je rachot to střílení, to asi není dobře.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 06 bře 2013, 22:42

To máš zvláštní,protože mě to do laufu nikdy nestřelilo.Když jsi tam měl origoš lauf,tak to dělalo taky :?: Jinak včera jsem byl ve Scootlandu naladit variátor Malossi a kluci mi to dali na brzdu.Po vyladění jsou tam válečky 14g a maximálka šla na 140km.Ten graf je proti origoš varecu pěkně plynulej,žádný propady výkonu.Jde to na plno,až do maxima.Když otočím plynem,tak mám pocit,že je tam nejmín třístovka motor :shock:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 07 bře 2013, 09:21

S origos to nedelalo.svobi co od nej ladak mam,tak mi psal,ze mu to pri brzdeni motorem taky obcas strelilo.planuju zajet do scootlandu do Brna na brzdu,aby na to kluci mrkli,navic potrebuju vymenit remen, a zkontrolovat vuli na ventile h,treba by to mohlo byt tim,nevim no.sorry za chyby a diakritiku,pisu z mobilu.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 07 bře 2013, 14:34

Tady je graf z ladění varce.Je tam vidět velký rozdíl v sérii a hmotnosti válečků :wink:Spodní první křivka je varec série,druhá je varec Malossi, váha válečků 15g,třetí 14g. :idea: Ladilo se to hlavně proto,že tam mám sportovní lauf.Taky se o dost zvedla maximální rychlost.Původní byla 125km/h a po vyladění 140km/h.Je to krásně vidět na grafu,jsou to ty vrchní čísla. :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil 942004 dne 07 bře 2013, 17:36, celkově upraveno 1
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 07 bře 2013, 15:38

Pěkný pěkný.Už jsem taky objednanej do Scootlandu, tak uvidíme :roll:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TUNER » 07 bře 2013, 18:01

18 kobylek na kole....hmmm,takže těch 22 co píše výrobce je na motoru. Jakej máš volnoběh ? Mě střílelo do laufu když jsem měl nízké otáčky volnoběhu....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 07 bře 2013, 21:04

volnoběh je 1500 ot.V manualu píšou 1450 (+/-50) Takže bych řekl, že akorát.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 19 bře 2013, 19:24

Pížo na mě vykukuje z pod plachty v garáži a čeká,až to bílý svinstvo,co je venku,zase roztaje a bude už konečně teplo.Za těch pár dní,co bylo letos trochu teplo,jsem najel 300km a s X8 naprostá spokojenost.Výkon motoru,pružnost je pro mě naprosto skvělá a dostačující.Provezl jsme i manželku a vzadu si lebedila jako na trůnu :lol: I ve dvou je výkon dostačující :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 19 bře 2013, 19:29

Tak já na svým pížu s manželkou 120-130 dlouhodobě udržitelná, ale je to pětikilo :mrgreen:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 03 dub 2013, 09:42

Po zjištění,že prosakuje gufero na pravé přední šavli,jsem pro jistotu objednal obě origoš Piaggio.Přišly do týdne a včera jsem to vyměnil i s novým olejem do šavlí.Dal jsem tam 10W.Ted to pruží o dost líp a nejde to na doraz,což se před tím stávalo. :wink:

17.4. edit:
Teplota vyskočila nad 20,tak jsem se pustil do oprav drobných škrábanců na laku.Taky jsem odmontoval kryt varecu a nastříkal stříbrnou metlou(dvě vrtsvy) a lesklým lakem(dvě vrstvy).Vypadá to o hodně líp,protože origoš byl jenom poprášenej stříbřenkou,aby Ital ušetřil :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:45, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 22 dub 2013, 13:24

Na netu jsem hledal opěrku spolujezdce pro X8,ale našel jsem jen od Givi za 880,-až 1000,-což mě přišlo za kus plastu dost :x Vyřešil jsem to tak,že jsem koupil opěrku na kufr Kappa za 360,- :lol: Udělal jsem držáky,tak,aby pasovaly přesně do mezery a samotná opěrka se upravovat nemusela :wink: Vypadá to jako originál a batůžek si to pochvaluje :!:

28.4. edit:
Včera,při krásném výletu jsem pokořil hranici 14000km.Letos najeto už 600km a s moto naprostá spokojenost :!: Nové pneu Michelin power pure sc se chovají skvěle :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:46, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod miwechek » 29 dub 2013, 15:37

Ahoj,muzes poradit,kde sehnat drzak na kufr,popr.i tu operku.Moc pekna prace na tve xosme.dik
Uživatelský avatar
miwechek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 10 črc 2011, 22:12
Bydliště: Praha 5
Skútr / moto: Piaggio X8

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 02 kvě 2013, 08:34

Jsem rád,že se někdo s X8 přidá do diskuse :D Opěrku jsem koupil na motocyklovedily.cz a nosič mají na motosp.cz. :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Rejdik1 » 02 kvě 2013, 23:38

Ahoj, pořídil jsem X8 125 a nevím proč mi jde otevřít sedlo i kufr z řídítek když mám vyndané klíčky, nějak ztrácí smysl zamykání, nebo je někde něco špatně. poradí někdo?
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků