Piaggio X8 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TUNER » 12 led 2013, 08:31

Ohledně výkonu nečekej že by se něco znatelně změnilo. Možná placebo díky tomu rámusu kterej to bude dělat.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 22 led 2013, 10:51

MilosVee píše:Já budu teď v zimě dávat Leo Vince 4 Road na svý pížo.

No super,potom sem hod fotky :shock: :!:

Tuner-jo,jo,jen si mě utvrdil v tom,že je to o vzhledu a zvuku.Já si to myslel,že nárust výkonu ani nepostřehnu,ale pro ten pocit,že tam ten výkon je...... :D
Výběr jsem zmenšil na výfuk MIVV nebo LeoVince Granturismo.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 22 led 2013, 13:11

Dneska nebo zítra dám do skútru baterku, a poprvý to našlahnu s novým laufem, a pak dám vííídeo :D :D :D
Jsem na to zvědavej :shock:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 05 úno 2013, 10:31

Už jsem se rozhodl a dnes objednal výfuk MiVV city run a svíčku Denso iridium :wink: Tímto jsou mé sny splněny a už jenom jezdit.
Přes zimu dostala X8 tyto dárky: :idea:
gumy Michelin power pure sc
sportovní výfuk MiVV
vzduchový filtr Malossi red sponge
variátor Malossi multivar
svíčka Denso iridium
kufr,brzdové světlo Givi 46l
opěrka pro spolujezdce
taštičku navigace na řidítka Kappa
žárovky Philips vision extreme 100%
olej Castrol scoot evo 5W40
filtr oleje Malossi
červené reflexní proužky na ráfky
Moto je připravená na sezonu a je lepší,než když byla nová :D

15.2. edit:
Hurááá :mrgreen: Dnes mi přivezli výfuk a mám druhé Vánoce :!: Zpracování je prvotřídní,vzhled taky a zvuk doufám bude taky :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:35, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 18 úno 2013, 11:05

Včera jsem nevydržel a šel namontovat lauf. :shock: Po rozbalení krabice,ve které bylo vše potřebné k instalaci,jsem se do toho pustil.Origoš lauf šel demontovat lehce a po oddělání jsem napasoval nový.Vše sedí přesně jak má a zpracování je prvotřídní :!:Váhový rozdíl,proti původnímu ocelovému je opravdu velký.Moto poveze menší váhu a to se počítá :wink: Zvuk je sytý,barytonový a příjemný na poslech.Hlasitost je stejná,jako u origoš laufu.V krabici byl přiložen i závodní db killer,který má větší průměr koncové trubky a tím pádem to bude dělat pěknou melu :D .Tak,jak je to ted, mě plně vyhovuje :wink:
Vyzkoušel jsem i brašnu navigace,která pasuje krásně a už se těším,jak vyjedu :!: :!: :!:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TUNER » 18 úno 2013, 12:52

Hmmm,taky bych bral jinej výfuk,ale spíš kvůli té váze než jinému zvuku.....váha je opravdu hodně rozdílná. Tak ať slouží ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod SnoopyBA » 18 úno 2013, 14:10

pekný lauf. Mohol by si prípadne hodiť nejaké video, prípadne aj s tým druhým DB killerom. :twisted:
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 18 úno 2013, 20:33

Jak bude tepleji,tak nějaký video dám a racing db killer v průběhu sezony určitě vyzkouším a dám vědět :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 18 úno 2013, 20:49

Budeš nějak upravovat bohatost směsi na ECU?
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 18 úno 2013, 20:58

To snad není pořeba.U vstřikování se nic nenastavuje,co jsem se dočetl na netu :idea: Nestraš mě :twisted: Vlákno o zadření sleduji :shock:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 18 úno 2013, 21:02

Já se jen ptám :D .Na motorkářích dávají na stříkačky při nandání laďáku Power Comandery, nebo jak se tomu nadává.
Dal jsem na stroj čerstvě LV 4 Road, ale najel jsem s ním zatím cca 300metrů :D a kolega s Burgošem zadřel s tímto laufem :( ,tak doufám, že se souvislost nepotvrdí :(
Máš na svodu Lambda sondu?
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 18 úno 2013, 21:04

Ano,lambda zůstala na svém origoš místě a vše hlídá :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 18 úno 2013, 21:06

Já tam právě Lambdu nemám asi, protože na svodu nic nebylo ani na origo.
Takže mě to asi nic nehlídá.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 18 úno 2013, 21:09

Měl jsi lambda sondu na originál svodu :?: Já mám euro3 a je tam od výroby.Nevím jak u tvého,ale když tam nebyla origoš,tak bych to neřešil.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod MilosVee » 18 úno 2013, 21:15

Na origo svodu nebyla.Tak to nebudu asi řešit, jen dám novou svíčku a pozorovat její zbarvení po vyjížďkách.
Jezdím na tom hodně do práce(20km), tak bych nerad, aby se mi to někde kvůli tomu vys.ralo po cestě, to by byl problém celkem.Kdybych tam měl lambdu, která by to hlídala jako Tobě, byl bych asi klidnější.
Ale zajímavý je, že když jsem tam měl db killer a zkoušel jsem to, tak si to při deceleraci střelilo sem tam, a bez db killeru, kdy se z koncovky stává v podstatě průchozí roura to nikdy nestřelilo.podle mě by to mělo být naopak.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron