Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X8 250

28 kvě 2012, 13:41

Zdravím, mám dotaz. Po kolik km měníte olej na X8?? Já mám X8 200 a v manuálu je napsáno po 3000 km, jenže někde jsem viděl, že to vyměnují po 5000 km. Tak nevím, jestli stačí až po těch 5000 km nebo mám dodržovat předepsaných 3000km. Nevím, jestli to není zbytečný, měnit olej po tak málo km Skutr není novej ani už v záruce, takže o to mě nejde. :-) Díky

Re: Piaggio X8 250

28 kvě 2012, 13:59

No,je to motor Piaggio jako každej jinej a výměna oleje by měla být po 6000 km...po 3000 km je kontrola. Check / Change

Re: Piaggio X8 250

28 kvě 2012, 14:23

JJ je to tak po 3000 kontrola oleje přípradně doplnění a po 6000 výměna nebo po 12 měsících, prodle toho co nastane dřív.
Pochybuju, že tu někdo mění olej kvůli záruce, většina lidí spíš kvůli tomu aby nezadřela motor :wink:

Re: Piaggio X8 250

28 kvě 2012, 15:29

Tak díky, olej kontroluju, docela často, tak to můžu teda s klidem jezdit ještě dalších 3tis. km :-D za tu sezonu to určitě najedu :-D At to jezdí!

5.7. edit:
Čaute, chtěl bych se ještě zeptat, jak často se vyměňuje převodový olej?? Nikde jsem to nenašel ani v příručce. Jen jakej se tam lije, ale jinak o výměně nic. Díky :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:25, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X8 250

08 črc 2012, 22:02

Ahoj,
přestaly mi svítit brzdovky a páčka přední brzdy teď nefunguje při startování, takže to vypadá na nějaký kontakt. Pojistky i žárovky samozřejmě O.K.
Poradí mi někdo kde hledat? ...než rozeberu půlku motorky :D
Díky

Re: Piaggio X8 250

09 črc 2012, 07:06

Spínač u páčky ?

Re: Piaggio X8 250

13 črc 2012, 18:07

Tak to opravdu byl nějaký kontakt...
...pár železničních přejezdů a vše zase funguje

Re: Piaggio X8 250

09 říj 2012, 21:05

čau kluci :D Hlásím se k vám do rubriky,protože jsem si zhmotnil svůj sen a koupil Piaggio x8 250 i.e. :D Můj první skůtr byl Piaggio Hexagon,se kterým jsem byl maximálně spokojen a hlavně ty jeho ůložné prostory.(zadní kufr,jako u auta) Z tohoto důvodu a taky super designu se mi zalíbila X8,nástupce Hexagonu.Je to geniálně vymyšlený stroj :idea:
Moje X8 je z roku 2008,vstřikování paliva,přídavný kufr a variátor Malossi multivar.Jede nádherně :D Na příští rok chci pořídit výfuk Leo Vince 4Road a bude to kompletní.

15.10. edit:
Najeto prvních 100km a ůsměv :mrgreen: od ucha k uchu :!: Vyměnil jsem origo vzduchový filtr za Malossi Red Sponge,aby motor líp dychal. Ta mašina jde za plynem jak divá :twisted:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:26, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X8 250

27 říj 2012, 16:20

Ahoj "Číslo"
Přesně jak jsem předpokládal, jenom jsi opustlil hexagon fórum, je tam v diskuzi mrtvo. Ještě, že je kvalitní forum na německých stránkách.
Tvoje X8 je krasavice. Jak už jsem psal na jiném vláknu, myslím že X8 jsou vůbec nejhezčí maxíci. Ale já jsem rád za svoji Hexinu. Těch dvacet koníků 180 dvoutaktu se taky činí. Na křižovatkách, když skočí zelená, zůstávají plechovky bez rozdílu značky daleko vzadu. A přitom spotřeba je pořád do 4 litrů. A to za pár let už bude v kategorii veteránů :) .
Takže milý X8-čkáři, přeju všem ještě pěkný listopad a rád se s Vámi všemi pozdravím na silnicích. Až potkáte dědka na šedivém Hexagonu, jsem to možná já.
Pozdravuje Bořivoj
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:26, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Piaggio X8 250

29 říj 2012, 00:38

942004 píše:čau kluci :D Hlásím se k vám do rubriky,protože jsem si zhmotnil svůj sen a koupil Piaggio x8 250 i.e. :D Můj první skůtr byl Piaggio Hexagon,se kterým jsem byl maximálně spokojen a hlavně ty jeho ůložné prostory.(zadní kufr,jako u auta) Z tohoto důvodu a taky super designu se mi zalíbila X8,nástupce Hexagonu.Je to geniálně vymyšlený stroj :idea:
Moje X8 je z roku 2008,vstřikování paliva,přídavný kufr a variátor Malossi multivar.Jede nádherně :D Na příští rok chci pořídit výfuk Leo Vince 4Road a bude to kompletní.

Konečně další člověk co má 250 i.e., stroj je to dobré jezdím s tím na nákupy do makra dyž jedu pro zboží do hospody :-D přeju mnoho štastnéch kilometrů bez nehod.

Re: Piaggio X8 250

29 říj 2012, 09:49

jeremy-jo,jo je to praktickej stroj.Jsme tu dva exoti :roll: ,ale je to fajn pocit,mít něco,co nemá každej :lol:

19.11. edit:
Technickej dotaz-když otočím klíčkem v zapalování,automaticky se rozsvítí potkávací světla. Můžu přepínat jen mezi dálkovým a potkávacím.Chápu,že jde o denní svícení,což je super,ale někdy potřebuju jen parkovačky(zastavení večer na silnici).Jde to nějak vyrušit,aby šly samostatně parkovačky,potkávačky,dálkový :?:
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:27, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X8 250

20 lis 2012, 08:51

spínaní se automaticky, není to denní svícení. bez zásahu je těžko přemluvíš :)

Re: Piaggio X8 250

20 lis 2012, 09:49

Jo jasný,já jenom,co kde odpojit,zapojit,přidat vypínač,atd... :roll: Určitě to musí jít udělat.Přes zimu budu přemýšlet,jak na to. :roll:

Re: Piaggio X8 250

20 lis 2012, 10:44

ahoj, už si to moc nepamatuji, ale na řidítka jsem si přidal jednoduchý přepínač, který když je sepnutý, tak je podsvícený, abych ho nezapomínal vypnout, pak rozebrat přepínač světel na levé straně a snad nějaký plast kryt a nakonec jsem to cestou pokusů a omylů přepojil tak, ža když zapnu klíček, rozsvítí se mi jen obrysovky a po přepnutí přídavného spínače se rosvítí potkávačky, výhodou mimo jiné je, že když dám v noci dálkové, ty potkávačky svítí současně a to je ten správný světelný komfort, ale jinak pokud si na přepojení netroufáš, udělá ti to každý autoelektrikář, nevím jaký skůtr máš, ale pokud Piagiio, nemáš tam funkční intercoom? Llladys

Re: Piaggio X8 250

20 lis 2012, 17:11

U Versity to bylo řešené chcípákem. Jakmile se chcípl motor tlačítkem tak svítí jen potkávačky. To jsi nezkoušel :?:
Odeslat odpověď