Piaggio X8 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Jarys4 » 28 kvě 2012, 13:41

Zdravím, mám dotaz. Po kolik km měníte olej na X8?? Já mám X8 200 a v manuálu je napsáno po 3000 km, jenže někde jsem viděl, že to vyměnují po 5000 km. Tak nevím, jestli stačí až po těch 5000 km nebo mám dodržovat předepsaných 3000km. Nevím, jestli to není zbytečný, měnit olej po tak málo km Skutr není novej ani už v záruce, takže o to mě nejde. :-) Díky
Uživatelský avatar
Jarys4

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 17 kvě 2010, 19:50
Bydliště: kousek od Brna
Skútr / moto: Piaggio X8 200
Tuning / úpravy: samolepka, natřený výfuk + třmeny brzd černou vypal. barvou :-)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TUNER » 28 kvě 2012, 13:59

No,je to motor Piaggio jako každej jinej a výměna oleje by měla být po 6000 km...po 3000 km je kontrola. Check / Change
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod ERka5 » 28 kvě 2012, 14:23

JJ je to tak po 3000 kontrola oleje přípradně doplnění a po 6000 výměna nebo po 12 měsících, prodle toho co nastane dřív.
Pochybuju, že tu někdo mění olej kvůli záruce, většina lidí spíš kvůli tomu aby nezadřela motor :wink:
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Jarys4 » 28 kvě 2012, 15:29

Tak díky, olej kontroluju, docela často, tak to můžu teda s klidem jezdit ještě dalších 3tis. km :-D za tu sezonu to určitě najedu :-D At to jezdí!

5.7. edit:
Čaute, chtěl bych se ještě zeptat, jak často se vyměňuje převodový olej?? Nikde jsem to nenašel ani v příručce. Jen jakej se tam lije, ale jinak o výměně nic. Díky :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:25, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Jarys4

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 17 kvě 2010, 19:50
Bydliště: kousek od Brna
Skútr / moto: Piaggio X8 200
Tuning / úpravy: samolepka, natřený výfuk + třmeny brzd černou vypal. barvou :-)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Lukas81 » 08 črc 2012, 22:02

Ahoj,
přestaly mi svítit brzdovky a páčka přední brzdy teď nefunguje při startování, takže to vypadá na nějaký kontakt. Pojistky i žárovky samozřejmě O.K.
Poradí mi někdo kde hledat? ...než rozeberu půlku motorky :D
Díky
Uživatelský avatar
Lukas81

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 08 úno 2010, 08:43
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio X8 125

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TUNER » 09 črc 2012, 07:06

Spínač u páčky ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Lukas81 » 13 črc 2012, 18:07

Tak to opravdu byl nějaký kontakt...
...pár železničních přejezdů a vše zase funguje
Uživatelský avatar
Lukas81

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 08 úno 2010, 08:43
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio X8 125

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 09 říj 2012, 21:05

čau kluci :D Hlásím se k vám do rubriky,protože jsem si zhmotnil svůj sen a koupil Piaggio x8 250 i.e. :D Můj první skůtr byl Piaggio Hexagon,se kterým jsem byl maximálně spokojen a hlavně ty jeho ůložné prostory.(zadní kufr,jako u auta) Z tohoto důvodu a taky super designu se mi zalíbila X8,nástupce Hexagonu.Je to geniálně vymyšlený stroj :idea:
Moje X8 je z roku 2008,vstřikování paliva,přídavný kufr a variátor Malossi multivar.Jede nádherně :D Na příští rok chci pořídit výfuk Leo Vince 4Road a bude to kompletní.

15.10. edit:
Najeto prvních 100km a ůsměv :mrgreen: od ucha k uchu :!: Vyměnil jsem origo vzduchový filtr za Malossi Red Sponge,aby motor líp dychal. Ta mašina jde za plynem jak divá :twisted:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:26, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Borivoj2006 » 27 říj 2012, 16:20

Ahoj "Číslo"
Přesně jak jsem předpokládal, jenom jsi opustlil hexagon fórum, je tam v diskuzi mrtvo. Ještě, že je kvalitní forum na německých stránkách.
Tvoje X8 je krasavice. Jak už jsem psal na jiném vláknu, myslím že X8 jsou vůbec nejhezčí maxíci. Ale já jsem rád za svoji Hexinu. Těch dvacet koníků 180 dvoutaktu se taky činí. Na křižovatkách, když skočí zelená, zůstávají plechovky bez rozdílu značky daleko vzadu. A přitom spotřeba je pořád do 4 litrů. A to za pár let už bude v kategorii veteránů :) .
Takže milý X8-čkáři, přeju všem ještě pěkný listopad a rád se s Vámi všemi pozdravím na silnicích. Až potkáte dědka na šedivém Hexagonu, jsem to možná já.
Pozdravuje Bořivoj
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:26, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Borivoj2006

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 15 kvě 2012, 19:34

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 29 říj 2012, 00:38

942004 píše:čau kluci :D Hlásím se k vám do rubriky,protože jsem si zhmotnil svůj sen a koupil Piaggio x8 250 i.e. :D Můj první skůtr byl Piaggio Hexagon,se kterým jsem byl maximálně spokojen a hlavně ty jeho ůložné prostory.(zadní kufr,jako u auta) Z tohoto důvodu a taky super designu se mi zalíbila X8,nástupce Hexagonu.Je to geniálně vymyšlený stroj :idea:
Moje X8 je z roku 2008,vstřikování paliva,přídavný kufr a variátor Malossi multivar.Jede nádherně :D Na příští rok chci pořídit výfuk Leo Vince 4Road a bude to kompletní.

Konečně další člověk co má 250 i.e., stroj je to dobré jezdím s tím na nákupy do makra dyž jedu pro zboží do hospody :-D přeju mnoho štastnéch kilometrů bez nehod.
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 23:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 29 říj 2012, 09:49

jeremy-jo,jo je to praktickej stroj.Jsme tu dva exoti :roll: ,ale je to fajn pocit,mít něco,co nemá každej :lol:

19.11. edit:
Technickej dotaz-když otočím klíčkem v zapalování,automaticky se rozsvítí potkávací světla. Můžu přepínat jen mezi dálkovým a potkávacím.Chápu,že jde o denní svícení,což je super,ale někdy potřebuju jen parkovačky(zastavení večer na silnici).Jde to nějak vyrušit,aby šly samostatně parkovačky,potkávačky,dálkový :?:
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:27, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod _Tom_ » 20 lis 2012, 08:51

spínaní se automaticky, není to denní svícení. bez zásahu je těžko přemluvíš :)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 20 lis 2012, 09:49

Jo jasný,já jenom,co kde odpojit,zapojit,přidat vypínač,atd... :roll: Určitě to musí jít udělat.Přes zimu budu přemýšlet,jak na to. :roll:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod llladys » 20 lis 2012, 10:44

ahoj, už si to moc nepamatuji, ale na řidítka jsem si přidal jednoduchý přepínač, který když je sepnutý, tak je podsvícený, abych ho nezapomínal vypnout, pak rozebrat přepínač světel na levé straně a snad nějaký plast kryt a nakonec jsem to cestou pokusů a omylů přepojil tak, ža když zapnu klíček, rozsvítí se mi jen obrysovky a po přepnutí přídavného spínače se rosvítí potkávačky, výhodou mimo jiné je, že když dám v noci dálkové, ty potkávačky svítí současně a to je ten správný světelný komfort, ale jinak pokud si na přepojení netroufáš, udělá ti to každý autoelektrikář, nevím jaký skůtr máš, ale pokud Piagiio, nemáš tam funkční intercoom? Llladys
llladys

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 črc 2012, 09:56

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Winterwolf » 20 lis 2012, 17:11

U Versity to bylo řešené chcípákem. Jakmile se chcípl motor tlačítkem tak svítí jen potkávačky. To jsi nezkoušel :?:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron