Piaggio X8 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod vlk24 » 29 lis 2011, 23:15

Ten bohuzel nemam a kolo sem zkousel blokovat a brzdou sem ho neudrzel,, neni tam nahodou obraceny zavit? :D
Uživatelský avatar
vlk24

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 18 úno 2008, 11:16
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod nem.pe » 29 lis 2011, 23:27

ne neni
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod vlk24 » 29 lis 2011, 23:35

Tak ted uz jedine zbyva zkusit neco vrazit do zadniho kola a povolit to no.
Uživatelský avatar
vlk24

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 18 úno 2008, 11:16
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TUNER » 30 lis 2011, 00:10

....a při tom něco zkurvit a pak si nadávat jakej jsem deb....... rázový utahovák stojí pár stovek,tak si ho pořiď. Je to investice i do budoucna.....nebo si zajeď někam do pneuservisu kde ti to povolí.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 16:11, celkově upraveno 1
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod oldik » 30 lis 2011, 07:14

Fakt to chce rázový utahovák. Já tak mám utaženou i spojku a varec. Spojku jsme ve dvou povolili (vnitřní 6-ti hran a vnější matice), klekli jsme na to a nakonec se zadařilo. Varec ani náhodou, tam bez rázovýho utahováku nemám šanci s tím hnout.
S ohledem na to, jakou sílu jsme na spojce museli vyvinout, je blokování kola hovadina, něco by to nemuselo vydržet.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod KarolinaSt » 30 lis 2011, 07:37

to je nejlepší..
KarolinaSt

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 29 lis 2011, 04:10
Bydliště: Brno

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod vlk24 » 30 lis 2011, 20:35

Tak diky za radu budu shanet razovy utahovak koukal sem ze stoji docela ranec ale urcite se da i nekde pujcit :-)
Uživatelský avatar
vlk24

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 18 úno 2008, 11:16
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod oldik » 30 lis 2011, 20:49

Nejlevnější jsem našel bez možnosti volby utahovacího momentu 400nm za 1400,-. Rozhodně bych to řešil půjčením, už s ohledem na to, kolikrát za rok ho budeš potřebovat. Kvalitní kousky stojí v řádu tisíců. Já taky půjčuju elektrický nebo s kompresorem je problém a nikde to nepovezu, když to chci rozhodit a chvíli zkoumat.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod vlk24 » 03 pro 2011, 16:29

tak sem tu matku povolil ale nastala dalsi prekerni situace, nebot kryt variatoru nelze sundat protoze tam tomu vadi nalevka na olej a vzduchovy filtr ktery je nad nim, to ten filtr budu muset demontovat cely, ty italove sou hrozny paka kdyz se musi kvuli variatoru demontovat pul motorky. :(

8Steve: Na remen mrknu a pokud bude potreba tak bych ho mozna od tebe vzal, ale doufam ze potreba jeste nebude, chci dat hlavne novy valecky, nemate nekdo zkusenost jaky jsou nejlepsi?
Uživatelský avatar
vlk24

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 18 úno 2008, 11:16
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod xfrej » 16 úno 2012, 10:31

ahoj, pořídil jsem X8 200 rv 2004 an aty mrazy jsem vyndal baterku. Nestalo se někomu kdo má piaggio X8 (nebo možná to mají i ostatní skůtry od piaggia), že po odpojení baterky nešel otevřít kryt k nádrži s páčkami ke kufru a sedadlu? Vyndal jsem baterku a nyní nelze klíček, resp. celý zámek zapalování zasunout, čímž se otevřel zmíněný kryt. Nechce se mi věřit že by to bylo na nějaký elektromagnet. Před vyndáním baterky to šlo normálně. Klíčkem lze otáčet, ale zasunout zapalování dovnitř prostě nejde. Nemáte někdo zkušenosti?
Díky.

Honza
xfrej

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 15 úno 2012, 16:35
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod p@t » 16 úno 2012, 10:53

Vedení je v bovdenu, pokud to stojí venku,( což jsi nezmínil), tak je to pouze zamrzlé.
Zbytečně na spínačku netlač, ať si jí nepoškodíš.
Pokud to stojí ve vytápěné garáži, tak nevím.
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod vlk24 » 29 úno 2012, 22:46

Při odpojení baterky nereagují ty tlačítka na řidítkách na otevření sedadla a kufru, pokud das klíček do zapalování a zamáčkneš nádrž musí jít otevřít, to by na baterku bejt napojený nemělo.
Uživatelský avatar
vlk24

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 18 úno 2008, 11:16
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod x16sz » 15 dub 2012, 10:04

Zdravím , mám dotaz.
Koupil jsem X8, ale 150ccm Street.Normálně po městě jede v pohodě,ale při jízdě na plný plyn, nebo ve 2 do kopce po chvíli přestane jet. Po pár vteřinách opět jede normálně (zřejmě doteče benzín do karb. )Nevíte náhodou čím by to mohlo být? Karburátor vyčištěn, nádrž čistá, paliv.filtr nový. Ještě mám typ na to podtlakové čerpadlo, ale nevím jak vyzkoušet jeho správnou funkci. Moc díky všem za rady.
x16sz

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 15 dub 2012, 09:46
Skútr / moto: Piaggio X8 150

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Lukas81 » 15 kvě 2012, 18:47

Ahoj,
pokouším se sundat zadní kolo na X8 125 a za žádnou cenu nepovolým matku na kole. Je to stejný problém jako výše zmíněný variátor? Bude to chtít ten rázový utahovák?
Uživatelský avatar
Lukas81

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 08 úno 2010, 08:43
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio X8 125

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod TUNER » 15 kvě 2012, 19:14

Bývá to opravdu hodně utažený. Chce to velkou páku na povolení.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků