Piaggio X8 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod anyone » 31 kvě 2010, 15:38

Tak jsem zase tady, to máš sice pravdu ale garanční prohlídku si doma rozhodně neuděláš, mě motorku zničili když byla ještě v záruce a měla najeto pouhých 1700 km!!!!!!! Kde bych mohl čuchat že origo servis nemá ani dílnu a jakýsi stařík chodící s dřevěnou basičkou na vercajk před prodejnou, není součástí živého betlému z obchodního řetězce od naproti ale mechanik, který právě v prachu před prodejnou opravuje stroj za sto tisíc korun!!!!!!! To mi prostě hlava nebere!!!!
anyone

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 20 bře 2010, 12:03
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod láďa » 31 kvě 2010, 15:48

zdarec chlapi,naskytla se mi možnost koupit X8 200,r.v.2006,1 majitel,serviska atd..chci se zeptat jak jste spokojený,co se týče jízdních vlastností,jaká je max rychlost,jízda s batůžkem apod.musím přiznat že se mi X8 fakt líbí :D
Uživatelský avatar
láďa

1000+
 
Reputace: 30
Příspěvky: 1352
Registrován: 06 čer 2009, 09:55
Bydliště: Praha 9-Černý Most II , 723524604
Skútr / moto: Suzuki GSR 600
Tuning / úpravy: iridiové svíčky,KN filtr,laděné výfuky,xenon

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod Lukas81 » 31 kvě 2010, 22:38

Já osobně rozhodně DOPORUČUJI! Mám sice X8 125 a najeto zatím pouhých 700 km, ale první dojmy jsou skvělé.
+ design (mám r.v. 2004 a ten vzhled je prostě nadčasovej)
+ pohodlné široké sedlo (i pro spolujezdce)
+ obrovský uložný prostor (druhá helma a nákup není problém)
+ ochrana před proudícím vzduchem (mám výšku postavy 186 cm)
+ zásuvka na 12 V na palubovce (dobíjení mobilu, navigace, mp3... prostě LUXUS)
- rachtavý zvuk u variátoru po nastartování (jak se dočteš na fóru, je to jejich nemoc)
- spotřeba 3,5 l/100 km mi přijde u obsahu 125 ccm poměrně vysoká (auto s obsahem 1490 ccm mi jezdí za 5,7 l nafty/100 km :P )
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:11, celkově upraveno 3
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Lukas81

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 08 úno 2010, 08:43
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio X8 125

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod abraaj » 03 čer 2010, 01:48

zdar, nevite nekdo náhodou, kde sezenu ten klic na sundani variatoru a mate s tim nekdo nejake zkusenosti? moje x8 uz rachta i pri nizsich otackach a pri slabem pridani plynu, napr. pri prujezdu kolonou se mi zda, jako by variator trochu proklouznul.... kdyz pridam tak jede jako nic a nejde zadne rachtani slyset... take moje maximalka neni nic moc, jezdim okolo 115km/h (dle tachometru) a to mi prijde malo... pravda je ze jsem nemel jeste poradne nikde misto to otevrit na delsi dobu, ale i tak si myslim ze by to mohly byt valecky, nebo sjety remen...poradi nekdo? predem dik...
abraaj

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 16 bře 2010, 22:16
Skútr / moto: x8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 03 čer 2010, 11:56

anyone píše:Tak jsem zase tady, to máš sice pravdu ale garanční prohlídku si doma rozhodně neuděláš, mě motorku zničili když byla ještě v záruce a měla najeto pouhých 1700 km!!!!!!! Kde bych mohl čuchat že origo servis nemá ani dílnu a jakýsi stařík chodící s dřevěnou basičkou na vercajk před prodejnou, není součástí živého betlému z obchodního řetězce od naproti ale mechanik, který právě v prachu před prodejnou opravuje stroj za sto tisíc korun!!!!!!! To mi prostě hlava nebere!!!!

Tak to máš recht garančku si doma neuděláš :-( stejně se divím že jim někdo dal razítko jako autorizovanýmu servisu dyž nemají ani dílnu!!! Je v tom strašné bordel u nás:-(

abraaj:
Klíš si myslím že koupíš ve scootlandu, a k té maximálce mám sice silnější stroj ale maximálku dle tachometru mám 155km/h ale už se to celí zajímavě vlní :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 23:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod ferkov » 03 čer 2010, 12:39

myslim ze ta X8 200 o moc lépe nepojede. Mam s tímhle motorem Atlantic a pri norm. jizde je max taky tech 115 -120, zalezi asi hodne i na druhu plexi, ja mam vysoke turistické. On někdo udává max jako max a to tak, že je to z kopce a s větrem v zádech. To mi to také jede tacho 140 , ale klasicky na rovine se vzdy rozjede k 115 -120 což si myslím je odpovídající.
ferkov

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ustecký Kraj
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Suzuki Burgman 650 Exe
Tuning / úpravy: jezdim už bez postraních koleček a to je hukot

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod anyone » 03 čer 2010, 16:07

Já když jsem ještě jezdil, tak mi to jelo podle tacho 130 a dlouhou dobu po dálnici se to rozjelo na 140 kde mi přišlo že je omezovač. A ten kolega co má pocit že mu to při zrychlování prokluzuje by měl urychleně navštívit nějaký servis, protože u mě to takhle přesně začínalo a ještě to vydávalo takový táhlý zvuk jako když se něco o něco točícího tře. Minimálně by to chtělo zkontrolovat dotažení a zalepení matky variátoru! To zalepení mi řekli v Motoprestige s tím, že tam asi vznikl můj problém! Válečky se také měnili , ale to mi později přišlo že nemělo žádný vliv.
anyone

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 20 bře 2010, 12:03
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod abraaj » 06 čer 2010, 17:51

zdarec, tak jsem dal na vaší radu a objednal jsem si miláčka k panu doktorovi... :-) zitra vezu skůtříka do motoprestige, tak jsem zvědavý co s tím bude. Jinak zvažuju, že bych vyměnil válečky a proto jsem se chtěl zeptat, jaká váha je nejlepší do seriového variátoru? vůbec se v tom nevyznám, skůtra mám teprve chvíli... Jinak mam už za sebou i jednu zavadu.... nesvítily mi světla. fungovala jenom světelná houkačka, což mi přišlo divné, tak jsem kontroloval pojistky, tam to nebylo, tak me ještě napadlo, jestli to nemůže být praská žárovka, když tam jsou H7 a ty v autech praskají jak o život - ta to taky nebyla... no nakonec jsem koupil nový přepínač světel a bylo po problemu :-) hlavně že jsem kvůli žárovce odplastoval půlku skutra a přitom mě výměna přepínače světel trvala asi 2 minuty :-)
abraaj

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 16 bře 2010, 22:16
Skútr / moto: x8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 22 čer 2010, 09:52

Tak sem včera byl se scootem na technické kontrole a s technik se pozastavil nad tím že zadní blinkry blikají spíš červeně než oranžově. Problém to nebil páč je šecko homologovaný a originál ale i tak si říkám jak to bliká vám ostatním :-) jinak scoot prošel na jedničku bez jediné závady a technokovi se moc líbil :wink:
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 23:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod anyone » 22 čer 2010, 13:33

Čau, já si připadal jako hnidopich když se mi zdálo to samé. Mně to bliká také spíš červeně, no nevím jestli to výrobce domyslel úplně do konce ale designově je to perfect!
Zdravím všechny a zatím čau
anyone

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 20 bře 2010, 12:03
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod jeremy-II » 28 čer 2010, 12:26

Proč hnidopich? Mě se to líbí když už jedinečnej scoot tak aj jedinečný blinkry ne :-D
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:13, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
jeremy-II

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2009, 23:28
Skútr / moto: Piaggio X8 250

problem Atlantic 200

Příspěvekod ferkov » 04 črc 2010, 21:21

Ahojky, mam atlantic s motorem Piagio 200 a mam nasledujici problem, kdyz bylo kolem 20 stupnu bylo vse ok, ale ted jak to vylezlo na 30 tak mam problem s chlazenim. Pri jizde se drzi porad tak na druhe carce teplomeru stabilne stejne, ale jakmile popojizdim po meste pomalu a nebo casto stojim na semaforu na volnobeh, tak si liznu i cervenyho pole. Teplota pada ihned po rozjezdu a po cca 500m jizdy uz je zase dole, ale kdybych stal na tom semaforu dele uvarim to...

Nechal jsem ho chvili na volnobeh vylezlo to az na kraj cervenyho pole a zadnej ventilator se nespustil... kde by mel byt nekde za chladicem?? co ho spousti? nejakej bimetal nebo?

no vidis a ja zil s tim, ze by ventilator mel bezel uz nekdy od 90 stupnu, ze 100 uz se bude varit a je to docela prilis...

tak je taky mozny, ze ten termostat tak malinko neotevira a nebo otevira malo...

chladic mam celej zaplastovanej k nemu jsem se jeste nedostal, ale v te vyrovnavajici bance kdyz je to u cervenyho skorovre voda..

no muzu ho nechat na volnobeh ale doufam ze nic nepose.. ok zitra to zkusim..

6.7. edit:
by jsi neveril, ale ja se k tomu ještě nedostal... Nevím jak jsme se mohly dostat za tak kratkou chvíli ze Súdánu do deštného pralesa... u nás už prší druhý den

12.7. edit:
Tak jsem to nemusel ani zkoušet.. dnes venku 32 stupnu, ja stojim na krizovatce na červeny dlouho a vylitlo to az do cervene zadnej ventilator a zacala prskat voda, tak jsem to radeji hned odstavil a nechal vychladnout...
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 21:16, celkově upraveno 8
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
ferkov

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ustecký Kraj
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Suzuki Burgman 650 Exe
Tuning / úpravy: jezdim už bez postraních koleček a to je hukot

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod vlk24 » 13 říj 2010, 10:57

Ahoj před měsícem sem si pořídil X8 200ccm, potřebuji vyměnit žárovky předních světel, nemáte s tím někdo zkušenosti jak se do toho vůbec leze, a jaké žárovky tam vůbec patří? Děkuji. jinak zde zásílám odkaz na mojí mašinu :D http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=54696
Uživatelský avatar
vlk24

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 18 úno 2008, 11:16
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod anyone » 13 říj 2010, 22:57

Čau, co si tak pamatuji, tak se musí sundat plexi tzn. zrcátka a asi půl motorky a jsi tam :D Jistě využiješ dlouhé zimní večery :lol:
anyone

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 20 bře 2010, 12:03
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod vlk24 » 15 říj 2010, 16:15

diky, o vikendu to zkusim a zarovky tam jsou H7, maji svitit obe svetla predni nebo jen jedno? me ted sviti obe ale nestiha se mi dobijet baterie protoze to je nejaky predelany, tak to chci dat do puvodniho stavu.
Uživatelský avatar
vlk24

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 18 úno 2008, 11:16
Skútr / moto: Piaggio X8 200

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků