Diskuze o skútrech větších objemů.
24 úno 2014, 16:17
díky, ještě musím sehnat příručku. A nevím jestli mi jde dobře sytič, ale jak se skútr studený nastartuje, tak motor točí hodně, za tepla to je v pořádku, vypíná, ale ten studený start je tam děsně obrátek, jestli se to dá nějak nastavit? díky.
27 úno 2014, 21:17
Sytič je automatickej a otáčky by měly jít seřídit na karbecu,ale nevím kterým šroubkem
01 črc 2014, 16:36
Ahoj, mohl by mi prosím někdo poradit jak vyčistit karbec? Potřeboval bych detailní popis (nejsem moc nadanej)
. Motorka mi v zátahu vynechává, tak doufám, že to bude jen tím.
29 črc 2014, 22:47
Vyměn svíčku a zkontroluj kabel od svíčky,jo a taky fajfku,je nacvyklá z vrchu na svíčce.Po čase je tam vůle a fajfka dobře nesedí
16 říj 2014, 06:35
ali85 píše:Ahoj, tak už jsem taky pořídil tento stroj, r.v. 2004. najeto 36tis. Jezdí to pěkně,ale po příjezdu ke křižovatce (přechodu) atd. kde se musí zastavit a tím i ubrat plyn na nulu motor chcípne. Startovat musim s mírným zatažením za plyn. Co by to mohlo způsobovat? Napadá mě volnoběh, nebo komplet špatně nastavenej karburátor. Napadá Vás něco?
Ahoj, mam ten samy problem u 125. Jak jsi ho vyresil nebo kde byla chyba?
24 srp 2015, 21:38
Ahoj,mám přímo na tento skůtr profi servisní manuál cca 300 stran detailního čtení,je tam naprosto všechno+obrázky,nákresy,schémata,momenty,rozpady dílů atd. ,je to pro objem 125 a 200 ccm,kdo chce ušetřit nemalé náklady za servisy a dělat si opravy sám,ten ho jistě ocení.Je to v angličtině.Na tenhle skutr se jakékoliv čtení dost těžko shání a mě stál taky nemalé peníze,takže prodám za 400kč v tištěné podobě,je k dispozici i v pdf-ku.Mám manuály i na jiné typy,kdo má o něco zájem,pm
03 zář 2015, 14:12
Zdravím,
vlastním Piaggio X8 200 r.v.2004 s karburátorem a chtěl bych vědět jakou zapalovací svíčku je nejlepší tento skútr použít.
03 zář 2015, 14:31
já používám tuhle NGK CR8EB
a v manuálu je ještě tahle Champion RG 6 YC
03 zář 2015, 15:55
http://www.sparkplug-crossreference.com ... K_PN/CR8EBJeště můžeš použít iridiové, nebo platinové
NGK CR8EIX
NGK CR8HVX
03 zář 2015, 19:57
O těchto možnostech vím,používám Champion RG6YC
a NGK CR7EKB
a ani jedna možnost mi moc nešmakuje,píše se rok 2015 a tak sonduji zda-li se neobjevila modernější možnost.
Jinak děkuji všem za příspěvek a chuť pomoc.
12 dub 2016, 05:15
Tak mám nové předsezonní zkušenosti a to výměna ložiska řízení,výměna těsnění vodní pumpy a ložisek v ní,výměna oleje a údržba SAS filtru a hlavního filtru,toť zatím vše.Vše uděláno doma pomocí servisního manuálu,pohodová práce na víkend.Kdyby někdo potřeboval poradit,jsem nápomocen.
Zároveň bych se chtěl zeptat,jelikož manuál nemám teď u sebe,má tento skutr nějakou diagnostickou zástrčku,příp kde ji najdu?
12 dub 2016, 07:33
Kedže to ma asi ten SAS filter ako píšeš tak to musí mať aj karbec, tým pádom ked to ma ten karbec tak to asi tu diagnostickú zásuvku nemá!
12 dub 2016, 23:00
Jj,má to karbec,nemá to ani zásuvku z důvodu imobilizéru?Tu zásuvku mají výhradně jenom stříkačky?