Tak dnes som sa chcel trocha prevetrať ale problémom je že pri štarte štarter toči o 106 ako diví, ale motorom to ani nepohne, štarter toči na sucho bez zaťaže, nakoniec až asi na 12-pokus to začalo točiť a vzápätí to aj pekne chytlo, po vypnuti znova to iste. Predpokladam KO voľnobežku štartera alebo ako sa to volá, alebo sa pletiem? Je nejaký zbežný návod čo obnaša demontaž tejto srandy, nerád by som montoval dole to čo nieje potrebne! Dakujem za odpovede.
http://www.skutrvrakoviste.cz/motorove- ... -2509.html Je to diel č.5
http://www.en.easyparts.nl/showdrawing/ ... gneto.html http://www.sip-scootershop.com/en/produ ... +_pi847797 http://www.en.easyparts.nl/showdrawing/ ... arter.html http://www.aliexpress.com/item/Motorcyc ... 163.8ZU9lD4.2. edit:Ahoj, mám dotaz či vlastni niekto originál alebo fake prípravky na demontáž magneto rotoru u Piaggio quasar a master, čo som pozeral so servisného manuálu tak bez toho by som sa nerád pustil do výmeny voľnobežký štartera.
Prípravky si viem dať vyrobiť v tom nieje problém ale neviem niektoré dôležite rozmery ešte pred demontom magnetovej skrine + by som potreboval vedieť ak by niekto vedel aj č. kľúča na povolenie centrálnej matice ktorá drží samotný rotor, pripadne by mi dosť pomohlo ak by niekto mál doma pohodený konkrétny rotor z motorizacií 250-500ccm lebo aj podľa vnútorných rozmerov si viem pomôcť pri jeho výrobe. Dakujem.
sťahovak rotora
http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-staho ... o-250-500/ a zaisťovak rotora pre utiahnutie centrálnej matice 020627Y
https://www.af1racing.com/store/Scripts ... duct=17320 -- 04 úno 2016, 23:05 --
Dakujem uživaťelovi "CBL" za perfektná nákres sťahovaka magneto-rotoru!
Nevie niekto či bude sedieť kompletný rotor aj voľnobežkou a veľkým ozubeným kolom z BV300 na moje BV250 carb? Aj ked si myslím že opačne asi nie, to kvôli vystupkom na vonkajšom obvode rotora kde pre "i"-čko bude to inak usporiadane, ale takto v tomto pripade by to snad malo fungovať alebo sa pletiem? Pýtam sa preto lebo na tu 300-ku je akcia -40% oproti origo carburatorke! Neviete s akým kľúčom sa povoľuje ta centrálna matica ktorá drží rotor na kľuke?
6.2. edit:EDIT: Dneska sme trocha majstrovali takže trocha doplnim informáciu aj pre iných potencíonalných demonterov ako som ja a ktorý by si chceli vhodne prípravky vyrobiť aj pre seba! Takže centrálna matica je na kľuč č.24 to aby si vedeli na základe vonkajšieho priemeru gola nastavca vyrobiť prípravok na uvolnenie matice. Prvú časť prípravku ktorá sa šrubuje na telo rotora a zabezpeči nám fixaciu druhej časti prípravku bude asi najlepšie ak sa to výroby z hrubostennej rúry o priemeru 40mm v celkovej dlžke tiež do 40mm s tým že na jednej zo strán sa urobí vnútorný závit M35x1mm v hlbke do 12mm tak to bude akorát. To by bola jedna časť prípravku na uvolnenie centrálnej matice a teraz k tej druhej časti ktorá bude mať trocha väčšie nároky na materiál. Ja uvediem iba rozmery a prevedenia aké si to kto urobí je už iba na ňom, takže: vonkajší priemer ktorý vchádza do rotora ma rozmer na výrobu 95mm pripadne aj o pár mm menej to podľa výrobných možnosti, centrálna diera by mala byť cca o 1mm väčšia ako vonkajší priemer prvej časti prípravu uvedeného vyššie, v mojom prípade to bude presne 41mm. Dalej bude už iba udaj o rozreči tých dvoch oproti sebe zapustených otvorov na dne rotora ktoré majú v rotore priemer 7mm a vzájomná rozteč na ich stredy je presne 63mm! Odporúčam si potrebne koliky vyrobiť o trocha menšie ideálne tak asi op priemeru 6,5mm to aby nám to lepšie vniklo do rotora + nejaka odchylka pri výrobe urobia svoje a na záver snad ešte doplním že aby tie dva koliky nevystupovali z toho veľkého valca viac ako 12mm. Ja si tu svoju verziu dám vypáliť na laseru z dvoch platov plechu o hrúbke 10-15mm vsadených na seba. Po výrobe a odskúšaní upresním ešte pripadne možne odchylky a úpravy ktoré môžu vzniknúť. Tieto pripravky nám slúžia iba na uvoľnenie centralnej matice pri výmene rotora alebo voľnobežky, na samotne stiahnutie rotora je potrebny iný prípravok ktorý je tiež veľmi dôležity, jeho popis a návod uvediem až po jeho výrobe. Ideálne je ich vyrábať súčasne nakoľko na oboch je potrebný identicky závit M36x1mm
13.2. edit:Pripravok na uvolnenie centralnej matice rotora magneta urobený a otestovaný k plnej spokojnosti, už len dokončiť sťahovák rotora a tradááá montaž!
http://jerry-mouse.rajce.idnes.cz/Piagg ... 135331.jpg http://jerry-mouse.rajce.idnes.cz/Piagg ... 135348.jpg23.2. edit:Tak všetko podľa manuálu precizne zloženo do pôvodneho stavu, ale zbadal som jav ktory tam bol aj počas už načatej volnobežky a tym je že pri vypnuti alebo nechcenom zdochnuti motora akoby sa v poslednej otačke kompresne vratil motor opačnym smerom tak že zakvili volnobežka zo štartrom, ktory zakonite pretoči. Pytam sa či je to normalne u týchto motorov alebo tým že mám poškodene nasavacie karburatorove koleno(nové je už na ceste) tak si motor robi toto, alebo to bude nefunkčnym SAS systemom, lebo dosť často pri skúšobnej jazde si motor ustrieľaval. Kamaratov Leader 125 pri vypnuti motora je krásne ticho ale to ma zase inú celkovú konštrukciu voľnobežky!
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 bře 2017, 12:06, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeno 5 příspěvků pod sebou