Nějak nechápu psaný text ....
"Voltmetr jsem včera připojovat a co sekunda to 0.01W" - myslíš 0.01V, že ?
Pokud ti to baterii vybije za 10 minut, tak máš na baterku připojenou rychlovarnou konvici.
Žádné relátko ti baterii nevybije tak rychle, protože berou "0" A (čti ampér)
"Šlus" na kostru a pojistka by nepraskla a jen by vybíjela baterku ? Divné.
Začni měřit, vezmi do ruky MULTIMETR (tím se měří proud,napětí atd..).
Přepni na "I" začni měřit PROUD na baterii při vypnutém klíčku, odběr může být v klidu třeba 0.1A.
Klíček zapni.
Pak začni postupně odpojovat všechny prvky které mohou být "pod proudem" a jistě zjistíš příčinu vybíjení baterie.
Předpokládám že baterie je OK a skůtr máš kompletně odstrojený.
Určitě nemáš jen jednu pojistku, takže :
Začni vyndáváním pojistek, pak se můžeš soustředit jen na určité prvky elektroinstalace. Ať nehledáš tam, kde nemusíš
Snad jsem to napsal srozumitelně ...
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017