Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Příspěvekod Ekim » 22 črc 2007, 12:51

Ahoj,je to tak že jsem si koupil moto Piaggio Hexagon ,,250 GTX Super,,rv.98 je fakt super hlavně po městě ale i na dálníci 120km/h prostě pohodapřibližovadlo,jenže nevim ani co tam nalejt za olej ,ale horší než to je vědět že ikdyž tam prdnu ten nejlepší ,co spojka nebo brzdy ,co prstě všechno co se může pokazit nebo se jednoduše opotřebuje a co s tim,takže zakládám tento klub abych předešel všem poruchám co mě čekají...takže máš nějakou piaggio hexagon?pochlub se...
Naposledy upravil Ekim dne 22 črc 2007, 14:42, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Příspěvekod Gullwing » 22 črc 2007, 20:35

2Ekim: tak za prvé gratuluji ke koupi. Za druhé přeji ať se někdo podělí se zkušenostmi.
Ale za třetí bych ti po koupi doporučil ať se ti na to podívá někdo, kdo tomu doopravdy rozumí.
Většinou, když to někdo prodává, tak do toho poslední dobou asi moc nenecpal. A žijem jen jednou a doufáme, že ne zas tak moc krátce.
Pokazit se totiž může všechno (abych odpověděl na tvojí otázku) a jestli ti prdne blbě zpravená guma, nebo se někdo na poslední chvíli hrabal v brzdách, aby to alespoň cosi imitovalo, tak seš nahranej.
Možná tě podceňuji (tak mi promiň) ale když čtu, že nevíš co za olej,...

Je to tvůj první příspěvek sem a doufám, že ne poslední,...
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod Ekim » 04 srp 2007, 13:19

ahoj Gullwing tak sem natom ujel přes dva a půl tisíce kyláku a naprosto v pohodě,jen dotoho leju benzín a jezdim.Co nevidět budu měnit olej a koupil jsem si v záchvatu nákupní horečky 5w-40 jak uvádí výrobce přesně je to 5w-40 c3 Magnetec od Castrolu ještě popřemejšlim jestli by nebyla lepší naka sintetika a do dvou dnů provedu...

tak jak kokám na ten oil co tu leží nastole tak tu čtu,,fully synthetic,, tak to vypadá jako že to je sintetika
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Příspěvekod Gullwing » 05 srp 2007, 20:27

2:Ekim. To Jako 2500km od 22.7. ? To na tom i spíš ne?
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod dav-id » 05 úno 2008, 13:32

ahoj, taky mam skutra toho samyho co mas ty: piaggio hexagon 250 GT, rv.1999, je to vazne super, a liju tam olej to co ty, plna syntetika 5W-40, klidne muzeme poresit co te trapi,mam ho asi stejnou dobu co ty,cau
dav-id

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 čer 2007, 15:07

Příspěvekod Ekim » 06 dub 2008, 10:32

Cagoska,trochu sem to tu zanedbal,uplne vidim ty pavučiny a vrstvu prachu. Takze je načase to tu trochu oprášit. Muj Hexagon ma najeto pres 37tis. Kylaku coz znamena ze sem na něm ujel za 9 měsíců 27tis. ,je to dane tim ze na tom stroji pracuju a popravdě je dost možný ze jsem stravil vice času v sedle tohodle draka nežli spánkem ci čímkoliv jiným. Mezi běžné opravy a udrzbu patří:výměna oleje 5-40 po 6tis.km,brzdovde obložení v průměru 7-10 tis kylaku,výměna pneu proběhla jen jednou,výměna brzdove kapaliny dvakrat,výměna lanka nahou 2krát,vzduchového filtru jednou,výměna žárovek. Co me asi nejvíce zaskočilo je oprava motoru Typek v servisu mi rekl slovo,,potkalo,, a ukázal mi ohlej pist a milimetrovou součástku která prdla a bylo hotovodvacet. Po transplantaci opět v provozu. Momentalne řeším problém vejfuku a jeho tesnosti,součástka je na cestě a ja musim cekat 10dní-2tejdny nez přijde ale jezdit musim a zvuk co to dělá je podobnej harley. Jako lék na neduh zvaný randal jsem použil alobal který vydržel 4 hodky tak 100km proste ho to vyfoukalo,takze sháním tlustci alobal,zatim byli k sehnání jen grilovci tacky kterejma je to momentalne opraveno a zatim těsní. Tak to by bylo snad vsechno.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Příspěvekod Creed » 06 zář 2008, 20:14

Ahoj lidi, mam možnost koupit hexagon 250 i ,ale netuším co znamená to označení, nebo jaký je rozdíl v 250 GTS a 250 i .Dík za každou dobrou radu ;)

Ekim: kde jsi sehnal filtry? ja je nikde nemuzu najit :(
Uživatelský avatar
Creed

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 01 zář 2008, 10:41
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 250 GT

Příspěvekod Raisidlo77 » 15 zář 2008, 22:42

Filtry kupuju ve Scootlandu v Brně ...mívám tam pravidelně cestu - mám se optat, nebo se chceš nějak domluvit ?
Uživatelský avatar
Raisidlo77

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 srp 2008, 09:38
Bydliště: Lovčičky
Skútr / moto: Suzuki AN650 Burgman Executive K5

Příspěvekod Creed » 16 zář 2008, 13:32

díky,už jsem ho sehnal na motostar.cz :)

13.2. edit:
Nemáte někdo schéma elektriky včetně zapojení originál alarmu? potřebuju ho dostat pryč ale vedou přes něj snad všechny dráty co v tom skůtru jsou :o
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 20:41, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Creed

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 01 zář 2008, 10:41
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 250 GT

Piaggio Hexagon - skusenosti?

Příspěvekod Joe » 18 úno 2009, 20:25

Ahojte! Mám možnosť kúpiť hexagon 150. Ma najazdených 3500. Ma niekto nijaké skúsenosti. Spotreba, lebo je to dvojtakt, spoľahlivosť, atd. Dopredu dakujem za vaše rady.
http://www.mojskuter.szm.sk/stroje.htm
Uživatelský avatar
Joe

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2008, 20:30
Bydliště: Komárno
Skútr / moto: Honda Foresight 2002, T-max, Burgman 650

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 24 dub 2009, 11:22

Joe: znám jednoho kurýra co ma dvoutakt a ma na něm najeto takovejch 80tis. Nevim jestli 150nebo 180ku počítej s max rychlostí někde kolem kyla, jinak Hexagon ma malá kola a tím je dáno malé pohodlí na nerovných cestách obzvláště pak na dlaždičkách ale za dobrou cenu bych do nej šel pač náhradní díky jsou celkem dostupné a levnější než na čtyřtakty.

Creed: a co máš s alarmem, me by se jeden hodil.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 04 kvě 2009, 21:28

Ahoj,
já mám hexíka z roku 1997, 2t 125 EX a maximální spokojenost.Dovezl jsem si ho z Německa od dědy,tak má najeto poctivých12000km,servisní knížku,manuál.Dělám jen pravidelný servis.Dílů je k dostání dost,motor 2t je bezproblémový a snadný na ůdržbu.Má velmi pohodlné sedlo pro oba dva pasažéry a velký kufr+přídavný.Mohu jen doporučit :!:
Naposledy upravil 942004 dne 07 bře 2010, 19:37, celkově upraveno 1
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod machec » 06 kvě 2009, 21:15

Ahoj.taky mám Hexagona 125 ale mam docela velký problém (zdřejmě) ze sytičem,hrozně špatně mi chyta za studena.Napřed mi bylo řečeno že mi ho obědnaji (scootland)za měsíc mě řekli že už nejde obědnat,neděla se.Mužete mi někdo poradit co stým,jestli to nejde nahodou předělat na manual?Nebo kde ho seženu?Dík za radu.
machec

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 06 kvě 2009, 20:51

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 09 kvě 2009, 21:09

ahoj,zkus se podívat na http://www.adventure-biker.cz, tam mají celkem dost dílů na tento skůtr.
Potom zkus přesně určit závadu,když tak jdou objednat na netu komplet celý karbecy,ale musíš hodně hledat. :roll:
Na manuál to předělat půjde určitě.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod machec » 10 kvě 2009, 19:53

Moc dík,tet sem se díval a asi jediná možnost je předělání na manual.Dik
machec

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 06 kvě 2009, 20:51

Další

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron