Děkuju za odpověď.
No... LX4 je vzducháč, takže i v tom je to jiný. Je jasný, že 2T je prostě jinčí případ
A s tím servisem mi to je jasný taky. Koupil jsem to jako levný přibližovadlo s tím, že v rozpočtu na celkovou cenu toho přibližovadla zbyla ještě rezerva na i větší servis, takže jsem měl v plánu přes zimu udělat motor pořádně, třeba i s výbrusem kdyby bylo potřeba... uvidíme (ale mám pocit že to jede docela líně na 125). Takže kdo ví jestli už to není moc průser.
Jen bych rád aby se na tom do konce sezony dalo ještě něco odjezdit.
Jinak dostal jsem tip že často může zlobit čidlo tlaku oleje, ale dá se zaměnit za čidlo z felicie/favorita. Tak jsem ho zkusil koupit a blbne to furt.
Olej očividně nikde neteče ven, z výfuku nejde nic bílýho či olejově smradlavýho, že by to nějak viditelně netěsnilo třeba na kroužkách, oleje je v motoru dost, olej je sice tmavší, ale to je normální, ale není nějak mléčnej, "našlehanej", nebo něco takovýho co bejvá když je vyloženě problém.
Asi to bude čerpadlem, nebo nevim, ale nedokážu nikde sehnat manuál, takže vlastně nevím žádný míry ničeho pro servis... pomohlo by kdyby byl někde ke stažení (nejlíp v Aj, protože němčině ani italštině teda moc nevládnu).
Jenže nevím jak zkoumat čerpadlo jestli funguje jak má. Asi si nakonec vybrečim nějakej servis (všichni mají totiž narváno na 2 měsíce dopředu) a nechám to na nich.
Jinak jsem zvyklej měnit pravidleně olej a filtry z mý velký motorky (mám Hondu SC33) a vyhovuje jí to, tak tomuhle taliánovi lepší olej taky špatně udělat snad nemůže