Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 13 led 2010, 09:44

Jo :shock: ta guma vypadá dobře,na to tvoje ježdění i po štěrku jak dělaná. Nemám s ní zkušenost,já mám taky Dunlop,ale jiný typ,silniční GT301 a jsem velice spokojený :mrgreen:
Jakou svíčku jsi tam nakonec dal :?: Ty to do jara celkem pěkně opravíš a uvidíš ten rozdíl.Když ti to tam pořádně nepálilo a ještě k tomu rozhašenej karbec,tak ted po opravě to bude dělo :shock:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 13 led 2010, 10:14

čau, no do těch pneu bych šel, ale mají o 70Kg menší nosnost, jen 220 a te'd tam mám 290Kg. Zkusím ještě pohledat nějaký jiný.Svíčku jsem dal nakonec Denso, ale ne tu iridiovou. Ta původní byla uplně černá a v servisu mi řekli že je moc bohatá směs-původní majitel řešil nefunkční sytič tou větší tryskou...:-( těžko by se sehnala jiná co by pasovala a zase by to stálo moc peněz, takže to budu asi řešit tim že uberu bohatost o stupínek na jehle.Ale já si myslím že jak mi seřídili karbec tak už to je v pořádku ta svíčka se mohla takhle zas..... už před nějakou dobou jak byly ty problémy a teď už to může být ok. Takže musím najet tak 100 km prý a pak se uvidí jak je to teď. No jinak potřebuju novou tu pneu, ta co mám teď mi už v zatáčkách ujíždí a necítím se na ní bezpečnej, dál koupím tu novou baterku a asi tu kapsli do sytiče, ale to uvidím při kolika stupňích to na jaře začne chytat.No ale k té tvé rychlosti 125 Km/hod se asi už nedostanu, může na to mít vliv několik věcí, třeba hmotnost válečků ve variátoru, konstrastní pružina atd atd. Ale na jaře až bude hezky tu bohatost poladím a budu zkoušet tu rychlost na úseku dálnice kdy bude nejvyšší tak to vyladím. Dál jsem si všimnul že mi přímo u východu z válce z jedné strany odstává odvod na výfuk, ten šroub není uplně dotáhlej, je tam asi 3 mm fuk.Takže až bude teplo tak dolů fuck a dotáhnout to všechno, může to být aji tím, ale vím že jak sem měl hlavní část fucku dole tak jsem to zkoušel gola sadou dotáhnout a nešlo tak uvidíme......je plno věcí co tomu může bejt, ale jestli budu mít na jaře peníze a nevědět co s nima, vezmu to otestovat na brzdu. EDIT : Tak jsem projížděl net a vyhlídl jsem si tuto, i s dopravou za 150 mě bude stát necelých 600
http://eshop.mands.cz/index.php/cs/obch ... 2&vmcchk=1 ....docela levná pneu, ale je to značka, uvidíme co vydrží a jak dlouho
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 21:15, celkově upraveno 2
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 13 led 2010, 21:05

Jo tu značku znám :shock: .Vyrábí hodně pro průmyslové stroje,tak bude mít výdrž.Ten vývod výfuku u motoru tam má ještě těsnění,možná by stálo za to, ho vyměnít,stojí pár korun :P
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 13 led 2010, 22:08

Jestli to budu mít sundaný a seženu ho, určitě ho koupím nebo ve škole udělám, dnes mi to nedalo a byl jsem to zkusit nastartovat, nakopávačkou to začlo chytat docela rychle, takže si myslím že ta svíčka hodně dělala a o novou to už brečelo, myslím že kdyby byl sytič ok tak to jede na 2 našlápnutí...no a pak mi to nedalo a byl jsem to projet..:-D -2°a já jen v teplákách, slabé bundě, nasadil jsem rukavice a helmu a vyrazil, ujel asi 5km a necítil prsty, tak jsem to obracel, ale šlapalo to bez problému a hezky...na nějaký detailní poslech motoru jsem neměl čas a soustředění, neviděl jsem přes zamlžený plexi a když jsem ho zvedl, vítr mě bušil do tváří :-D prostě zážitek z jízdy :-D tak už jen tu pneumatiku, příští týden ji asi objednám, pak ale řeším jestli koupit spíš sytič, nebo baterku, obojí nekoupím. Na baterku mi to v létě chytne, a sytič v létě taky nezapíná...takže se nebudu unáhlovat a zatím jen tu pneu. Ten fuck vím že má těsnění mezi kolenem a samotnou tou hlavní částí, v tom místě jsem to měl sundaný a čistil od sazí a nastříkával, ale až u válce se mi to nepodařilo povolit. Ale to mi ještě předtím hlavu nedělalo. Jinak kolik stojí v servisu přezutí pneu? Doufám že součást toho je i to vyvážení.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 14 led 2010, 19:42

Vůbec nevíš: no ty vole jedna guma za 4kyla tak to je pecina i ten vzorek vypadá slušně,na tu mojí sem viděl jen dva druhy oba celkem bez vzorku a od litru vejš,a s přezutím nechám v servisu 15set.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 14 led 2010, 20:55

Mají infolinku, tak jsem tam volal co znamenají ty označení a je to určený na silnici, má to tvrdou směs a ptal jsem se jí jak se prodává a říkala že dost a že spokojenost že za málo peněz hodně muziky...:-D A že na motorky a skůtry si to lidi berou taky.Je to do rych.limitu 130, což mám i s rezervou A přezutí už mám domluvený, bude to za kafčo...příští týden objednám, jak projedu, tak napíšu hodnocení...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 15 led 2010, 12:06

Kup novou baterku a na sytič se vyprdni :P Seš otužilec,já bych na to v zimě nevlezl ani za nic :? ,ale chápu že jsi to musel vyzkoušet a jak čtu,tak spokojenost,to je super :!: Už se těším,až se v létě někde potkáme a pokecáme o těch našich veteránech :lol:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 15 led 2010, 23:28

Tak sytič asi udělám manuální,ale ještě nevim kam ho zabuduju, bude po problému navždycky, ale zatim vůbec nevim jak se to dělá, jen že to tak hodně lidí řeší.Nj mě zima problém nedělá já se oblíknu a je to, spíš mi vadí mlžení plexi.Hele chtěl bych vědět nějakých malinko věcí, když máte ty manuály - 1) při čištění paraboly předního světla jsem si všiml že je tam šroubek k nastavení směru svícení žárovky, ten šroubek se dá dotáhnout v rozmezí asi 1 cm, já to měl úplně volný, tak jsem to zatím dotáhl nějak napůl, tak jestli tam neni psaný v jaký poloze to má bejt, abych neoslňoval třeba. 2) bych chtěl mít přesně nastavený ty volnoběžný otáčky co se ladí šroubem na airboxu, tak jestli neni v manuálu o kolik se to má povolit když je to nadoraz třeba, docela mě mrzí že tam není otáčkoměr. Dál jsem zjistil při dostávání se k přednímu světlu že je tam tlačítko, dlouho jsem zkoumal na co je a když je v poloze on, při zapnutých blinkrech to aji pípá jak náklaďák při couvání:-D no zajímavý ale za chvilku mě z toho bolela hlava :-D . To je zatim všechno dík a určitě taky se těšim a doufám že se někde potkáme a uvidíme víc hexinek pohromadě
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 21 led 2010, 19:45

Tím šroubkem pod světlem šteluješ sklon světlometu.Postav motorku cca 10m před zed a kužel světla musí být od spodní hrany zdi max.55cm vysoký,tak uvádí v manuálu.
Volnoběh udělej podle sluchu.V papírech uváděj 1600-1800 otáček za minutu. Já to mám někde mezi tím.O kolik to máš dotáhnout nebo povolit tam psaný není :cry:
To pípání tam nemám,to ti tam asi dodělal předchozí majitel :roll: ale rozhodně budeš slyšet :lol:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 21 led 2010, 20:36

Jo díky, s tím světlem jsem si to už vyhledal. Dnes jsem koupil novou kapsli do aut.sytiče, ale je zima na to to jít monovat, ale udělám to co nejdřív. Jinak pneu se musí odložit, budu muset koupit novej tisícihran a start.segment do nožního startéru, už jsou vybroušený zuby a nakopávačka prokluzuje. Ale uvidím jak to půjde s tím sytičem teď a možná jen koupím novou baterku a nakopávačku nebudu řešit, možná časem v létě. Jinak ta signalizace blinkrů je tam originál, najdeš to pod deklem kterej se sundává když se dostáváš k přednímu světlu,ale myslím že věc trochu zbytečná.

25.1. edit:
Takže když se nedá jezdit tak jsem oddálil nákup pneu, kterou koupím hned jak budou penízky, koupil jsem kapsli do sytiče za pětikilo, ale to hlavní a zajímavý....nakopávačku sem nechtěl řešit, tak to hezky smontuju pěkně dokopy a zjistím že najednou zase jde....a ještě líp jak předtím, sama se hned vrací do původní polohy..:-D prostě bomba...takže jsem dal do kopy sytič a zkusil nakopávačkou asi při -5°C a vida chytnul na 4 našlápnutí a držel otáčky takže nechcípal...baterku jsem začal shánět po kamarádech, tu blbou co tam mám...té sem dal poslední bodnutí nožem protože jsem ji 2 noci nechal v garáži a v noci bylo až -15°C...no dobil jsem ji, trošku zatočila pastorkem ve varecu, ale neutála to a už jen cvaká startér...ale už se teď v ní nebudu hrabat, šoupnul jsem ji za auto a na jaře půjde ta pneu, ale je k ní špatnej přístup-musí se zase do varecu. Jinak nemůžu najít šroubky na vypuštění a napuštění převodovýho oleje, tak kdyžtak poraďte. Zatím vše o hexince
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 črc 2013, 18:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 25 led 2010, 18:24

Tak gratuluji k opravě sytiče a karbecu :lol: Je fajn,že už to máš zprovozněný.Budeš měnit obě pneu :?: Jinak ten šroubek na olej v převodce je ze zadu varecu a jsou tam dva.Jen k nim přístup pěkně z pr...le :twisted: Je lepší,když se sundá zadní kolo a jde to v poho,jinak se musíš proplítat skrz kolo.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 25 led 2010, 18:43

Díky za to info,tak podle toho co mí píšeš to vidím tak,že to asi spojím rovnou až s výměnou pneu. Měnit budu jen zadní, ta je sjetá a už to v zatáčkách vystřeluje, jinak přední má vzorek snad ještě 100%, hloubka dezénu asi ještě 5 mm takže s tím jsem naprosto spokojenej. Ta zadní byla v takovým špatným stavu už když jsem ho koupil. Hned jak budou peníze, koupím ji a nechám přezout, ale nikde žádná brigáda na dohled. Ale jestli přemýšlíš taky o nové pneu tak myslím že tahle bude ideální. JInak budu všude pořád pátrat po originál blatníčku a jestli budou peníze navíc tak se poohlídnout po nějakým alarmu, ale to bych si musel nechat udělat, na elektriku nejsem.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Motodedek » 27 led 2010, 09:32

942004 píše:Jo,já už su pod plachtou a to téma sem našel,tak ti tam taky píšu. No a ta spotřeba 4.0l je OK :D

Chlapi jsem tu novej tak vás všechny zdravím a začetl jsem se do vašich komentářů.Mimo celé řady moto mám také 3 skůtry kterým poslední dobou dávám přednost před motorkama.Nyní nejvíce jezdím na hondě Foresicht 250.Loni jsem měřil spotřebu při jízdě podle předpisů a na nádrž 12L jsem ujel 405,405a407Km,tak jak je vidět tak spotřeba vynikající.Skůtr má najeto 42500Km a je koupenej na30000 Km dovoz itálie.Než jsem šel do důchodu tak jsem na něm dojížděl denně celoročně 40Km,dokud nenapadl sníh.A ještě jednu radu na závěr. Dokud vám to šlape tak se v tom nehrabte.
Motodedek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 led 2010, 07:54
Skútr / moto: HondaForesight 250 + Daelim 125

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 27 led 2010, 09:58

Čau,vítej tady na skůtrfóru. Ta spotřeba jak píšeš je pěkná, něco málo pod 3 litry, to je na ten obsah moc pěkný. No my bohužel asi nemůžem za to jak to kdo zajel a choval se k tomu před náma...kdybych věděl že to bude papat nad 4 litry, taky bych si to rozmyslel...a my už tu spotřebu neovlivníme, to jedině pravou rukou na plynu a to taky moc ne...Kolik to má psanou spotřebu ve velkým techničáku? Jaký je to rok a kolik je asi cestovní rychlost?To bude 4T už né? Taky ten skůtr nevypadá špatně, ale jde prostě o to na co narazíš, když jsem ho kupoval, byl jsem uplnej nováček u 2 kol...taky mě ta spotřeba štve....
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Motodedek » 27 led 2010, 11:26

odstranena citace
Je to samozřejmě 4T,Rv 1999,pak mám ještě Dealima 4T 125ccm a ten papá taky 3L a ten je naprodej moje důchodkině už na něm nechce jezdit a radši jezdí semnou a jště mám cuciolo 50tku 2T a ta papá 2L.Jo a to s tou hondou jsem jel nejvíc kolem110ti no a cestovní rychlost bych řekl tak na 3_4tiny výkonu to je kolem 80ti.
Motodedek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 led 2010, 07:54
Skútr / moto: HondaForesight 250 + Daelim 125

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků