Jestli to budu mít sundaný a seženu ho, určitě ho koupím nebo ve škole udělám, dnes mi to nedalo a byl jsem to zkusit nastartovat, nakopávačkou to začlo chytat docela rychle, takže si myslím že ta svíčka hodně dělala a o novou to už brečelo, myslím že kdyby byl sytič ok tak to jede na 2 našlápnutí...no a pak mi to nedalo a byl jsem to projet..
-2°a já jen v teplákách, slabé bundě, nasadil jsem rukavice a helmu a vyrazil, ujel asi 5km a necítil prsty, tak jsem to obracel, ale šlapalo to bez problému a hezky...na nějaký detailní poslech motoru jsem neměl čas a soustředění, neviděl jsem přes zamlžený plexi a když jsem ho zvedl, vítr mě bušil do tváří
prostě zážitek z jízdy
tak už jen tu pneumatiku, příští týden ji asi objednám, pak ale řeším jestli koupit spíš sytič, nebo baterku, obojí nekoupím. Na baterku mi to v létě chytne, a sytič v létě taky nezapíná...takže se nebudu unáhlovat a zatím jen tu pneu. Ten fuck vím že má těsnění mezi kolenem a samotnou tou hlavní částí, v tom místě jsem to měl sundaný a čistil od sazí a nastříkával, ale až u válce se mi to nepodařilo povolit. Ale to mi ještě předtím hlavu nedělalo. Jinak kolik stojí v servisu přezutí pneu? Doufám že součást toho je i to vyvážení.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125