Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 13 čer 2013, 21:00

Ty rozjezdy za studena způsobuje sytič,neboj,u 2T si na to musíš zvyknout.Já než jsem vyjel,tak jsem to nastartoval a potom jsem si dával helmu,rukavice,zamknul garáž a moto se trochu prohřála a potom pomalou jízdou pár km,než se vypnul sytič.Potom vše ok.
Ohledně Cagivy,at si zavolá do scootlandu a určitě mu poradí :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 13 čer 2013, 21:23

JJ.. vyměním sytič a napíšu jak jsem na tom :) No ohledně té cagivy.. já tam psal, a oni mi řekli, že tyto díly bohužel nedokážou sehnat.. Ty tyto díly, nebo jakékoliv díly objednáváš na Cagivu kde? :D Pokud jsi teda objednaval. :) Btw. máš ještě Hexagona? :D
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 14 čer 2013, 08:42

Na Cagivu jsem zatím potřeboval jen brzdové destičky,svíčku,variátor a to mají celkem všude,šlape jak hodinky :!: .Ty díly,jak potřebuješ,jsou dost specifický a budou se těžko shánět.Pohledej na netu a zahraničních servrech,tam se Cucciolo dost prodávalo(ebay,atd)
Hexinu už nemám :cry: prodal jsem ji loni na podzim,ale odjezdil jsem na ní 5 krásných sezon,kdy mě nenenchala nikdy ve štychu :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 16 čer 2013, 20:29

No, bavil jsem se s jedním známým, co má tuhle Cagivu a ten říkal, že tohle je peklo.. Shánět něco na tu cucciolu.. Ale prý se něco pořeší, že i on shání.. :) Škoda té tvé Hexiny.. Hezká fakt :D :) To já budu objednávat teda ten sytič :) a pak snad už bude klid :o Jina jsem v sobotu rozdělával ten budík na Hexině, jak tam skoro pořád nejdou hodiny... Už to víckrát dělat asi nebudu :D piplačka jak prase :D Člověk by neřekl, že dostat se k těm hodinám bude taková fuška :D Vyměnil jsem baterku a hodiny šly asi 2 hodiny a zase nejdou.. Hmm :D tak už nevím :) I kontakty jsem pročistil...
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod qwerz » 16 čer 2013, 22:51

Joj o hodinách bych taky chtel získat nějaké informace, jestli se dají někde sehnat náhradní.. Nejdou..výměna baterie nepomohla...aji sem je rozebral a vyčistil...a nic. Ale jinak je má skoro každej skutr včetně těch čínskejch, tak by to sehnatelné snad mělo být.
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 19 čer 2013, 20:57

Ták, sytič vyměněný :D zatím změna jen ta, že se to za studena nedusí při rozjezdu.. :) lépší startování zatím nejde poznat, jelikož je vedro :D jinak u toho sytiče jsem musel předelat celou spojku, která spojuje kábel od sytiče s káblem, který vede na baterku.... Když jsem sytič zapojil a chtěl nastartovat, tak nic, tlačítko vůbec nereágovalo :D jsem byl vyplašený.. a pak jsem si všiml, že mám vlastně pootevřený kufr... zavřel jsem ho a už to naskočilo :D :D :D Zajímavé :D

btw. chtěl jsem se zeptat, když jsem měl rozdělaný ten budík, tak se mi teďka stává, že z ničeho nic se mi vypne... prostě začne klesat stav benzínu a i světla se vypnou... pak zase najedu na nějaký hrbol a zas všechno naskočí, nevíte někdo co to dělá? nebo jestli jsem tam někde, když jsem to montoval zpět, zkřípnul nějaký kontakt?
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 19 čer 2013, 21:00

Borci, kdyby jste někdo sháněl nějaký díl na Hexona, tak mi napiště soukromou zprávu, ještě se mě nějaký věci válí v garáži.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 20 čer 2013, 08:44

Denym,máš určitě povytažený konektor,zespod budíků.Jsou tam dva,šírší,užší a musí zaklapnout do protikusu :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 20 čer 2013, 17:09

Aha... noo tak to asi mám no... V sobotu na to asi vlítnu a zase se budu drbat s tím budíkem, tak se uvidí :D Hlavně se mě zase nechce rozdělávat celý budík :( chjo :D :D No ještě k tomu budíku, ono i když mi stojí skůtr někde a příjdu a dám klíček do polohy "ON" tak se nic nestane, ani mi to neukáže hladinu benzínu.. Až když to dám ještě o jednu polohu dál a vrátím zpátky tak to začne pracovat.. To asi souvisí s tím konektorem? :D
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 21 čer 2013, 08:29

Jo,bude to tak a ještě to dělají kontakty na spodní straně budíků(tištěné spoje)nejsou nijak kryté a dost často je na nich vrstva oxidace.Očisti to,prostříkni kontaktolem(wédéčkem) a bude to ok :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 21 čer 2013, 14:25

Tak to hážu ještě i sem když se objevili nový majitelé...mám nějaké ND, jeto nafoceno na rajčeti a u každé fotky je co je to za součást i cena co bych si za něj představoval, všechno je to na domluvě, Bořivoj by mohl vyprávět, přijel si pro pár věcí a pak to neměl kam dát a i cenově myslím spokojenost ;-)
Odkaz : http://sedli01.rajce.idnes.cz/Piaggio_Hexagon_ND

Nejlíp osobní předání v Brně nebo okolí, poštu na dobírku nepreferuji, nemám s ní dobré zkušenosti...mail sedli01@centrum.cz
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 22 čer 2013, 11:34

Zdravím.. tak jsem byl včera na Hexagonovi venku a nechal mě ve štychu... Jel jsem vesnicí a najednou jsem začal ztrácet výkon a začalo to nějak až hučet.. tak jsem přibrzdil a už to chcíplo a nešlo vůbec nastartovat, ani nakopávačkou.. Ve variátoru chrastilo :D :D No, tak jsem musel zavolat odtah... Po rozdělání jsme zjistili, že se povolil šroub co drží vyriátor a ten začal chrastit.. To prostě nepochopím, jak se mohl tento šroub povolit... :?: :?: a ještě jsem zjistil, kde je ten problém s tím vypadáváním těch budíků... Je to ve skřínce s káblíkama co vede od zapalování ( nad chladičem) ... Po dotažení toho šroubu od variátoru zase pořádně nejde startovací pastorek - jakoby 3x drcne do toho variátoru a pak vyskočí a jede na prázdno.... njn.. teďka ho mám rozdělaného a nevím co stím :D
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 22 čer 2013, 11:59

Denym : CHodí dobře ten startovací pastorek ? Když ho vyndáš a chytneš, měl by jít plynule otočit aby se vysunul a zabral a když ho pustíš, měl by se sám zase zatáhnout jako šnek...musí být dobře namazán. Taky se podívej, zda ho tam máš správně usazen ( až nadoraz hluboko a že zapadne do zubů když vyjede aby zabral ) .
"Číslo" možná najde utahovací moment na tu matici, ale já vždy dal místo svíčky piston-stopper a pořádně jsem ji utáhl, nikdy se nehla. Kdyžtak hoď nějaké foto kdyby ještě něco.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 22 čer 2013, 12:23

No, pastorek myslím, že funguje... Jako on do toho zapadne a 3x-4x tím pootočí, ale pak zase vypadne a jen se dotočí... Kdyžtak čím to mám nejlíp promazat? No já tu matici taky dotahoval nadoraz s pisto-stopperem.. taky se nehla a stejně se jaksi povolila.. :( tak nevím no :D
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 22 čer 2013, 14:04

Ta matice musí být dostatečně vypodložena podložkami...Tak jestli funguje..jak vypadne ? Celý ten pastover z uložení v karteru a ve 2.uložení ve víku variátoru ? Musíš to zkoušet se zadělaným deklem.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků