Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Borivoj2006 » 28 kvě 2013, 00:25

Zdravím po čase všechny majitele Hexin i ostatních skútrů. Zimní údžba se vyplatila, Hexina jezdí a jezdí. Před nedávnem jsem objížděl nějaké inzeráty po vlastech českých na obměnu plechovky (to bylo 8.5. - krásný den, jeden z mála). Po příjezdu domů jsem na tachometru Hexiny zjistil, že bych ten den dorazil od nás do Chorvatska (Český Krumlov - Istrie, 650 km) a ani jsem to na těle nepocítil. Jediná závada letos (klepu na dřevo), vylítlá svíčka, mojí blbostí - samosebou. Všem přeju ať se už umoudří počasí a všechny kilometry ať jsou OK. Bořivoj
Borivoj2006

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 15 kvě 2012, 19:34

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 28 kvě 2013, 08:49

Bořku,tak to je slušná porce km :shock:Tolik km jsem ještě na svém novém Pížu v tahu neudělal,ale určitě to letos zvládnu :D Nezapomen,že se blíží Skůtršnura a tam musíš přijet :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod qwerz » 29 kvě 2013, 21:36

Také zdravím všechny :D Tož jak jsem si loni pořizoval Hexinu, zimní údržba asi proběhla dobře...a tak lítám na Hexině dennodenně do práce a všude okolo...no za letošek to dělá 1667km, spotřeba asi 3,9l/100km, olej si míchá 1:50. Vedu si deníček :mrgreen: Jo a ten kotouč jak jsem sháněl tak se povedlo za 1200,- novej :mrgreen:
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 29 kvě 2013, 23:06

qwerz : Jakou barvu má tvůj Hex ? Já poslední dobou už podruhé potkal jeden a ten stejnej, jen si za boha nevzpomenu na barvu, ale pokaždé čumím jak puk, protože to se nepotkává..:-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 30 kvě 2013, 09:04

Sedli,má ho fialovej a pěknej :wink: Mrkni na profil,,motorkáři" jsou tam jeho fotky.
qwerz-pěkně jezdi a udržuj Hexinu,jednou budeš mít pěkný veterán :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 09 čer 2013, 14:10

Zdravím,
nedávno jsem si pořídil Hexagona 125ccm, 2T a jsem hodně spokojený :) Akorát teďka poslední dobou mám menší problém.
Když nechám "Hexáka" delší dobu v garáži stát (cca 10-14dnů), tak ho nemůžu nastartovat. Příjdu a chci nastartovat, jenže motor naskočí a po 2-3 vteřinách chcípne a potom už ho nemůžu nastartovat vůbec, ani nakopávačkou. Musím vytáhnout svíčku a utřít ji, jelikož je mokrá.. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Jestli to je hlavně i tím, že v garáži je docela zima a vlhko? Díky :)
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 09 čer 2013, 15:21

Tak jsem se dnes potkal s tím modrým Hexagonem co brouzdá Brno. Dnes u Prýglu, řídila ho paní, prý ho má 2 roky a koupili ho z Lesné...tak jsem jí ho pochválil a odkázal na fórum, kdyby si chtěla počíst.

Denym : Přečti si nejprve celý toto vlákno, už se to řešilo. Máš v háji automatický sytič na karburátoru, jak funguje zjistíš zde a co s ním provést : http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/startovani/
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 09 čer 2013, 18:47

Díky... Jojo já to četl, ale už asi tak měsíc zpátky, akorát jsem to teďka nemohl najít.. Myslíš, že bude lepší koupit celý sytič, nebo stačí jen ta náplň? :D Každopádně dík moc :)
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 09 čer 2013, 22:26

Vždy je v háji ta kapsle. Ale celá ta krabička je kolikrát tak rozdrbaná, že to jednou rozděláš a po vložení nové kapsle to nebude mít kontakt a nebude fungovat. Ten závit je hlavně zalitej lepidle, takže to možná ani nerozděláš, ale rupne ti to. Já ji jednou vyměnil, divil se proč pořád špatně startuje a byly v háji drátky. Asi bych to vyměnil celý, nevím kolik to teď stojí, nebo tam namontoval manuální sytič, kterej by sis vyvedl někde pod plast a ovládal manuálně. Nejjistější možnost.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 10 čer 2013, 09:04

Sedli má pravdu,s tím manuálním sytičem a ještě k tomu ti to bude méně žrát a za studena se to bude líp rozjíždět(automat.sytič to dusí a přehlcuje).
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 11 čer 2013, 18:17

Dík.. noo nový automatický sytič stojí 450 Kč. http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-a ... ellorto-1/
manuál tam nikde nemůžu najít.. Btw. chtěl jsem se zeptat, jak máte udělaný palivový systém? Máte tam podtlakový ventil, nebo jak to tam máte? Protože u podtlak. ventilu by měly být 2 hadičky do karburátoru (jedna vzduch a druhá benzin) já tam mám jen jednu tlustou na benzín a když jsem se chtěl podívat dál, tak tam je něco jako "kohoutek" na konci té hadičky... Dál jsem se nedíval, neboť bych musel odstrojit celou jednu stranu hexíka.. :D Nevíte co tam je? Jestli to je jen nějaká přepouštěcí smyčka, nebo jestli to je normální uzavíratelný venti, ale tam zase není žádná páčka na uzavření... Takže nevím... :lol:
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 12 čer 2013, 00:03

Máš asi na mysli podtlakový čerpadlo,z toho jde jedna tlustá(benzín) do vyrovnávací nádržky,z té potom do karbecu,a druhá(podtlak) rovnou do karbecu.Nikdy jsem tam žádný zaviratelný ventil neměl :roll: Možná už to máš nějak upravený :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 12 čer 2013, 19:37

Aha, asi to tak je.. a nevíš, kde to čerpadlo cca je? na Hexagonu, nebo jak se k němu nejlíp dostanu? a potom ta vyrovnávací nádržka ta je taky kde? :D ... Mě právě vede do karbecu jen jedna hadička...jen ta tlustá, ... ? :D
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 13 čer 2013, 08:07

Když oddělaš sedlo,tak z vrchu (levé strany)máš za baterkou namontovanou vyrovnávací nádržku(bílá) a hned vedle,v pravo podtlakové čerpadlo(stříbrné).Jo,a dej si do svého popisu(avatar),odkud jsi?Když budeš u Prahy,není problém za tebou zajet a poradit :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Denym » 13 čer 2013, 19:29

:D Aha, mrknu na to.. kdyžtak pošlu foto, kdybych nevěděl :) Jinak škoda.. z Prahy nejsem... jsem ze Zlínského kraje - konkrétně Lhota u Choryně, Valašské Meziříčí (kousek od Vsetína) :D Jinak ten sytič asi měnit budu no... Za úplného studena to nestartuje dobře.. jinak jo, a ještě mám takový menší problém - když ted nastartuju, tak počkám tak 20 sec. a vyjedu.. prvních pár metrů je takových, jakoby se motor dusil, nebo dusil.. to je možná špatné slovo. Prostě přidám plyn a pomalu se zvedají otáčky.. asi tak 5 metrů a pak už pohoda.. Může to souviset s tím sytičem?

Jo a všiml jsem si, že máš Cagivu Cucciolo, tu má právě známý a nemůže nikde sehnat lanko tachometru a řemínek olejové pumpy.. Nevíš náhodou, kde se to dá sehnat? :D
Denym

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 čer 2013, 14:03
Bydliště: Lhota u Choryně, Zlínský kraj
Skútr / moto: Piaggio Hexagon Lx 125, 2T

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků