Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Dvoutakťáci, poraďte -olejové čerpadlo

Příspěvekod Borivoj2006 » 31 bře 2013, 14:07

Zdravím a prosím, podělte se o zkušenost. Měl jsem sundaný motor kvůli přetěsnění hlavy a předsezónní údržbě. Teď to dávám dohromady. Jelikož všechny kabely a hadičky byly odpojeny je samosebou suché i olejové čerpadlo a výstupní hadička ke karburátoru. Do čerpadla jde ojej z nádržky samospádem, tam by asi problém s odvzdušněním nastat neměl. Do tenké hadičky ale ojej nedostanu ani injekční stříkačkou. Vždy se tam uzavře veliká vzduchová bublina. Nechci to startovat bez jistoty mazání. Dát pro sichr do nádrže namíchanou směs? Nebo cáknout třeba 2 cm3 stříkačkou přímo za karburátor do motoru? Jak to řešíte Vy ?
Díky Bořivoj
Borivoj2006

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 15 kvě 2012, 19:34

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Mr.Voza » 31 bře 2013, 15:07

Kdyz jsem menil karbec a hadicku od cerpadla do karbecu, tak jsem tohle resil taky. Nalil jsem do nadrze k benzinu odpovidajici mnozstvi oleje (mel jsem tam asi 1-2l benzinu), aby motor nebezel bez oleje, nez se dostane olej do karbecu... pak jsem s nastartovanym motorem koukal, jak v hadicce posupuje olej - kdyz pak natek az do karbecu, tak jsem dolil nadrz cistym benzinem. Ze pak zbyde v nadrzi trochu oleje vubec neva... pak to proste bude jednu nadrz trochu vic mazat... misto 1:50 pojedes jednu nadrz treba na 1:40... to vubec neva...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

olejové čerpadlo

Příspěvekod Borivoj2006 » 31 bře 2013, 15:32

Díky za zkušenost. Udělám to taky tak. Ještě jsem zkoušel stříkačkou ten olej skrz čerpadlo nasát ale to nešlo. Alespoň jsem si tím potvrdil, že čerpadlo (asi zubové?) těsní. Máš pravdu, že sledovat stoupající hladinu oleje v hadičce při běžícím motoru, bude nejlepší test funkčnosti.
Jinak Tobě i všem na fóru přeju v mezích možností krásné, i když zasněžené :( Velikonoce
Bořivoj

edit:
Tak Hexina je opět pohromadě a vrní jako kotě. Dostala důkladnou údržbu, byla přetěsněna hlava, přezuto na nové Metzlerky, vyměněny silentbloky a plastová futra, termostat a další drobnosti. Opraveny laminátem byly i nějaké praskliny v plastech. Dík patří "Číslu" a Sedlimu, kteří poskytli náhradní díly, a všem, kteří přispívají různými radami a zkušenostmi zde skútrfóru.
Jenom to svezení v 20 cm sněhu není jaksi ono.
S pozdravem a přáním ať už to svinstvo brzy zmizí,
Bořivoj

8.4. edit:
942004 píše:Halo,halo na vědomost se dává,že se dnes probudila moje Hexina a započala tím sezonu 2012 :!: :wink: Vyměnil jsem ztvrdlé hadičky od benzínu,dal nový palivový filtr,vyčistil a nastříkal vzduchový filtr,dofouknul pneu,setřel prach a otočil klíčkem.Blaf,blaf a už to ševelilo.Ten zvuk mi chyběl :D Hned jsme zajel k benzince pro čerstvý benzín a nechal ji pořádně prohřát.Ujeto prvních letošních 15km.
Sobě jsme udělal taky radost a koupil jsem v Lidlu helmu odklapávačku ve stříbrné barvě.Vypadá hodně fortelně a je pohodlná.

Ahoj "Číslo 942004", našel jsem tady Tvůj loňský příspěvek. Prosím, čím prostřikuješ ten airbox? Předpokládám, ty vyprané molitany. Oba dva? V Haynesovi jsem našel: On the two-stroke Hexagon model, only oil the smaller (grey) element. Nejsem z toho moc moudrý, protože nevím co myslí malým elementem a ještě navíc zeleným :)))
Ještě se chci zeptat, jak jsi spokojen s tou odklápěčkou z Lidlu (pohodlí, hluk) a kolik váží (údaj nikde v Lidl materiálech není uveden)
Díky. Všem přeju rychlý NÁÁÁSTUP JARA !!!!!!
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 črc 2013, 18:48, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Borivoj2006

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 15 kvě 2012, 19:34

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 08 dub 2013, 19:59

Bořku,vzduchový filtr,oba dva,jsem prostříkal sprejem na molitanové filtry a vše fungovalo v pořádku.Helma z Lidlu váží cca 2.5 až 3kg.Jezdil jsem v ní jednu sezonu a byla velmi pohodlná a bez závad.Píšu,byla,protože mi ji ukradli z moto,ale byla super a ja s ní byl max spokojený :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod qwerz » 08 dub 2013, 22:50

Tak dalších letošních 100km nalítáno ke vší spokojenosti...pošteloval jsem karbec a je to teď něco úplně jiného :) Neměl by někdo doma druhý karbec? Ten origo Mikuni se mi moc nezdá, už kvuli tomu netěsnému jehlovému ventilu...
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 10 dub 2013, 21:10

Na Mikuni se vyprdni a dej tam DellOrto.Budeš mít pokoj a seženeš na to vše.My všíchni,co tady měly Hexinu to tak udělali a pak byl pokoj :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod qwerz » 10 dub 2013, 21:26

No, když ho seženu tak Mikuni de do železa 8) Jakej má ten origo karbec difuzor? Na scootlandu nabízí Dellorto s 28mm..
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 10 dub 2013, 21:57

Tuším 19-20mm,na 28 musíš koupit novou přírubu.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 13 dub 2013, 10:41

qwerz píše:No, když ho seženu tak Mikuni de do železa 8) Jakej má ten origo karbec difuzor? Na scootlandu nabízí Dellorto s 28mm..

Já ti to psal v SZ, jen jsem si nebyl 100% jistý. Je blbost, aby u 125 ccm byl karburátor 21 mm a u 150 ccm verze, která má jen o málo větší vrtání karburátor 28 mm...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod romano772 » 06 kvě 2013, 21:15

zdravim, nemoze mi niekto pomoct? kupil som dnes piago hexagon, ale nemam k nemu vobec ziadny manual :(
romano772

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 06 kvě 2013, 21:09
Skútr / moto: piagio hexagon 125

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 07 kvě 2013, 08:51

Gratulejšn k Hexině :wink: Tady manuál nepotřebuješ,prolistuj tohle vlákno a najdeš odpoved na vše a když né,tak rádi pomůžeme :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Sibi » 21 kvě 2013, 07:50

Ahoj, tak mám zasebou prvních 1000km na hexině. Je to suprovej stroj. Zatím všechno funguje jak má a měl jsem jenom jeden problém, ale za ten jsem si moh sám. Nechal jsem v garáži klíčky v zapalování a vybila se mi baterka (jo a skůtr se fakt nedá roztlačit) nahodil jsem to přez strartovací kabely. Akorát jsem byl překvypenej, že se to jízdou nedobylo, takže jsem pak domů tlačil :( Chci Vás požádat o radu. Nejdou mi hodiny na přístrojové desce. Nemáte někdo návod jak to rozebrat? Nechci ty plasty nějak poškodit a žádné šroubky jsem nenašel.
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 21 kvě 2013, 08:58

Jsem rád,že jízda na Hexině,stejně jako mě,baví i tebe :!: K hodinám se dostaneš po oddělání plastů na řidítkách.Je to pár šroubků,které když odděláš,zůstanou ti na řidítkách jen budíky s hodinama.Zespod budíků odpoj náhon tacho,svorky káblíků a celé budíky vyndej.Tak se k hodinám dostaneš nejlíp :wink: Vybitou baterku dej pod nabíječku a hlídej to.Kdyby to zlobilo,dělal by to regulátor napětí :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 21 kvě 2013, 14:54

Vždyť Hexagon má nakopávačku, jako většina ostatních skútrů, proč jsi to nenastartoval tímto způsobem?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Sibi » 21 kvě 2013, 17:13

Startovaci paku maji pouze ty mensi. 250 GT ji bohuzel nema. Baterka byla tak prazdna, ze to chcipalo za jizdy. Kdyz jsem zhasnul, tak to jelo. Ale jak jsem rosvitil a pridal, tak byl konec. Po nabiti zase v pohode. Ta ty hodiny se kouknu. Mozna si rovnou vytvorim palubni pocitac.
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků