15 bře 2013, 21:41
15 bře 2013, 21:57
15 bře 2013, 22:07
16 bře 2013, 11:30
sedli píše:Čau, tak nahraj nějaký fotky a kde budeš brázdit silnice. Ještě bych se rád na tom stroji svezl, i přes ty problémy to byl super stroj !
Jinak já jsem prodával všechny ND z hexagona, co jsem likvidoval, kotouč mám ještě tuším v garáži s pár dílama, když ho budeš chtít, tak ti ho za 4 stovky nechám
16 bře 2013, 18:42
16 bře 2013, 22:40
17 bře 2013, 20:08
18 bře 2013, 11:15
19 bře 2013, 22:09
sedli píše:Tak jsem si tak prolítl tuto diskuzi od začátku a musel jsem se jen usmívat
Ale to jak jsme se navzájem podporovali bylo úžasný, ale každý šel nakonec svou cestou - já, Ekim, i 942004.
Sice to bylo občas trošku ostřejší, ale ty zkušenosti nám nikdo nevezme.
Ještě by se mohl ozvat Bořivoj, zda do této sezóny vyráží zase na Hexagonu, když byl u mě, vypadal na ní jako by objel zeměkouli a jsem rád, že aspoň nějaký vnitřnosti ze stroje jsem mu mohl za pakatel poskytnout a vím že slouží dál Jen jednou se u mě stavil člověk na klikovku, nebyl si jistý rozměry, měl 180 ccm verzi, tak aby nejezdil zbytečně z daleka, nechal jsem mu ji i s kontaktem aby dal vědět - když bude pasovat, pošle mi peníze na účet, když ne, dá vědět a hodí ji třeba do šmelcu, no neozval se...
Qwerz : Nastavení karburátoru máš dobře popsaný na http://www.scootland.cz, i když máš dodělaný podtlakový ventil, benzín by měl v karburátoru zůstat pro nastartování bez předchozího prošlapování. Zkus to fórum projít, na karburátoru ( původním - Mikuni ) se projevovala častá závada problému jehly a dalších, už se mi to taky nevybavuje.
19 bře 2013, 23:27
20 bře 2013, 00:41
21 bře 2013, 11:37
21 bře 2013, 22:50
22 bře 2013, 08:54
23 bře 2013, 12:53