Tak jsem si tak prolítl tuto diskuzi od začátku a musel jsem se jen usmívat
Ale to jak jsme se navzájem podporovali bylo úžasný, ale každý šel nakonec svou cestou - já, Ekim, i 942004.
Sice to bylo občas trošku ostřejší, ale ty zkušenosti nám nikdo nevezme.
Ještě by se mohl ozvat Bořivoj, zda do této sezóny vyráží zase na Hexagonu, když byl u mě, vypadal na ní jako by objel zeměkouli a jsem rád, že aspoň nějaký vnitřnosti ze stroje jsem mu mohl za pakatel poskytnout a vím že slouží dál
Jen jednou se u mě stavil člověk na klikovku, nebyl si jistý rozměry, měl 180 ccm verzi, tak aby nejezdil zbytečně z daleka, nechal jsem mu ji i s kontaktem aby dal vědět - když bude pasovat, pošle mi peníze na účet, když ne, dá vědět a hodí ji třeba do šmelcu, no neozval se...
Qwerz : Nastavení karburátoru máš dobře popsaný na
http://www.scootland.cz, i když máš dodělaný podtlakový ventil, benzín by měl v karburátoru zůstat pro nastartování bez předchozího prošlapování. Zkus to fórum projít, na karburátoru ( původním - Mikuni ) se projevovala častá závada problému jehly a dalších, už se mi to taky nevybavuje.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125