Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod qwerz » 15 bře 2013, 21:41

Zdravím....!
Tak jsem dalším "šťastným" majitelem Hexagona :D . Jak se ke mě dostal je delší příběh, ale on si nejspíš vybral mě...každopádně svezení super! Kupoval jsem ho loni na podzim, takže najeto asi 200km, seznámení v pohodě, ale přišly i první závady. Ty jsou již všechny odstraněné, (některé dost svépomocně :D) přes zimu proběhla rozborka a výměna všech tu popisovaných důležitých věcí (řemínek, řemen..kontrola variátoru, brzd..). Jen mi dělá starosti přední kotouč, originál je dost mastnej, nevíte kde se dá sehnat nějaká náhrada do 1000,- ?
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 15 bře 2013, 21:57

Čau, tak nahraj nějaký fotky a kde budeš brázdit silnice. Ještě bych se rád na tom stroji svezl, i přes ty problémy to byl super stroj !
Jinak já jsem prodával všechny ND z hexagona, co jsem likvidoval, kotouč mám ještě tuším v garáži s pár dílama, když ho budeš chtít, tak ti ho za 4 stovky nechám ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod PBM2 » 15 bře 2013, 22:07

Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod qwerz » 16 bře 2013, 11:30

sedli píše:Čau, tak nahraj nějaký fotky a kde budeš brázdit silnice. Ještě bych se rád na tom stroji svezl, i přes ty problémy to byl super stroj !
Jinak já jsem prodával všechny ND z hexagona, co jsem likvidoval, kotouč mám ještě tuším v garáži s pár dílama, když ho budeš chtít, tak ti ho za 4 stovky nechám ;-)

Čau...takže fotoz nějaké v podpisu na motorkářích :) A s tím kotoučem, mám rozměr 170mm, a ten ve scootlandu nemají, jen na objednání za 2300,- :( (nechal jsem si ho prozatím vypálit z nerezu, tak uvidíme jak se bude chovat :P). Řešil jsem sytič...ten hold musel přijít novej, a protékající jehlový ventil jsem vyřešil podtlakovým ventilem kerý jsem tam vřadil a podtlak vzal z čerpadla palivového. Vyšlo to o dost levněji jak nový ventil... Startovaní po delším stání je o trošku horší, ale dávam to za vinu podlakovému ventilu, protože palivo do karbce nateče až po několikerém prošlápnutí. Ze spotřeby zatím radost moc nemám...sem doufal že se vlezu pod 4l, ale uvidíme po výměně řemene a filtru o kolik půjde dolů.
Nevíš jak seřídit karbec co tam je? Výška plovákové hladiny atd..bych to překontroloval.
Řešil jsem jak povolit matky na variátoru a spojce...celkem peklo, musel jsem vytvořit přípravek a zablokovat věnec startéru a pak to nakonec šlo, spojka byla horší...napadlo mě svařit nějakej trojůhelník který by se strčil do těch otvorů, sem po tym skákal aby to povolilo, tak to bylo zakouslí..
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 16 bře 2013, 18:42

Qwerz,pročti si toto vlákno a na vše najdeš odpověd.Spotřeba u 2t je 4l a níž se dostaneš jen vyloženě defenzivní jízdou.Brzdovej kotouč koupíš na ebay.de za dobrej peníz.Já mám na Hexinu jen samý dobrý vzpomínky,protože mě fungovala na 100% :lol:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 16 bře 2013, 22:40

Tak jsem si tak prolítl tuto diskuzi od začátku a musel jsem se jen usmívat :wink:
Ale to jak jsme se navzájem podporovali bylo úžasný, ale každý šel nakonec svou cestou - já, Ekim, i 942004.
Sice to bylo občas trošku ostřejší, ale ty zkušenosti nám nikdo nevezme.
Ještě by se mohl ozvat Bořivoj, zda do této sezóny vyráží zase na Hexagonu, když byl u mě, vypadal na ní jako by objel zeměkouli a jsem rád, že aspoň nějaký vnitřnosti ze stroje jsem mu mohl za pakatel poskytnout a vím že slouží dál :wink: Jen jednou se u mě stavil člověk na klikovku, nebyl si jistý rozměry, měl 180 ccm verzi, tak aby nejezdil zbytečně z daleka, nechal jsem mu ji i s kontaktem aby dal vědět - když bude pasovat, pošle mi peníze na účet, když ne, dá vědět a hodí ji třeba do šmelcu, no neozval se...

Qwerz : Nastavení karburátoru máš dobře popsaný na http://www.scootland.cz, i když máš dodělaný podtlakový ventil, benzín by měl v karburátoru zůstat pro nastartování bez předchozího prošlapování. Zkus to fórum projít, na karburátoru ( původním - Mikuni ) se projevovala častá závada problému jehly a dalších, už se mi to taky nevybavuje.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod qwerz » 17 bře 2013, 20:08

Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky

Jo, popisy na strankach scootlandu jsem procetl... Já jsem měl na mysly jestli někdo nemá knížku a tam přesný popis. To byl jen takovej nápad...protože třeba na MZtu, Čztu,.. Trabanta,...atd. mám přesný popis, velikosti trysek, výšku hladiny v plovákové komoře prostě všechno a s tím pak můžu laborovat, když vím co tam má byt. Takhle nevím kdo se v tom vrtal, jestli tam je to co má byt... Ale po pročítání fór můžu být vlastně rád, že to bez problémů jezdí a startuje...víc bych asi neměl řešit :)
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 18 bře 2013, 11:15

Přesně tak :wink: dokud ti to jezdí,tak se v tom nevrtej a užívej jízdy :D Já měl dle kluků(Ekim,Sedli) výrobní zmetek :mrgreen: ,protože já jezdil na Hexině 6 let, bez poruchy,což není normální,jak naznali zde na foru. Je pravda,že to byla moje láska a dával jsem jí jen to nejlepší :oops:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Borivoj2006 » 19 bře 2013, 22:09

sedli píše:Tak jsem si tak prolítl tuto diskuzi od začátku a musel jsem se jen usmívat :wink:
Ale to jak jsme se navzájem podporovali bylo úžasný, ale každý šel nakonec svou cestou - já, Ekim, i 942004.
Sice to bylo občas trošku ostřejší, ale ty zkušenosti nám nikdo nevezme.
Ještě by se mohl ozvat Bořivoj, zda do této sezóny vyráží zase na Hexagonu, když byl u mě, vypadal na ní jako by objel zeměkouli a jsem rád, že aspoň nějaký vnitřnosti ze stroje jsem mu mohl za pakatel poskytnout a vím že slouží dál :wink: Jen jednou se u mě stavil člověk na klikovku, nebyl si jistý rozměry, měl 180 ccm verzi, tak aby nejezdil zbytečně z daleka, nechal jsem mu ji i s kontaktem aby dal vědět - když bude pasovat, pošle mi peníze na účet, když ne, dá vědět a hodí ji třeba do šmelcu, no neozval se...

Qwerz : Nastavení karburátoru máš dobře popsaný na http://www.scootland.cz, i když máš dodělaný podtlakový ventil, benzín by měl v karburátoru zůstat pro nastartování bez předchozího prošlapování. Zkus to fórum projít, na karburátoru ( původním - Mikuni ) se projevovala častá závada problému jehly a dalších, už se mi to taky nevybavuje.

Ahoj Sedli, ahoj všichni skútráci a Hexagonáři zvláště.
Že vyrazím na Hexině o tom není pochyb. Teď ji mám trochu rozhozenou, dával jsem nové těsnění pod hlavu, kompletně silentbloky uložení motoru a opravoval nějaké poraskané úchyty na plastové kapotáži. Prakticky žádné opotřebení pístu, válce a kroužků mne utvrdilo v tom, že to někdo asi ne tak dávno v Německu, odkud pochází, poctivě generálkoval. Těsnění jsem dával nové, protože to malinko bublalo v chladící kapalině. Teď to má tachu 59k km (takže to objetí Zeměkoule je už hodně překonáno - já mám ale zásluhu asi jenom na 5000 km)
Zásobil jsem se mezitím všelikou dokumentací z netu i knihoven (i Hanese). Většinou tedy v němčině, což mi nevadí a nebo v angličtině (Hanes), což mne štve. Takže, pokud někdo budete rozhazovat motor, mohu poskynout například dost důležité údaje o utahovacích momentech.
!!!!Sedli, prosímtě, nemáš náhodou v garáži z Hexiny termostat a podtlakovou benzinovou pumpu? Případně co Ti tam ještě zbylo?
TAK AŤ UŽ JDE SNÍH DO HÁJE A VYRÁŽÍME !!!!
Borivoj2006

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 15 kvě 2012, 19:34

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 19 bře 2013, 23:27

Bořku,termostat mám a dokonce dva :!: :!: Chceš je,že jo :?: :roll: Jo a ještě mám zadní brzdový pakny origoš Piaggio ve slušným stavu :idea: Rád ti to vše přenechám za symbolickou cenu :wink: Rád ti z Hexinou pomůžu,byla moje první...... :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Borivoj2006 » 20 bře 2013, 00:41

Prosím necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky

"Číslo" díky za nabídku, rád ji využiju. Bližší informace si předáme soukromou zprávou.
Díky Bořivoj
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2013, 09:28, celkově upraveno 3
Důvod: Citování posledního příspěvku
Borivoj2006

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 15 kvě 2012, 19:34

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Sibi » 21 bře 2013, 11:37

Zdravím, tak jsem se právě stal novým majitelem Hexagona 250. Zatím čekám, až původní majitel pošle TP abych moh udělat technickou, takže kromě pár metrů kolem baráku ani projížďka. Jsem na to celkem zvědavej. Motorky jezdim už skoro 20 let, ale skůtr to bude první. Ještě mi parkuje v garáži Ducati Monstr takže italský kvality se nebojím.
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 21 bře 2013, 22:50

Gratulace k Hexině a spousty km bez nehod a poruch :wink: Je to velmi pohodlný skůtr a kdyby jsi měl nějaký technický problém,tak pročti celé vlákno o Hexině a bude z tebe mechanik :idea: My bejvalí vlastníci Hexiny,ti rádi pomůžeme :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Sibi » 22 bře 2013, 08:54

Děkuji. Celé vlákno jsem přečetl ještě před pořízením. Trochu jste mě vystrašili, ale nakonec jsem se rozhodl, že to stejně zkusím. Bude to první seznámení se skůtrem. Pokud to bude bavit, tak časem půjde do světa a přijde něco novějšího. Zatím to chci z důvodu úspory při dojízdění do práce, ale možná bych úplně zrušil motorku a pořídil jako náhradu pořádnej skůtr.
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod qwerz » 23 bře 2013, 12:53

Jako nad teplotou a ohříváním Hexiny jsem také přemýšlel.. Celkem dlouho to trvá, pořád se teplota držela někde kolem 40°C...aji jsem si myslel že je vadné čidlo. Přelepil jsem mřížky na kapotě a už je to OK :D Už se pohybuje kolem 60°C. Uvidím co v létě no.. Kamarád má Hexinu 125, 2T a také se mu to málo ohřívalo, tak měnil čerpadlo aji termostat a říkal že to je furt stejný, takže to taky přelepil jako já a bylo. :)
Kamarád také shání skůtra..líbil se mu ten můj, ale chce něco většího. X9, nebo X8, 500ccm, tak do 30000kc. Měl to někdo někdy, klady zápory? Popř. kdybyste o někom věděli kdo to má na prodej... :)
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron