Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod saimon1 » 22 zář 2012, 12:46

Vždy se vypouští dole a nalévá z boku :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod veny77 » 22 zář 2012, 12:49

jake strany dikynovak
nemuzu najit sroub na vipust oil ani na napust oil hexagon 2t diky
veny77

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 19 zář 2012, 20:20

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 22 zář 2012, 13:09

Zkuste psát trošku kultivovaně, nedá se to vůbec číst :roll:

U 2T motoru se olej nemění, jen dolívá ! Zjisti si základní informace o stroji na kterým jezdíš, olejovou lázeň má jen 4T, u kterýho se po určitých km olej vypustí a naleje čerstvý. U 2T se olej spaluje s benzínem a jen se dolívá. Hrdlo na dolívání je ve středovém panelu nad hrdlem nádrže na benzín....
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod saimon1 » 22 zář 2012, 14:34

Sedli teď jsi to trochu poplantal, né? :lol:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 22 zář 2012, 14:39

saimon1 : Tak to čtu celý znova a nevím co je špatně ? Hexagona 2T jsem měl 2 roky a najel na něm asi 15.000 km a věř že tam olejová lázeň není a nemění se, jen se dolívá 2T olej ( žádná olejová lázeň )....jestli myslel olej v převodech, tak to je úplně něco jiného a napsal to špatně - ptal se na olej v motoru...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod saimon1 » 22 zář 2012, 14:42

On je matěj a sám víš, že tam jiný není, tak je jasné, že je to v převodové lázni. Jinak píše, kdyby došel nevím od kud :lol:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 22 zář 2012, 15:01

saimon1 : Tak napadne mě že je to nováček, neznám ho. Koupil scoota, někdo mu vrazil do ruky flašku se zbytkem oleje a teď neví kam s tím a neví že se liší 2T/4T... :lol: Veny77 :

Z toho zas plyne, piš to srozumitelně a čitelně, pak jsme za blbce i my :mrgreen: A odkud jsi? Po Brně vídám 2 hexagony a ani jeden na fóru není.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod saimon1 » 22 zář 2012, 16:22

No uvidíme? :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 23 zář 2012, 14:20

Dnes jsem prodal svoji hexinu :( Bylo to smutné loučení,ale pán slíbil,že se o ní bude starat.Bude jezdit v Mladé Boleslavi,tak doufám že ji někdy potkám.Nebojte,tady to budu pročítat stále :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Borivoj2006 » 25 zář 2012, 17:41

Ahoj "Číslo"
Plně chápu pocity. Ale hlavu vzhůru a rychle do té x8. Škoda, že se blíží konec sezony :(
Ještě, prosím, dej vědět pánovi, který koupil Hexinu, ať se registruje tady na fóru.
Pozdravuje Bořivoj
Borivoj2006

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 15 kvě 2012, 19:34

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 09 říj 2012, 20:56

:!: :!: :!: tak x8 je doma a spím v garáži :P :P :P Je to super svezení. Pán,co koupil Hexinu mi volal,že už ji má přihlášenou a jede super :!: To mám radost,že Hexina bude brázdit české silnice dál :D

edit:
Tak jsem to konečně spočítal :roll: Letos jsem na Hexině najel +-3000km.Prodával jsem ji,když měla 25000km.Byly to krásně,svižně,pohodlně a spolehlivě najeté km :)
Na X8 jenom 100km :( ( zazimováno)
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod mamaha » 18 lis 2012, 21:19

Tak dlouho ti sloužila a tys ji opustil.....
mamaha

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 161
Registrován: 22 bře 2009, 12:25
Bydliště: Rce
Skútr / moto: Beverly 250 Yamaha neos 50

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod vikiajonny » 20 lis 2012, 00:22

Ahojte kluci. Dlouho jsem tu nebyl a bohužel mám málo času (asi jako každý kdo maká). Teď se přiblížil čas zazimování a přípravy na další sezónu. Mám Hexagon 150 2T 96' a loni když jsem ho koupil jsem vyměnil válečky a řemen. Letos najeto cca 3000. Zvažuji kompletní repas variátoru, protože přítlačné plochy nevypadaly nic moc a když jedu konstantní rychlostí kolem 30-40 km/h tak cuká a cuká. Co s tím akKde nejlépe sehnat celou sadu za rozumný peníz? Dík za info Jarda.
vikiajonny

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 22 úno 2012, 23:05
Skútr / moto: Piaggio
Tuning / úpravy: zatím nic

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 20 lis 2012, 09:41

No,za ty roky se není čemu divit :shock: Já taky měnil varec a dal jsem tam Malossi multivar. Rozdíl v tahu a rychlosti opravdu znatelný,doporučuji :!: Taky zrovna vyměn řemen.
Co se týká dílů,tak ve scootlandu maji na Hexinu hodně dílů,tady uvádím ceny-
Variátor Malossi multivar-3.500,-
variátor sériový RMS-1,490,-
řemen variátoru kevlar-640,-
Snad si vybereš :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod vikiajonny » 20 lis 2012, 19:49

Ok. Podívám se a snad to nějak dám dohromady. Možná bude třeba nová spojka a bůchví co ještě.
vikiajonny

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 22 úno 2012, 23:05
Skútr / moto: Piaggio
Tuning / úpravy: zatím nic

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků