Zdravím pánové,
Tak jsem Hexagona úspěšně přihlásil (evidenčka, STK bez problémů), aktuání cena přepisu je 500,- Kč. Najel jsem zatím asi 400 km. Zkušební dotankování systémem "hladinka v hrdle" ukazuje spotřebu 3,6 litru, z čehož usuzuji, že motor by měl být pořádku (zátah má skvělý, komprese slušná) Má to najeto 54000, dovezeno v roce 2011 z Německa. Vypadá, že se tam o to někdo staral. Obsah je 180, 2t, motor M061M. Kola 11". Jelikož mám rád ke svým strojům co nejvíce informací, pročesávám internet. On tento agregát používá více výrobců - dost je oblíben u Gilery (Runner) Tady je odkaz na docela pěknou dokumentaci:
http://rapidlibrary.com/files/runner-12 ... i89on.html. Jsou tam pěkně vidět sestavy a podsestavy celého pohonu, včetně umístění zde probírané vodní pumpy.
Zatím Hexíka víceméně poznávám. Sundal jsem dekl variátoru - vevnitř je to jako nové, třecí plochy bez jakékoliv vyjeté dráhy. Řemen vypadá dobře ale má šířku už jenom 20,3 mm (má být 22), takže půjde vyměnit (jsem v kontaktu se Sedlim, myslím že se domluvíme). Válečky jsem zatím nezkoumal ale určitě půjdou také ven. Jakou máte zkušenost s váhou válečků? Preferuji charakteristiku spíše pro tah a pohodovku, než maximální rychlost (teď to 120 jede). Taky nejsem zádná sušinka, metrák tomu přidám.
Dotaz mám také ke stabilitě podvozku. Při projíždění zatáček v náklonu mi připadá, že to trochu plave. Možná, že je to nezvyk, na tak malých kolech jsem ještě nejezdil. Vůle v přední vidlici se nezdá, že by byla. Zadní kolo sice má malou vůli (bude to nějaká desetinka, rozhodně menší, než mám u auta). Snad to kyvné uložení uprostřed. Máte nějaké zkušenosti. V neposlední řadě by chyba mohla být mezi sedačkou a řídítkami
. S pozdravem Borivoj2006
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.