Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod muskulab » 17 bře 2012, 13:35

Ahoj chlapi.Koupil jsem 125 2t hexíka a mám trošku problém.Před zimou jezdil na něm kamarád a od něj jsem ho koupil.Nejde nastartovat a když vyndám svíčku tak je mokrá.jinak jiskru hází.kde může být trabl?
muskulab

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 15 bře 2012, 22:45

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 17 bře 2012, 19:49

"číslo" : Helmu jsem zkoušel, na hexinu úplně ideál ;-) Těším se až nahodíš nějakou jarní fotku z prvních výletů :-)
kodl1 : já viděl válec ze 125 i 150 a byl úplně totožnej...asi to bude karburátorem, variátorem a vším okolo, kdoví...ale 180 ccm ve 2T ti asi sežere to stejný co diesel pro 5 lidí... když budeš chtít nějakej náhradní díl, tak mám celýho hexagona na nd - viewtopic.php?f=15&t=6375
muskulab : Může to bejt několik věcí...klídně i zvodnatělej benzín, takže pokud to dlouho stálo, vypumpuj ho a nalij čerstvý ( vypusť i ten z karburátoru ) . Může to bejt svíčka - raději ji prostě vyhoď a kup novou. Jak budeš mít dole karburátor, tak vymontuj a profoukni trysky. Pokud to předtím jezdilo dobře, směs by neměla být rozladěná, ale šroubek bohatosti směsi ( mosaznej ) by měl být povolen asi o 1.5 otáčky.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod kodl1 » 17 bře 2012, 20:53

muskulab píše:Ahoj chlapi.Koupil jsem 125 2t hexíka a mám trošku problém.Před zimou jezdil na něm kamarád a od něj jsem ho koupil.Nejde nastartovat a když vyndám svíčku tak je mokrá.jinak jiskru hází.kde může být trabl?

Nekoupil jsi ho náhodou na Aukru?
kodl1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 16 kvě 2011, 22:04
Skútr / moto: Hero Puch Winner

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod muskulab » 19 bře 2012, 13:30

Já na aukru nejsem.Kamarád co má chatu za Prahou mi řekl že by možná sehnal skůtra do desítky.Tak jsem kouknul na netu na fotky a řekl jsem že takoého bych bral a on že asi jo a v pátek jsem ho měl za 8500,-.On ho tam někdo prodával?V každým případě mi sedli poradil Já začal vzuchovým filtrem,vypral,nandal a hned naskočil,ale druhý den nic.Tak jdu po sytiči a asi mám jinou svíčku.Jedu do scootlandu
muskulab

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 15 bře 2012, 22:45

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod kodl1 » 19 bře 2012, 17:24

JJ, pár dní zpátky se tam jeden 125 2t prodal, s tím že na podzim jezdil a ted nejde nastartovat.. http://aukro.cz/piaggio-exs-125-hexagon ... 27536.html
Určitě vyměn svíčku, novej benzín a zkus sytič, nic jinýho to asi nebude když předtím jezdil...
kodl1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 16 kvě 2011, 22:04
Skútr / moto: Hero Puch Winner

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod muskulab » 19 bře 2012, 20:42

Kodl:Jooo to je von!!!!Tak to musím kámovi ještě jednou poděkovat.Za ty prachy i s dovozem do práglu super!Byl v háji sytič a jiná svíce,vše vyměněno,vyčištěno mimo benzínu a chrochtal na první škrtnutí.Jede jak drak.Takže když vezmu koupi+díly devět litránků asi super.Kolik se pohybujou bazarový?
muskulab

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 15 bře 2012, 22:45

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod kodl1 » 20 bře 2012, 14:31

Cca okolo 10 seženeš pojízdnej, funkční, s papírama...
kodl1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 16 kvě 2011, 22:04
Skútr / moto: Hero Puch Winner

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod muskulab » 20 bře 2012, 16:43

Kodl:Jsem na těch samejch penězích +/- a jsem spokojenej
muskulab

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 15 bře 2012, 22:45

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 21 bře 2012, 17:15

Dnes má Hexina po servise :wink: Vyměnili se válečky varecu,malej řemen co pohání olejový čerpadlo,palivovej filtr a vyčistil se vzduchovej filtr. Je zase jako nová a může jezdit celou sezonu :!: :D
Jinak máme dalšího do klubu Hexagonů.Přesvědčil jsem kamaráda,kterýmu se můj skůtr moooc líbil a včera jsme pro něj jeli dodávkou až do Lhenic u Ceských Budějic.Vypadá dobře a jede velmi slušně.Je to taky 125 z roku 1999.Ted ho mám v garáži a dávám mu ho do pucu.Nový hadičky,filtry,brzdová kapalina,atd.Udělám foto a hodím to sem.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod muskulab » 21 bře 2012, 17:36

Jen mi trošku kouří se mi zdá....Co stím?
muskulab

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 15 bře 2012, 22:45

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 21 bře 2012, 22:07

muskulab: tak to voni dvoutakti trochu čudit musej, jestli se ti to zdá moc, tak asi nejhorší scénář by bylo špatný těsnění na válci, no tak kontroluj jestli ti nemizí voda, a když ne tak, druhá možnost je že olejový čerpadlo je nastavený na větší žraní a to střílim od boku, za třetí špatnej(starej) volej= vyměnit za doporučenej, za čtrtý špatně seřízenej karburátor(směs)=trochu voser ale existujou na to prýma návody, za pátý starý nebo špatný palivo=vyměnit, za šestý tvoje senzory na kouření jsou přiliš citlivé :-) srovnej senzory porovnáním dalších 2T motorek, za sedmí už to má něco najeto tak to čudí a to bys poznal především na spotřebě. Například jeden borec v německu má spotřebu okolo 8L/100km jo tady http://www.spritmonitor.de/en/detail/375577.html to je fakt borec, to mu to musí někde uchcávat jako prase...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod muskulab » 21 bře 2012, 22:34

Ekim:Tak je jasný že 2taktík čmoudit bude víc ale asi před hodinkou jsem se dozvěděl že tam je nějakej mogul pro dvoutakty všeobecně.čímž samozřejmně nevím jestli polo nebo syntetika."jestli je to až takovej rozdíl kvůli karbonu"jdu pátrat po oleji protože ten človíček předemnou takové věci neřešil.Našel jsem tenhle(Olej Motorex Scooter 2T).Podle rad tak směs jsem nastavil na jeden a půl otáčky regulací na karbeci.Tak uvidím
muskulab

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 15 bře 2012, 22:45

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 21 bře 2012, 22:48

No tak k oleji, těžko říct. náhodou tu mám ještě servisní manual na 4takní hexiny a tu se doporučují přímo tyto dva oleje
http://maziva.heureka.cz/selenia-hi-sco ... e/#section
http://maziva.heureka.cz/selenia-hi-sco ... e/#section
oba mi přijdou pěkně mastný ale je u nich označení podle kterýho se můžeš chytnout...

například
http://www.lubstar.cz/files/cs/omv-bixx ... t-s-cs.pdf
http://obchod.top-oil.cz/katalog/zbozi/ ... ic_ma=1366

Ale bejt tebou, zajdu do krámu kde se vyznaj, do katalogu náhlédnou a máš to jistý... Pač, když tam dáš plnou syntetiku kerá tam nepatří za*ereš vejfuk jako já a když tam dáš polosintetiku která bude málo tak to bude zbytečně dostávat na pr......

mimochodem pětistej jejé, sem odteťka patřim ke smetánce ukecaných na SF 8)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 22 bře 2012, 09:28

muskulab-do 2taktu leju olej Repsol pro skůtry a naprostá spokojenost.Co se týká kouřivosti,tak mě to kouří jen když je to studený,ale jak se zahřeje,tak to zmizí a je to bez kouře.Budeš to muset nějak doladit.Když ti tam jde moc oleje,tak akorát zasereš svíčku,vejfuk a prd to pojede. :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod muskulab » 22 bře 2012, 21:38

Díky chlapi za radu,problém s olejem vyřešen u kamaráda na dílně co má aprilku,avšak mám další dotázek.Zdá se mi příliš měkěj přední tlumič nebo vyběhlá pružina.Fakt je to hodně měký.Zmačknu brzdu,trošičku se opřu a pruží to jak blázen.nebo to tak má být tím že je to silnice a ne sport skůtr?
muskulab

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 15 bře 2012, 22:45

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 10 návštevníků

cron