"číslo" : Helmu jsem zkoušel, na hexinu úplně ideál
Těším se až nahodíš nějakou jarní fotku z prvních výletů
kodl1 : já viděl válec ze 125 i 150 a byl úplně totožnej...asi to bude karburátorem, variátorem a vším okolo, kdoví...ale 180 ccm ve 2T ti asi sežere to stejný co diesel pro 5 lidí... když budeš chtít nějakej náhradní díl, tak mám celýho hexagona na nd -
viewtopic.php?f=15&t=6375 muskulab : Může to bejt několik věcí...klídně i zvodnatělej benzín, takže pokud to dlouho stálo, vypumpuj ho a nalij čerstvý ( vypusť i ten z karburátoru ) . Může to bejt svíčka - raději ji prostě vyhoď a kup novou. Jak budeš mít dole karburátor, tak vymontuj a profoukni trysky. Pokud to předtím jezdilo dobře, směs by neměla být rozladěná, ale šroubek bohatosti směsi ( mosaznej ) by měl být povolen asi o 1.5 otáčky.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125