Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 24 úno 2012, 09:39

No hurá :D vítám tě u Hexin :wink: :!: S tou jehlou a pouzdrem to bude problém,protože se to velmi těžko zhání,vzhledem k roku výroby.Co tam máš za karbec-Mikuni :?:Co ti to dělá,jede,nejede,teče benzín :?: Neboj,něco určitě vymyslíme :idea: .
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 24 úno 2012, 15:55

Karburátor sem tam měl jinej, DellOrto, ten původní Mikuni se mi nějak podělal, ale možná se tam v bedně taky někde válí, nahoď fotku jak to vypadá, kdysi mi právě tu jehlu měnili v servise, asi se mi ty součástky válí v sáčku, ale jsou před tím brambory, tak sem mě to hledat moc nechce..:-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod vikiajonny » 25 úno 2012, 15:37

942004 píše:No hurá :D vítám tě u Hexin :wink: :!: S tou jehlou a pouzdrem to bude problém,protože se to velmi těžko zhání,vzhledem k roku výroby.Co tam máš za karbec-Mikuni :?:Co ti to dělá,jede,nejede,teče benzín :?: Neboj,něco určitě vymyslíme :idea: .

Jede v pohodě. Startuje na první otočení. Jediný problém je, že když to vypnu a hodím na hlavní stojan, tak po nějaké době cca 1/2 hodině to začne z přepadu kapat. Plovákovou komoru jsem měl komplet rozebranou a nic! Test profouknutím byl v pořádku.

sedli:
Mám tam originál mikuni. Plovák v pohodě. Jehla nevím, ale je tam jehlové sedlo, které má kolem gumičku a ta mi připadá jakoby už to měla za sebou. Jak budu u skutru, tak nafotím.
vikiajonny

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 22 úno 2012, 23:05
Skútr / moto: Piaggio
Tuning / úpravy: zatím nic

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 26 úno 2012, 11:02

Tak to máš ten stejnej problém,jako všichni,kdo mají karbec Mikuni.To co propouští benzín je ventil karbecu a tu gumičku po nějaké době stráví benzín.Náhradní se shání hodně těžko,jako vše na tento karbec.Většinou se to řeší tak,že se to předělá na karbec DellOrto a je po problému,protože na ten se díly seženou v poho.Já to udělal taky tak a Mikuni mám v poličce na výstavě :D .
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod vikiajonny » 26 úno 2012, 12:19

:D Tak to je potěšující zpráva. Viděl jsem někde tady na foru že někdo prodává karbec dellorto. Nevíte někdo jen tak z hlavy jaký mám průměr? Připomínám, že tam mám originál mikuni. :roll:
vikiajonny

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 22 úno 2012, 23:05
Skútr / moto: Piaggio
Tuning / úpravy: zatím nic

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 26 úno 2012, 20:00

To budu asi já, měl sem hexagona tak ho celýho nabízím na díly :-)
Ten Mikuni sem už nenašel, asi letěl..taky mi odešlo těsnění na jehle, tu jsem koupil novou a pak se mi vychodil šroubek bohatosti, tak sem koupil ten nový DellOrto, sytič a byl klid.
Ten DellOrto ti můžu prodat, je jako novej, měl sem ho tam půl roku a nikdy problém + musí se k tomu koupit manuální sytič a lanko s páčkou kterou si vyvedeš třeba na karter ( taky mám obojí) . Pak už máš navěky klid.
kdybys chtěl fotky, taky karburátor : http://sedli01.rajce.idnes.cz/Scooter_d ... 000875.jpg , sytič už na lanku Stage6 : http://sedli01.rajce.idnes.cz/Scooter_d ... 000881.jpg
Tady máš origo stránky s popisem, je to přesně ono, kupovaný taky tam - Karbec : http://www.scootland.cz/zbozi/dellorto- ... or-21mm-1/ táhlo sytiče : http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-ta ... ge6-150cm/
sytič : http://www.scootland.cz/zbozi/dellorto- ... -dellorto/

Ten sytič už je namontovanej na tom lanku, takže stačí zašroubovat do sytiče a jedeš. Je to bez poškození, tryska originál.
Celý mě to vyšlo dohromady na 2730 Kč, nechám ti to za 2000 Kč, + teda pošta, pokud nejsi z Brna, kdyžtak mi napiš soukromou zprávu. Jestli se ti do toho nechce, tak musíš hledat jehlu, ale ten Mikuni karbec měš stál moc nervů, už z výroby měl jít do šrotu ;-D

"Číslo" - Seš poslední z rodu, tak jak se někde projedeš, nahoď jarní fotku :-) Letos mě ta šňůra snad už vyjde, tak se třeba osobně potkáme.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod vikiajonny » 26 úno 2012, 20:32

Dík za info a za nabídku. Scháním karbec, ale pokud možno, tak s aut. sytičem, jelikož na to bude lítat taky moje drahá do obchodu pro rohlíky :D tak ať nemá problém s ranním startem. Jinak zatím jsem psal do scootlandu a uvidím co vymyslí. Kdyby ten karbec vůbec nejel, tak beru cokoliv, ale chytá na první otočení a vše bez problému. Jen kdyby ta jehla těsnila jak má, tak není vůbec problém.
vikiajonny

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 22 úno 2012, 23:05
Skútr / moto: Piaggio
Tuning / úpravy: zatím nic

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod cbl » 26 úno 2012, 21:10

Kluci,čtu vaši diskuzi,ale proč teče benzín po vypnutí motoru?Snad tam je podtlakový ventil,ne?Není problém zrovna tam?
Uživatelský avatar
cbl

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: B 650 exe, Vespa Cosa 200

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod vikiajonny » 26 úno 2012, 22:50

Ee. Je tam podtlaková palivová pumpa s plnícím se zásobníkem nad motorem ze kterého jde hadička do karbce a přepad zpět do nádrže.
vikiajonny

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 22 úno 2012, 23:05
Skútr / moto: Piaggio
Tuning / úpravy: zatím nic

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 27 úno 2012, 13:33

Pro CBL-u tohoto skůtru je vyrovnávací nádržka nad karbecem a podtlakové čerpadlo.To nasaje benzín a pustí ho do nádržky,ze které jde samospádem do karbecu.I když čerpadlo nepracuje,tak ten benzín z nádržky ti vyteče,když máš špatnej zavírací ventil karbecu.Ok :wink:
vikiajonny-dej vědět jak jsi dopadl s opravou karbecu :idea: .
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 27 úno 2012, 16:03

Vikiajonny : Tak držím palce s opravou a budu sledovat, jinak pokud bys pak musel koupit novej a nechceš manuální sytič tak koupíš ten DellOrto v provedení i s automatickým sytičem ( tak jak to máš doteď)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod cbl » 27 úno 2012, 16:41

Tak vyřadit tu nádržku,nechat jen ventil přímo na karbec.Měl jsem hexagona 250 a tam byl ještě T-kus,kterým se vracel přebytečný benzín zpět do nádrže.Ta nádržka je asi jen kvůli dostatku paliva.Myslím,že by to stálo za pokus,ne?
Uživatelský avatar
cbl

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: B 650 exe, Vespa Cosa 200

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 13 bře 2012, 17:01

Halo,halo na vědomost se dává,že se dnes probudila moje Hexina a započala tím sezonu 2012 :!: :wink: Vyměnil jsem ztvrdlé hadičky od benzínu,dal nový palivový filtr,vyčistil a nastříkal vzduchový filtr,dofouknul pneu,setřel prach a otočil klíčkem.Blaf,blaf a už to ševelilo.Ten zvuk mi chyběl :D Hned jsme zajel k benzince pro čerstvý benzín a nechal ji pořádně prohřát.Ujeto prvních letošních 15km.
Sobě jsme udělal taky radost a koupil jsem v Lidlu helmu odklapávačku ve stříbrné barvě.Vypadá hodně fortelně a je pohodlná.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod kodl1 » 14 bře 2012, 23:46

Ahoj, chystám se koupit Hexagon 150 2t, díval jsem se na dostupnost náhradních dílů, jaký je u válce rozdíl mezi 125/150/180ccm? Našel jsem válec 125/180 prům. 65mm, to je na všechny obsahy stejné a liší se zdvihem? Nevíte někdo jaké má motor vrtání/zdvih? díky za odpověd.
kodl1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 16 kvě 2011, 22:04
Skútr / moto: Hero Puch Winner

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 15 bře 2012, 09:31

No asi to bude,jak uvádíš :?: :roll: Tímto jsem se až tak do detailu nezajímal.Je pravda,že průměr válce 65mm je stejný od 125 do 170. Jinak náhradních dílů je k dostání dost,nikdy jsem neměl problém.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků